Gå til innhold

er det for mye og be om???


snuppa84

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Trenger litt råd. Jeg og mannen er gift på 4 året og vært sammen i snart 14 år. Vi har en litt trøblete fortid med at han har vært og sjekket om gresset var grønnere på andre siden for ca 5 år siden. Han valgte og komme tilbake til meg og vi pratet en god del om problemet da. 

Nå nylig fant jeg ut at mannen min har flørtet med en annen dame i over ett år på snapchat og mld. Han påstår at de ikke har hatt sex, kun flørting ved og skrive til hverandre. Jeg tok opp dette og sa at jeg ville at han skulle kutte alle kontakt med ho, fikk i svar at han ikke hadde tenkt til og slette ho noe sted. At jeg fikk få orden på denne sjalusien min. Syns dere at det er for mye og be om at han bryter kontakten med henne når han har valgt og bli hos meg?????? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart ikke. 

Du får velge om du vil bli hos en utro mann som prioriterer elskerinna ovenfor deg eller ikke. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusien din kommer jo fra utroskapen hans. 

Rimelig utopisk at du skal "få orden på den" på egen hånd. 

Vel, den greieste måten er jo å ta ondet ved roten og kvitte seg med mannen. Han er som han er, og "trofast" er ikke en av karakteristikkene. 

Du må finne ut om du vil leve med en utro mann eller ikke. Bare du kan avgjøre det. Men ikke regn med å endre han. 

Jeg sier ikke at du skal dumpe mannen, men du kan ikke regne med at han er trofast, og du kan ikke forvente varige endringer. Så enten må du akseptere at du drler han med andre, eller sette strek. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i de over. Det er HAN som har gitt deg grunner til å bli sjalu/usikker ved å skulle sjekke om gresset er grønnere (jeg hadde forresten aldri i livet tatt tilbake mannen etter noe sånt, men det er meg). Syntes det er skikkelig kvalmt at han forsøker å skyve sin dritt over på deg - at DU "må fikse sjalusien". 

Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg faktisk avsluttet forholdet nå. Han viser med handling at det ikke er så viktig for han at du skal kunne stole på han og en slik holdning funker dårlig i et forhold. 

Anonymkode: 41ef1...cd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er overhodet ikke for mye å be om. Sett foten ned. Enten får han slutte, eller så får han pelle seg ut. 

Anonymkode: 7ff55...2df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er utro. Han trenger ikke ha samleie med denne kvinnen for å være det, for han har allerede vist at han ikke er tro mot deg. 

Anonymkode: 02e79...87c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk er det for lite å be om. Han driter seg selv ut når han skyver det over på deg ved at det er du som må få orden på sjalusien. For det første er han en drittsekk. Han prøver å manipulere deg til å tro at det er deg det er noe galt med. Det er han som ene og alene er en dritt. Vil ikke kalle deg sjalu. Han har jo driti seg ut, og da er det da på sin plass at han kutter all kontakt med henne! Det handler om respekt og ansvar for sin egen utro oppførsel mot deg. Han fortjener ikke deg når han har fått sjansen til å være sammen med deg tross utroskapen. Da sier det seg selv at hvis han virkelig var lei seg for det så hadde han aldri noensinne gjort det samme på nytt. Han hadde prist seg lykkelig over å få lov til å få beholde deg da du ga han sjansen. Bli forbannet og sett drittungen på plass. Kast han ut og vis at dette ikke er akseptabelt uansett hvordan man vrir og vender på det. Så kan han enten sitte å angre eller stikke til hora si. 

Anonymkode: 51c91...f83

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper UTROLIG mye på sjalusien å finne deg en mann du kan stole på!

Anonymkode: 74be9...159

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...