Gå til innhold

Jeg spurte om vi skulle være eksklusive


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spurte jenta jeg dater om vi skulle være eksklusive på den måten at vi ikke har sex med andre. Jeg har en bakgrunn som player og det vet hun.

Hun klarte ikke å svare ordentlig. Hun sa at hun ikke visste enda. Som følge av svaret ble jeg svært masete. Jeg kommer ikke til å se henne på en stund og orker ikke tanken på at hun skal ha seg med en tulling- vet at hun er interessert i en drittsekk.      Jeg fikk til svar at jeg kunne velge. Er hun ikke en smule glad i meg engang  tenkte jeg da. 

Jeg måtte dra like etter. Har sendt henne meldinger etterpå, men hun svarer nesten ikke. Hva er det som skjer?

Anonymkode: 96b74...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hun har "the upper hand". Det er et lite problem, av erfaring så er det alltid mannen som burde la jenta foreslå å være ekslusive. 

Det virker som du "chaser" hun i overkant mye, la dette ligge og la hun ta initativ heretter ellers dør dette ut.

Endret av Charmander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler boken "She's just not that into you - when you're good enough for sex, but not relationships - how to deal with it and become a better man". 

Sett den på ARK.

Anonymkode: ece10...3fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte jenta jeg dater om vi skulle være eksklusive på den måten at vi ikke har sex med andre. Jeg har en bakgrunn som player og det vet hun.

Hun klarte ikke å svare ordentlig. Hun sa at hun ikke visste enda. Som følge av svaret ble jeg svært masete. Jeg kommer ikke til å se henne på en stund og orker ikke tanken på at hun skal ha seg med en tulling- vet at hun er interessert i en drittsekk.      Jeg fikk til svar at jeg kunne velge. Er hun ikke en smule glad i meg engang  tenkte jeg da. 

Jeg måtte dra like etter. Har sendt henne meldinger etterpå, men hun svarer nesten ikke. Hva er det som skjer?

Anonymkode: 96b74...76b

Det som skjer er at du vil eie henne,samt at du er dømmende ovenfor ham hun er interessert i. Hun ber deg velge,men du vil være den eneste,og alt dette sårer stoltheten din. Som tidligere player,ta karma på alvor :-) Og du,mas er ikke sjarmerende,det er uhyre irriterende slash slitsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun ikke liker deg er ikke rakketforskning akuratt.

Anonymkode: f8f3f...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte jenta jeg dater om vi skulle være eksklusive på den måten at vi ikke har sex med andre. Jeg har en bakgrunn som player og det vet hun.

Hun klarte ikke å svare ordentlig. Hun sa at hun ikke visste enda. Som følge av svaret ble jeg svært masete. Jeg kommer ikke til å se henne på en stund og orker ikke tanken på at hun skal ha seg med en tulling- vet at hun er interessert i en drittsekk.      Jeg fikk til svar at jeg kunne velge. Er hun ikke en smule glad i meg engang  tenkte jeg da. 

Jeg måtte dra like etter. Har sendt henne meldinger etterpå, men hun svarer nesten ikke. Hva er det som skjer?

Anonymkode: 96b74...76b

Bakgrunn? Men har du sluttet med å være player?

Anonymkode: b2f8a...1ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kom ut av forhold ganske nylig så er ikke ute etter det enda. Jeg føler ikke at jeg fremdeles er player nei.

Er det ikke typisk? Før ville "alle" i forhold med meg og kunne vente i måneder før vi hadde sex, ofte ble det da ikke sex ettersom jeg ikke var ute etter forhold. Nå vil hun ha sex, men ønsker muligens ikke å være eksklusiv engang....

Er hun redd for at jeg vil gå rett inn i et forhold? Bør jeg vise at jeg kan ha det gøy med andre jenter?

Anonymkode: 96b74...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge kom ut av forhold ganske nylig så er ikke ute etter det enda. Jeg føler ikke at jeg fremdeles er player nei.

Er det ikke typisk? Før ville "alle" i forhold med meg og kunne vente i måneder før vi hadde sex, ofte ble det da ikke sex ettersom jeg ikke var ute etter forhold. Nå vil hun ha sex, men ønsker muligens ikke å være eksklusiv engang....

1) Er hun redd for at jeg vil gå rett inn i et forhold? 2) Bør jeg vise at jeg kan ha det gøy med andre jenter?

Anonymkode: 96b74...76b

1) Jeg vet ikke. Kanskje hun ønsker uforpliktende sex. Men du nevnte at hun er interessert i en annen mann, så det er kanskje hovedgrunnen til at hun ikke ønsker å være eksklusiv med deg.

2) Jeg vet ikke om du bør det. For din egen del ja, om det er dette du ønsker. Men det vil neppe endre på hennes bestemmelser.

Anonymkode: b2f8a...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du absolutt være eksklusiv med ei du ikke vil gå videre med? 

Et sånt spørsmål hadde skremt meg også, da jeg egentlig ikke vil ha noen kjæreste for øyeblikket. Allikevel holder jeg meg alltid til en sexpartner av gangen, men jeg vil ikke "nektes" andre da jeg faktisk er singel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte jenta jeg dater om vi skulle være eksklusive på den måten at vi ikke har sex med andre. Jeg har en bakgrunn som player og det vet hun.

Hun klarte ikke å svare ordentlig. Hun sa at hun ikke visste enda. Som følge av svaret ble jeg svært masete. Jeg kommer ikke til å se henne på en stund og orker ikke tanken på at hun skal ha seg med en tulling- vet at hun er interessert i en drittsekk.      Jeg fikk til svar at jeg kunne velge. Er hun ikke en smule glad i meg engang  tenkte jeg da. 

Jeg måtte dra like etter. Har sendt henne meldinger etterpå, men hun svarer nesten ikke. Hva er det som skjer?

Anonymkode: 96b74...76b

Er du ikke vant til kvinner som er bestemte på hva de vil, og som ønsker noe annet enn deg?

Anonymkode: b2f8a...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du ikke vant til kvinner som er bestemte på hva de vil, og som ønsker noe annet enn deg?

Anonymkode: b2f8a...1ed

Da må hun vel kunne si fra? 

 

Anonymkode: 96b74...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg løse problemet i forhold til det jeg sa om eksklusivitet? 

Det hadde kanskje gått greit for meg om hun var med andre og, men ikke akkurat han. Kan ikke fordra fyren. Vi er forskjellige på alle måter. Jeg synes han er en drittsrkk.

Anonymkode: 96b74...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg løse problemet i forhold til det jeg sa om eksklusivitet? 

Det hadde kanskje gått greit for meg om hun var med andre og, men ikke akkurat han. Kan ikke fordra fyren. Vi er forskjellige på alle måter. Jeg synes han er en drittsrkk.

Anonymkode: 96b74...76b

Du får ikke valgt hvem hun skal være med. Hun er interessert i en du ser på som en drittsekk, det får være hennes sak. Så får du velge om du vil ligge med henne allikevel eller finne deg ei anna å ligge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du vet hun holder på med en anndn. Du er sjalu egentlig og "kaller han en drittsekk" og hun skal være ekslusiv med deg.  Jeg trur ikke du tenker på hennes ønsker egentlig.. dette handler mere om deg å ditt eie. 

Anonymkode: 7b433...47b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må hun vel kunne si fra? 

 

Anonymkode: 96b74...76b

Noen er dessverre ikke så gode til å si ting rett ut, og velger derfor å gi hint i steden.

Forresten, hva var det hun sa at du kunne velge? (se under)

(sakset fra det du skrev for 6 timer siden: "Jeg kommer ikke til å se henne på en stund og orker ikke tanken på at hun skal ha seg med en tulling- vet at hun er interessert i en drittsekk.      Jeg fikk til svar at jeg kunne velge. Er hun ikke en smule glad i meg engang  tenkte jeg da.  "

Anonymkode: b2f8a...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen er dessverre ikke så gode til å si ting rett ut, og velger derfor å gi hint i steden.

Forresten, hva var det hun sa at du kunne velge? (se under)

(sakset fra det du skrev for 6 timer siden: "Jeg kommer ikke til å se henne på en stund og orker ikke tanken på at hun skal ha seg med en tulling- vet at hun er interessert i en drittsekk.      Jeg fikk til svar at jeg kunne velge. Er hun ikke en smule glad i meg engang  tenkte jeg da.  "

Anonymkode: b2f8a...1ed

Om vi skulle være eksklusive. Jeg spurte også om det med eksklusivitet for å være snill. Jeg har såret folk før og tenkte å være snill...

Anonymkode: 96b74...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om vi skulle være eksklusive. Jeg spurte også om det med eksklusivitet for å være snill. Jeg har såret folk før og tenkte å være snill...

Anonymkode: 96b74...76b

Hvis du kunne velge om dere ville være eksklusive eller ikke, så har hun jo gitt deg valget. Vær eksklusiv da! Ikke forvent at alle jenter her i verden kryper etter mannfolka.. 

Anonymkode: 1e3e7...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...