Gå til innhold

Andre i ketose her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ketose er en tilstand kroppen kommer i når en går med ubehandlet diabetes. Denne sammenhengen du her omtaler ketose i er til skade for folk med sykdom. 

Anonymkode: 04b15...cfe

Hvilke sykdommer tenker du på?

Anonymkode: 9da62...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har selv vært i ketose i årevis foruten om noen utskeielser her og der. Har begynt å huske svært dårlig . kan dette komme av at jeg er i ketose nesten hele tiden? Jeg er generelt mye bedre i leddene og magen på denne dietten. Jeg sliter med karpal tunnel syndrom og smertene er nesten vekke når jeg går i ketose. Men hjernen er sløvere. Nå ble jeg nesten redd..

Anonymkode: e4da9...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har selv vært i ketose i årevis foruten om noen utskeielser her og der. Har begynt å huske svært dårlig . kan dette komme av at jeg er i ketose nesten hele tiden? Jeg er generelt mye bedre i leddene og magen på denne dietten. Jeg sliter med karpal tunnel syndrom og smertene er nesten vekke når jeg går i ketose. Men hjernen er sløvere. Nå ble jeg nesten redd..

Anonymkode: e4da9...90b

Snakk med legen din om dette.

Anonymkode: 9da62...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At det var? :skratte: ? Jeg har vært i ketose i snart 2 år, helt fine prøver og alt ja, om du lurte ;) 

Anonymkode: cb1a7...d00

Jeg stiller spørsmål med det å være i ketose i nesten 2 år? Er det ikke anbefalt 3 mnd pause etter 6 mnd i ketose? Hvor mange gram karbohydrater spiser du daglig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med legen din om dette.

Anonymkode: 9da62...21a

Jeg har det og han sa også at det var uheldig å være for lenge i ketose, man burde ikke være lengre enn 6 mnd, men har lest på nett at flere er det i flere år. 

Anonymkode: e4da9...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt flere blodprøver blant annet for lavt stoffskifte men jeg feiler ingenting, bare merker at jeg har dårligere hukommelse enn før og litt sløvere

Anonymkode: e4da9...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det og han sa også at det var uheldig å være for lenge i ketose, man burde ikke være lengre enn 6 mnd, men har lest på nett at flere er det i flere år. 

Anonymkode: e4da9...90b

Legen din sa dette, og allikevel valgte du å ikke høre på han, men heller høre på ting du har lest på nett???

Anonymkode: 9da62...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt flere blodprøver blant annet for lavt stoffskifte men jeg feiler ingenting, bare merker at jeg har dårligere hukommelse enn før og litt sløvere

Anonymkode: e4da9...90b

Har du fortalt dette til legen din? Har du også fortalt til legen din at du valgte å gjøre slik som det sto på nettet (å gå svært lenge i ketose)?

Anonymkode: 9da62...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fortalt dette til legen din? Har du også fortalt til legen din at du valgte å gjøre slik som det sto på nettet (å gå svært lenge i ketose)?

Anonymkode: 9da62...21a

Ja han vet det, dette var ikke min fastlege, men en annen på sykehuset der jeg har blitt operert for noe

Anonymkode: e4da9...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja han vet det, dette var ikke min fastlege, men en annen på sykehuset der jeg har blitt operert for noe

Anonymkode: e4da9...90b

Det er viktig at du informerer din fastlege om alt det du har formidlet her, + eventuelt andre symptomer og plager.

Anonymkode: 9da62...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...