Gå til innhold

Mer motivert på treningssenteret av å se utrente folk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg faktisk helt forferdelg slem, men slik er det faktisk :/ Ser jeg noen ved siden av meg/foran meg på mølla som ikke er så trent så får jeg en skikkelig sånn *stå på* inni meg, og jeg klarer faktisk å jogge lenger. 

Ikke at jeg ikke syntes de er flinke altså, for ALL respekt til folk som gjør noe med livsstilen sin. Men jeg får mer motivasjon av å være mer trent enn dem, og vil ikke gi meg like fort. 

Anonymkode: d6ae8...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg faktisk helt forferdelg slem, men slik er det faktisk :/ Ser jeg noen ved siden av meg/foran meg på mølla som ikke er så trent så får jeg en skikkelig sånn *stå på* inni meg, og jeg klarer faktisk å jogge lenger. 

Ikke at jeg ikke syntes de er flinke altså, for ALL respekt til folk som gjør noe med livsstilen sin. Men jeg får mer motivasjon av å være mer trent enn dem, og vil ikke gi meg like fort. 

Anonymkode: d6ae8...52d

Så bra at jeg kan motivere deg til å yte det lille ekstra!  Man må finne motivasjon der man kan, og det er godt at min dårlige form kan bidra til noe positivt.  :)

Jeg forstår deg på en måte, for jeg er også slik at "når min 70 år gamle mor kan gjøre det, kan søren meg jeg gjøre det enda bedre".

Men om jeg tør spørre, motiveres du også av de som er bedre enn deg?
Hvis ikke, hva er grunnen til det?  Er det fordi du ser på det som de gjør som noe uoppnåelig, og noe du tror du ikke vil klare?

Anonymkode: a9f97...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg syntes motsatt jeg. Ser jeg noen jeg tenker har min versjon av 'drømmekroppen' så blir jeg mer motivert. Er sikkert tåpelig det også, men da ser jeg litt ekstra på hva de gjør, og kanskje prøver de øvelsene en annen gang :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivert og motivert, jeg synes nå iallfall at det er veldig stas når jeg løfter tyngre enn noen, spesielt om de er menn! :)

Det er en gjenganger på senteret mitt som motiverer meg veldig, da, han er overvektig og hver gang jeg ser ham står han og tråkker som en helt på ellipsemaskinen. Om han greier det, greier jeg faen meg å holde ut ti minutter som oppvarming. ^^

Anonymkode: b252a...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du stå bak meg. ;)

 

Jeg tror jeg blir oppmuntret av begge deler.

Men de som er super fit er en egen liga for seg, uoppnåelig og bare imponerende når de løfter seg selv opp etter veggen i alle mulige gymastiske bevegelser og rettninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...