Gå til innhold

sove sammen med kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp fordi disse voldektsmennene har samme mentalitet som mange utviser i denne tråden. Når hun har gått så langt så skal det tydeligvis lede til sex. Denne mentaliteten må man bare kvitte seg med. Ingenting av det TS gjorde var galt, men jeg er enig i at hun bør ta forholdsregler for at andre handler galt. 

 

Anonymkode: a272e...8d7

Skulle ønske det var trygt å gjøre som man ville, men det er det dessverre ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han ble skuffet/snurt - han voldtok henne ikke - BIG DIFFERENT!

Hun ville ikke bare sove i samme seng som ham - hun koste og klinte med ham først , jeg beklager - det er ikke guttens feil at han så for seg sex i denne situasjonen. 

Det er selvfølgelig lov til å si nei til sex akkurat når som helst, men at en gutt blir skuffet/sur/snurt gjør ham ikke til en potensiell voldtektsmann likevel... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
2 timer siden, VinterSnø skrev:

Skulle ønske det var trygt å gjøre som man ville, men det er det dessverre ikke.

Spar meg.

Skal jeg liksom bli plassert i samme katogori som en voldektsmann bare fordi jeg har forståelse for at gutten ble skuffet i denne situasjonen. Ingen (som jeg har lest) i denne tråden har klandret TS for å ikke å ha hatt sex med kompisen sin. Folk har bare påpekt at at hvis formålet kun var å sove over så er ikke det å ligge å kose, kline og gjøre han kåt  i senga den lureste tingen å gjøre. 

Å bruke voldektskortet i denne diskusjonen er stygt og unødvendig. 

 

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår han godt jeg. Hadde også blitt litt snurt om jeg hadde havnet til sengs med noen, klinet/tafset og så hadde han ikke villet gjøre mer. Vanskelig å skru av underlivet når det først har blitt slått på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Bla bla bla. Poenget er at de drev og klinte og tafset når det egentlig bare skulle være soving. Det er ikke rart fyren ble sur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sov i samme seng , klina og koste og så vil han ha sex med meg. Fryktelig rart og merkelig altså. 

Ingen har sagt at det er greit å voldta bare at klart forventingen om at sex kan skje er der. Og litt snurt kunne jeg blitt også. For ikke å nevne forrvirret. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg kompiser som overnatter så sover de på sofan eller de som er ekstralange , sover i dobbeltsengen med meg . Sover altså . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LittDiva skrev:

Har jeg kompiser som overnatter så sover de på sofan eller de som er ekstralange , sover i dobbeltsengen med meg . Sover altså . 

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp fordi disse voldektsmennene har samme mentalitet som mange utviser i denne tråden. Når hun har gått så langt så skal det tydeligvis lede til sex. Denne mentaliteten må man bare kvitte seg med. Ingenting av det TS gjorde var galt, men jeg er enig i at hun bør ta forholdsregler for at andre handler galt. 

 

Anonymkode: a272e...8d7

For noe sludder. Det som er problemet med mentaliteten til voldtektsforbrytere er ikke at de forventer sex når en jente kryper opp i senga deres og begynner å kline etter en fest. Problemet med mentaliteten deres er at når de forventer sex, så tar de seg til rette, og tar ikke nei for et svar.

Og den holdningen er det ingen som har gitt uttrykk for her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Plaskebrus skrev:

Spar meg.

Skal jeg liksom bli plassert i samme katogori som en voldektsmann bare fordi jeg har forståelse for at gutten ble skuffet i denne situasjonen. Ingen (som jeg har lest) i denne tråden har klandret TS for å ikke å ha hatt sex med kompisen sin. Folk har bare påpekt at at hvis formålet kun var å sove over så er ikke det å ligge å kose, kline og gjøre han kåt  i senga den lureste tingen å gjøre. 

Å bruke voldektskortet i denne diskusjonen er stygt og unødvendig. 

 

Jeg forsvarte jo gutten lenger opp? Jeg har jo også skrevet jeg skjønner gutten reagerte. Det gjør det ikke mindre sant at man kan si at den type oppførsel TS (og jeg også har hatt) ikke nødvendigvis er den lureste om du er så uheldig å finner feil gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. februar 2016 at 0.32, AnonymBruker skrev:

 

Den 10. februar 2016 at 7.02, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Hva er det du blir forbanna av? 99% av innleggene sier nøyaktig det samme som deg. Ingen klandrer jenta, men forteller enkelt og greit hva som skjer i en manns hode når slikt inntreffer: han håper på sex. og blir skuffet når det ikke skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kālikā
Den 10.2.2016 at 18.33, Mann 42 skrev:

Jeg tror nok du sendte litt blandede signaler med kosinga og klininga. Og det at du ble med ham hjem og la deg i samme seng, selvsagt. Kompiser overnatter på sofaen, ikke i senga mi. Damer som blir meg meg hjem og vil ligge i samme seng og kose og kline litt, må ikke bli forbauset om jeg gjør et fremstøt mot trusestrikken ganske snart.

Her er vel noe av problemet, for jenter er det like vanlig å la venninna overnatte i senga, så da er det lett å overføre det til kompiser. Men i det man begynner å kline og tafse har man beveget seg bort fra soving, det ville jo vært casen om det var en venninne også, 

Det å bli skuffa når man ser for seg sex og det ikke blir noe er både normalt og legitimt. Og dersom man blir opphisset og ikke får forløst dette er det også helt normalt å bli frustrert, noe som kan uttrykke seg som både sur og skuffa, det hadde jeg også blitt. Men overgrep blir det først dersom man bruker press eller vold for å få sex. Og hvis man synes det er ubehagelig å gjøre andre sure og skuffa kan man slutte å sette seg i situasjoner hvor dette skjer, og droppe klininga eller sove på sofaen neste gang. Man er voksne mennesker, man har lært en lekse, og ingen skade har skjedd. Move on. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kālikā
Den 10.2.2016 at 18.33, Mann 42 skrev:

Jeg tror nok du sendte litt blandede signaler med kosinga og klininga. Og det at du ble med ham hjem og la deg i samme seng, selvsagt. Kompiser overnatter på sofaen, ikke i senga mi. Damer som blir meg meg hjem og vil ligge i samme seng og kose og kline litt, må ikke bli forbauset om jeg gjør et fremstøt mot trusestrikken ganske snart.

Her er vel noe av problemet, for jenter er det like vanlig å la venninna overnatte i senga, så da er det lett å overføre det til kompiser. Men i det man begynner å kline og tafse har man beveget seg bort fra soving, det ville jo vært casen om det var en venninne også, 

Det å bli skuffa når man ser for seg sex og det ikke blir noe er både normalt og legitimt. Og dersom man blir opphisset og ikke får forløst dette er det også helt normalt å bli frustrert, noe som kan uttrykke seg som både sur og skuffa, det hadde jeg også blitt. Men overgrep blir det først dersom man bruker press eller vold for å få sex. Og hvis man synes det er ubehagelig å gjøre andre sure og skuffa kan man slutte å sette seg i situasjoner hvor dette skjer, og droppe klininga eller sove på sofaen neste gang. Man er voksne mennesker, man har lært en lekse, og ingen skade har skjedd. Move on. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
Den 9.2.2016 at 0.17, Genevieve skrev:

Du var jo litt luremus da. Ligge å kline i en seng liksom... du burde være litt forsiktig mtp voldtekt. 

Så å bli med noen hjem for å sove og kline litt egentlig betyr at man har forpliktet seg til sex ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være helt lov å bare sove sammen med en kompis uten noe mer.

Kan jo kanskje forstå at han trodde det skulle bli noe mer siden det ble klinings osv.. hehe - 

Har overnattet hos kompiser flere ganger og når man sier i fra at man bare skal sove der så er det ofte greit.

Våknet en gang av at kompisen lå borte på sin side og runket...latet som jeg sov - han kom og la seg til å sove haha :)

Anonymkode: 2fb75...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
7 timer siden, Coolaid skrev:

Så å bli med noen hjem for å sove og kline litt egentlig betyr at man har forpliktet seg til sex ? 

Vel det er vel noe man burde bli enig om på forhånd, hvis begge er seksuelt aktive ligger det vel litt i kortene hva som skal skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Den 10.2.2016 at 20.51, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp fordi disse voldektsmennene har samme mentalitet som mange utviser i denne tråden. Når hun har gått så langt så skal det tydeligvis lede til sex. Denne mentaliteten må man bare kvitte seg med. Ingenting av det TS gjorde var galt, men jeg er enig i at hun bør ta forholdsregler for at andre handler galt. 

 

Anonymkode: a272e...8d7

Jaha. Så hvis man drar på  et boksesenter, kler på seg shorts og tannbeskyttere, også hopper inn i ringen og toucher hansker med han som står der, så mener du altså at det er greit å annmelde han for vold når han slår deg?  For du hadde jo ikke sagt at du ville bokse...

Anonymkode: bba55...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det må da være lov å ha kompiser man bare sover med, kompiser man kliner og sover med og/eller har sex med?  Ingenting som skal være en selvfølge. Hva om man er to personer som elsker nærkontakt da? Trenger jo ikke bety at man verken er forelska eller ønsker noe mer enn kosing. Glad de kompisene jeg har hatt har respektert meg og heller vært fornøyd med de koslige stundene vi har hatt. Kjente jeg fikk ekstra respekt for dem nå gitt! Selvfølgelig er det forskjell på vanlige kompiser og kompiser man er komfortabel med å kose med eller sove i armekroken til. Kompis+ kan vi kansje kalle det? Enig at det er en liten forskjell der, men der aller viktigste i en sånn relasjon er jo at man er ærlige om hva man ønsker og hva som er o.k Er jo ikke alltid de retningslinjene kommer med en gang heller. Denne jenta, ts er bare 19 år! Jeg syns du kan kose deg med kompisene dine med god samvittighet jeg, bare snakk om hva du tenker rundt nærhet/kjærlighet/kompiser osv, er du heldig finner du en du kan ha et totalt ukomplisert forhold til, med litt ekstra nærhet i blant :) Kjenner mange jeg som har litt sånne ekstra gode kompiser, som absolutt respekterer om det bare er kos ikke sex. Fins mange gutter som er glad i ukomplisert nærhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...