Gå til innhold

Ønsker å date gjennomsnittlig jente på valentines. Noen tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

forslag til hvor jeg kan finne en normal jente til valentines? Hun kan liksom være midt på treet, gjerne mindre pen. Spesielt ei som ikke vet hun er vakker på innsiden. Begynner å bli lei av å vaske bort brunkremsflekker fra sengetøy. Hvor pleier en å finne en normal jente? Tenkte det kunne vært stas at de jentene også blir bedt ut. Som en god gjerning. Noen forslag??

Anonymkode: a70dd...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"normale jenter" er nok opptatt med menn som har en fin personlighet og ikke ser på en date som veldedighet.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

 

forslag til hvor jeg kan finne en normal jente til valentines? Hun kan liksom være midt på treet, gjerne mindre pen. Spesielt ei som ikke vet hun er vakker på innsiden. Begynner å bli lei av å vaske bort brunkremsflekker fra sengetøy. Hvor pleier en å finne en normal jente? Tenkte det kunne vært stas at de jentene også blir bedt ut. Som en god gjerning. Noen forslag??

Anonymkode: a70dd...f7b

Å bruke foundation er det normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på samme sted som alle de andre jentene?

Anonymkode: a4430...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

 

forslag til hvor jeg kan finne en normal jente til valentines? Hun kan liksom være midt på treet, gjerne mindre pen. Spesielt ei som ikke vet hun er vakker på innsiden. Begynner å bli lei av å vaske bort brunkremsflekker fra sengetøy. Hvor pleier en å finne en normal jente? Tenkte det kunne vært stas at de jentene også blir bedt ut. Som en god gjerning. Noen forslag??

Anonymkode: a70dd...f7b

:overrasket:   :hoho:

Anonymkode: fcb16...079

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

 

forslag til hvor jeg kan finne en normal jente til valentines? Hun kan liksom være midt på treet, gjerne mindre pen. Spesielt ei som ikke vet hun er vakker på innsiden. Begynner å bli lei av å vaske bort brunkremsflekker fra sengetøy. Hvor pleier en å finne en normal jente? Tenkte det kunne vært stas at de jentene også blir bedt ut. Som en god gjerning. Noen forslag??

Anonymkode: a70dd...f7b

 Bare annonser det du, så kommer de nok løpende. :sleep:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Zouk skrev:

Er normale jenter mindre pene?  Hva legger du i normal?  At hun ikke er totalt sprø?  Og normale jenter blir ikke bedt på date på Valentines med mindre noen har lyst til å gjøre en god gjerning?  Tror ValentinesTrollet er på ferde her....

TQl95Ji.jpg

Anonymkode: 801df...454

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt bli med. Jeg er ikke så pen, men jeg er rik og morsom og omsorgsfull. :)

Anonymkode: 9a0f8...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Du må ikke være så usikker på deg selv at du tilegner denne usikkerheten andre for å gjøre det lettere å komme i kontakt med motsatt kjønn. Jeg vil tro du med ærlighet vil komme lengst. På lik linje med den jenta du søker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

 

forslag til hvor jeg kan finne en normal jente til valentines? Hun kan liksom være midt på treet, gjerne mindre pen. Spesielt ei som ikke vet hun er vakker på innsiden. Begynner å bli lei av å vaske bort brunkremsflekker fra sengetøy. Hvor pleier en å finne en normal jente? Tenkte det kunne vært stas at de jentene også blir bedt ut. Som en god gjerning. Noen forslag??

Anonymkode: a70dd...f7b

God gjerning? Hvem er du, Peter Pan?? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, mest sannsynlig er jeg enten på jobb , eller bruker min fritid på noe jeg og / eller vennene mine synes er ålreit. Dvs. Trening, drikke øl, lage mat , gå tur , kino osv . Som de mer pene ikke har tid til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en normal jente, som bruker nesten ikke sminke. Men jeg er fullstendig klar over min bra personlighet, så er jeg en gudinne i senga og. Så jeg er veldig sær på hvem jeg dater. Og jeg velger ikke den kjekkeste, velger den med best personlighet.

Anonymkode: 208ce...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det du skriver høres litt merkelig ut. Du bruker ordet "stas". Jeg vet ikke om jeg ville synes det hadde vært så veldig stas å bli bedt med ut på date på valentinsdagen fordi du haster med å finne en "mindre pen jente" bare fordi du vil ha deg en date den dagen. 

Ellers så finnes det normale jenter overalt. Du må bare prøve å legge merke til de også og ikke overse de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...