Gå til innhold

Oversettelse - sjekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg måtte skrive en kort tekst om restaurant i Polen. Kunne Dere vennligst sjekke om denne er fin og forståelig når det gjelder ord og grammatikk? Tusen takk på forhånd :)

*Skjønnhet av den polske klassikk

Hvor kan du smake de beste polske retter? Inne på jugendstilt *** hotell finner seg en herlig *** Restaurant, hvor tradisjonell mat skaper en subtil blanding med modernitet.

*** Restaurant er et spesielt sted på det kulinariske kartet over ***. I de vakre, stilige interiør kan du smake tradisjonell polsk mat basert på førsteklasses råvarer kombinert med moderne innslag. I den sesongmenyen finnes en spesiell testing menu "Smaker av Polen", som inneholder et sett med fem retter som representerer den beste polske maten. Alt dette til en attraktiv pris mellom 130 og 160 PLN. Tilbudet ble møtt med ros, spesielt blant gjestene fra Skandinavia.

*** er et kjent kulinarisk sted som ligger i hjertet av *** badested, på toppen av *** veien, ved fem-stjerners hotell. Det er et sted med konstant god renomme, elsket av mest krevende gjester. Broderte gardiner laget av danske fløyel, italienske møbler, lamper importert fra Frankrike er bare noen av elementene som beviser at vi skal ta vare på de mindre detaljer for Deres estetisk erfaring. Først og fremst er *** en original restaurant som serverer deilig polsk mat - supper, kjøtt og fisk, samt med de berømte polske spesialiteter som dumplings, biff tartar eller tradisjonell polsk sursuppe. Menyen vil også inkludere klassiske europeiske retter.*

Anonymkode: 7f74f...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ute på flere fora for å reklamere for Polen, ser jeg.

Anonymkode: 082e4...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, nei, det er det eneste forum hvor jeg ble registrert på. Jeg trenger denne teksten oversatt til norsk på mitt universitett, fordi jeg studerer Deres språk og ville bare sjekke om den er OK. Jeg skrev ingen navn, fordi det skulle ikke være noen spam eller reklame av Polen eller konkret restaurant :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi

*Skjønnhet av polske klasiske tradisjoner

Hvor kan du smake de beste polske retter? På *** hotell er det en herlig *** Restaurant, hvor tradisjonelle polske retter  kombineres med det moderne kjøkken. 

*** Restaurant er et spesielt sted på det kulinariske kartet over ***. I det vakre, stilige interiøret kan du smake tradisjonell polsk mat basert på førsteklasses råvarer kombinert med moderne innslag. I restaurantens sesongmeny finnes en kombinert rett med  "Smaker av Polen" Denne retten består av fem småretter  som representerer den beste polske maten og koster ikke mer enn 130 til 160 PLN. Tilbudet har blitt møtt med ros, spesielt blant gjester fra Skandinavia.

*** er et kjent kulinarisk sted som ligger i hjertet av *** badested, på toppen av *** veien, ved fem-stjerners hotell. Det er et sted med godt renomme og elsket av  de mest krevende gjester. Broderte gardiner laget av dansk fløyel, italienske møbler, og lamper importert fra Frankrike er bare noen av elementene som viser at resturanten fokuserer på alle detaljer. Først og fremst er *** en tradisjonell restaurant som serverer deilig polsk mat - supper, kjøtt og fisk, samt med de berømte polske spesialiteter som dumplings, biff tartar og tradisjonell polsk sursuppen, men menyen inkluderer også  klassiske europeiske retter.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Imponerende. Jeg hadde ikke giddet å gjøre dette uten å ta betalt for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.2.2016 at 14.43, Dollyådi skrev:

klasiske -> klassiske
*** Restaurant -> (liten r)
rett med 
"Smaker av Polen" -> rett "Smaker fra Polen"
 sursuppen -> sursuppe

Utmerket, bare noe småpirk

Anonymkode: 0c9bf...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...