Gå til innhold

Hvor positiv bør g-test være for å slippe jubelen fri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
I dag har jeg tatt en graviditetstest og jeg synes jeg skimter et lite, svakt kryss. Er jeg gal eller ser dere det også? 
I så fall, hvor positiv så testen din ut da du lot deg overbevise? Min samboer og jeg er veldig usikre.
Is this real?
 

12714304_10207209259583672_351549828_n.jpg

12714152_10207209306824853_2055062890_n.jpg

Anonymkode: 09f75...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns jeg aner en skygge på det nederste bildet, men bare hvis jeg fokuserer blikket på den vannrette streken. Så jeg syns i grunn det blir som de bildene hvor man ser enten en vase eller to ansiktsprofiler og sånne ting.

Anonymkode: abf19...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser negativ ut på begge bilder, dessverre. Det kan hende det ser annerledes ut i virkeligheten, men på bilde er det ingenting.

Anonymkode: 04812...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ta en ny test om noen dager, eller dra til legen og få tatt en test der. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jeg ser noe på det øverste bilde :) ta en ny imorgen eller Idag med morgen urin

Anonymkode: 3b520...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser strek på begge bildene :) Hvor mange dpo er du? Ta en ny i dag eller i morgen på morgenurin og se om den har blitt sterkere. Lykke til :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en strek på nederste bilde. Men strekene blir svakere på bilde, så det er ikke så rart mange ikke ser noe. Hvor mange DPO er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å vente 2-3 dager. Da vil det bare øke. Vet det er vanskelig, men du kan ende opp å ta 7 tester. Jeg klarer ikke å se de strekene, men hvis andre ser de er krysset kanskje der. Får krysse fingre på at det bare er tidlig :) Spennende, du må holde oss oppdatert.

Anonymkode: 04812...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med å ta 7 tester vel? Jeg hadde aldri greid å vente lenger enn til i morgen tidlig i alle fall!

 

Å gå til legen for å ta en test nå er ikke noe poeng, med mindre legen er villig til å gi deg en blodprøve.

 

Test igjen i morgen!

Anonymkode: 5b7c6...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt med å ta 7 tester vel? Jeg hadde aldri greid å vente lenger enn til i morgen tidlig i alle fall!

 

Å gå til legen for å ta en test nå er ikke noe poeng, med mindre legen er villig til å gi deg en blodprøve.

 

Test igjen i morgen!

Anonymkode: 5b7c6...b9f

Hvis man får mange uklare tester blir man usikker. Hvis man venter så får man et sikrere resultat. Det at testen ser negativ ut når den er positiv er ofte et tegn at man har testen for tidlig. Tester koster litt, og man blir sliten av å bli så usikker. Hvis man er gravid har mange måneder foran seg med usikkerhet, spenning og en stor tålmodighetsprøve Like greit å jobbe med tålmodigheten nå. Selv om man har lyst til å ta test hvert sekund så anbefaler jeg det ikke :)

Anonymkode: 04812...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...