Gå til innhold

Frustrert over jobbsøking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Egentlig bare en utblåsing, men fytti så irriterende det er å søke jobb! Du må ha erfaring for å få jobb, men jobb for å få erfaring, så hvordan skal jeg som nyutdannet komme meg ut på jobbmarkedet da?! Ikke så mange kurser som finnes for folk under utdanning i mitt fag, men jeg har tatt de mulighetene jeg har fått og håpte at det skulle hjelpe. Tydeligvis ikke, da svaret konstant er at de vil ha folk med mer erfaring. ARGH.

Anonymkode: f1f79...50b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på en deltidsjobb for å tjene penger for så å søke på praksisplasser i relevante bedrifter for å få erfaring :-) er ikke lett å komme seg på arbeidsmarkedet nå, så må jobbe litt for det :-) 

Anonymkode: 81b69...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. februar 2016 at 16.58, AnonymBruker skrev:

Egentlig bare en utblåsing, men fytti så irriterende det er å søke jobb! Du må ha erfaring for å få jobb, men jobb for å få erfaring, så hvordan skal jeg som nyutdannet komme meg ut på jobbmarkedet da?! Ikke så mange kurser som finnes for folk under utdanning i mitt fag, men jeg har tatt de mulighetene jeg har fått og håpte at det skulle hjelpe. Tydeligvis ikke, da svaret konstant er at de vil ha folk med mer erfaring. ARGH.

Anonymkode: f1f79...50b

Hva er du utdannet i? Tenkt på praksis i utlandet? Da blir du superattraktiv når du kommer tilbake. Jeg gjorde det i ett år etter endt utdannelse, og det gjorde susen.

Anonymkode: b052c...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...