Gå til innhold

Kutt rundkjøringen.


Monikalis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingenting å gå til politiet med. Skulle man løpt til politiet for hver gang man må bråbremsd i trafikken, hadde de fleste som bor i større byer vært der en gang i uka. Så kom over det i stede du. :) 

Anonymkode: a2b94...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du er sikker på at du lå i riktig felt? 

Anonymkode: 1d753...a1c

3 minutter siden, Sirah skrev:

Dette er da ingen politisak! Er du sikker på at du lå riktig i rundkjøringen selv TS?

Jeg er som jeg skrev på forrige side helt enig i at det er helt bortkastet å ta noe sånt til politiet, men jeg skjønner ikke hvorfor så mange er i tvil om hva som skjedde. TS sier hun at han "ikke kjørte rundt" og at han "kuttet rundkjøringen", så det er jo ingen tvil om hvordan han kjørte. Han kjørte mot kjøreretningen i rundkjøringen og tok dermed igjen TS. Hvis det var to felt i rundkjøringen kan det jo i teorien hende at TS i tillegg kjørte feil hun også, men det ville vært usedvanlig rart.

Han svingte som om det bare var en venstresving, mens TS etter alt å dømme kjørte rundt øya slik man skal. Jeg skjønner jo at man kan bli stressa når det plutselig fyker en bil foran deg fra venstre hånd på vei ut av en rundkjøring. Men det er åpenbart helt meningsløst å gå til politiet med det.

Anonymkode: 0d0dc...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...