Gå til innhold

Air BnB med barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og barna skal til Kristiansand (dyreparken) i juli. Vi skal ikke ha med bil. Sist vi var der så bodde vi i et leilighetskompleks på Lund, men det ser ikke ut som det leies ut lenger, så da tenker jeg på å prøve air bnb. Er det noen som har prøvd dette tidligere? Er det like trygt som de skal ha det til? Er det evt noen som har prøvd spesifikke leiligheter i Kristiansand så setter jeg stor pris på anbefaling :)

Synes det er så vanskelig å få lagt barna på hotell, og så er det mye greiere å ha muligheten til å lage litt mat selv.. Men så har jeg aldri prøvd dette før og er litt skeptisk :P

Anonymkode: 146d1...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er greit for de som leier ut at dere har med barn så skal det gå bra. Jeg har ikke prøvd det sjøl, men en bekjent av meg har leid ut og driver sjøl med coach surfing og har aldri hatt noen negative opplevelser med det. Det har både vært menn og kvinner på besøk hos ham og omvendt. 

Jeg sier go for it. Velg det stedet som gir deg best magefølelse :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg og barna skal til Kristiansand (dyreparken) i juli. Vi skal ikke ha med bil. Sist vi var der så bodde vi i et leilighetskompleks på Lund, men det ser ikke ut som det leies ut lenger, så da tenker jeg på å prøve air bnb. Er det noen som har prøvd dette tidligere? Er det like trygt som de skal ha det til? Er det evt noen som har prøvd spesifikke leiligheter i Kristiansand så setter jeg stor pris på anbefaling :)

Synes det er så vanskelig å få lagt barna på hotell, og så er det mye greiere å ha muligheten til å lage litt mat selv.. Men så har jeg aldri prøvd dette før og er litt skeptisk :P

Anonymkode: 146d1...bfc

Hei,

vi valgte denne løsningen i København i fjor sommer. Dette på grunn av at vi har tre barn og det ikke var mulig å oppdrive connecting rooms. Opplevelsen var helt fantastisk! Vi fikk bo midt i sentrum i en leilighet på 120 m2. Ungene storkoste seg og voksne og. Så herlig at de kunne springe rundt og at vi hadde en stue å sitte i på kveldene. Huseier hadde til og med kjøpt inn to flasker vin, ferskt brød, smør og melk til oss. Det var friske roser på både kjøkken, spisestue og salongbord. Vi velger gjerne denne løsningen igjen! 

Anonymkode: 38797...467

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Tror jeg går for det. Det var noen leiligheter i samme området som vi bodde sist og det er jo veldig greit. Har lite lyst å måtte gå igjennom byen med barna midt på natta etter sabeltannforestillingen.

Anonymkode: 146d1...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun brukt Airbnb ved utenlandsreise, og synes det er helt fantastisk! Det er profesjonalisert i forhold til for eksempel couch surfing, og veldig greit å lese erfaringer og anbefalinger fra andre reisende. Hotellferie blir ikke det samme etter man har testet
Airbnb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre. Spesielt når man har barn, er det kjempefint med leilighet. Da kan barna legge seg og sove, mens de voksne kan sitte i et annet rom og kose seg. På et hotellrom må vi sitte i mørket og smuglese i taushet for ikke å vekke barna....

Anonymkode: e05ed...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...