Gå til innhold

Fitness-kupp på Harryhandel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart til Nordby på Harryhandel og vil gjerne sette opp en liten liste på hva jeg skal prøve å finne før jeg drar. Er veldig interessert i styrketrening, kosthold og fitness, så lurte på om noen vet om noen "lure" kupp jeg kan gjøre der og om noen har noen tips til hva jeg kan spare inn penger på, feks kosttilskudd og mat? Er det noen andre bra butikker jeg bør sjekke ut utenom Maximat? Tar gjerne imot annen mat og drikke jeg kan kjøpe der, som ikke er treningsrelatert og som man ikke får kjøpt i Norge :-) 

Anonymkode: b3514...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bruker proteinpulver er det to svære butikker hvor det er veldig mye forskjellig utvalg. Jeg bruker det ikke selv, men har hørt snakk om at det er veldig billig :)

Anonymkode: 65a2c...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du bruker proteinpulver er det to svære butikker hvor det er veldig mye forskjellig utvalg. Jeg bruker det ikke selv, men har hørt snakk om at det er veldig billig :)

Anonymkode: 65a2c...512

Okei, tusen takk! :)

Anonymkode: b3514...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvarg (som skyr/kesam) har de i mange gode smaker og keso (cottage cheese) <3 Pleier også å kjøpe nøtter, kokosmel, mandelmel osv + noe kjøtt/kylling og Pepsi Max og Redbull. 

Endret av vogue90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ og questbarer - det har de på flere av sports/fitness-butikkene på Nordby og det er ganske mye billigere enn her hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, vogue90 skrev:

Kvarg (som skyr/kesam) har de i mange gode smaker og keso (cottage cheese) <3 Pleier også å kjøpe nøtter, kokosmel, mandelmel osv + noe kjøtt/kylling og Pepsi Max og Redbull. 

 

15 timer siden, vogue90 skrev:

^ og questbarer - det har de på flere av sports/fitness-butikkene på Nordby og det er ganske mye billigere enn her hjemme. 

Okei! :-) ÅÅH ELSKER QUESTBARER! Det må jeg sjekke ut :-))

Anonymkode: b3514...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, amisu skrev:

Pam stekespray og eggehviter på dunk:)

Takk!! :-)

Anonymkode: b3514...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...