Gå til innhold

sove sammen med kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Plaskebrus skrev:

Jeg er forundret over at TS ikke skjønner at kosing og klining i senga etter en fest assosieres med sex, og at når man ligger kåt i en sånn situasjon kan man bli litt frustrert når ingenting skjer. Det er ikke alle som forbinder kosing og klining med noe vennskapelig, Dette gjelder ikke bare for menn. Jøss:laugh:

Jeg er enig, men jeg synes man bør kunne avstå fra sex når som helst. Klart den andre parten kan bli skuffet, men å bli sur for det synes jeg ikke er greit. Man er ikke pliktig til å ha sex selv om man er med noen hjem, kysser og sover i samme seng. Man kan når som helst endre mening. 

Det er ikke rart at mange jenter blir voldtatt ut ifra denne mentaliteten som vises i denne tråden. Det er helt OK å stoppe moroa når som helst, og man skylder ikke mannen noe som helst. 

Anonymkode: a272e...8d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, peppermyntete skrev:

Soving er nå en ting, hadde du gitt klart uttrykk for at det var bare det du ville. Men når dere koser og kliner i tillegg er det ikke spesielt rart at han får lyst på sex, det ligger jo liksom litt i kortene..

Det er jo ikke noe galt i å ønske å ha sex. Poenget er vel heller at man skal respektere at den andre parten ikke ønsker det. Å bli sur fordi den andre parten ikke vil gå lenger synes ikke jeg er greit. Selv om man kysser vil det ikke si at man må gå hele veien. Jeg synes det er flott at TS klarte å sette foten ned når hun følte at det gikk litt for langt. Det er mange jenter som ikke tør dette og føler at de skylder mannen sex etter å ha kommet så langt. Ut ifra denne tråden er det ikke rart at de føler det slik. 

Anonymkode: a272e...8d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at jeg er gammel, men man er vel ikke bare venner lenger hvis man sover sammen, kliner og koser? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter en fest ble jeg med en kompis hjem. Der og da var jeg bare sliten, og synes det var en utrolig god ide å sove der. Koste, klinte litt osv , men han ble sur når jeg ikke ville ha sex. Er det sånn at gutter ser på det som automatisk at man skal ha sex bare fordi man er i samme seng? Går det ikke an å bare sove i samme seng som en venn? Var det dårlig av meg haha, skulle jeg funnet et annet sted å sove, for jeg ville jo bare sove? :P Kanskje det bare er meg som ser på det som ok/koselig å sove sammen, uten at noe mer skjer?

 

- jente 19

Anonymkode: 42288...0b1

Du var jo med på å kose og kline så da hadde jeg også forventet sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig, men jeg synes man bør kunne avstå fra sex når som helst. Klart den andre parten kan bli skuffet, men å bli sur for det synes jeg ikke er greit. Man er ikke pliktig til å ha sex selv om man er med noen hjem, kysser og sover i samme seng. Man kan når som helst endre mening. 

Det er ikke rart at mange jenter blir voldtatt ut ifra denne mentaliteten som vises i denne tråden. Det er helt OK å stoppe moroa når som helst, og man skylder ikke mannen noe som helst. 

Anonymkode: a272e...8d7

Ja, så klart må man ikke ha sex hvis man ikke vil.

Det jeg ville fram til var at jeg ikke klandrer  karen for å bli furten når forventningene hans ble bygget opp slik de ble. Det burde TS skjønne. Han trengte heller ikke å lage noe drama fordi han ikke fikk sex, men sånn ble det.

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Det er aldri for sent, det er jeg enig i. Men det hindrer ikke at man gir andre signaler enn man tror, eller at man utsetter seg for større voldtektsfare ved en slik oppførsel. Ikkegreit å bli sur, men heller ikke uforståelig oppførsel av han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har man lov til å si nei to sekunder før man blir penetrert og gutten skal respektere det. Men hvorfor oppføre seg slik? Ønsker man bare å være venner og sove med en kompis, hvorfor drive og kline og tafse?

Det ER lov å passe på seg selv. Plutselig en dag så ligger du der og tafser med en gutt som ikke stopper. Hans feil, men hele situasjonen hadde vært unngått om man ikke hadde gjort det.

Anonymkode: ad404...a39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint å dele seng med kompiser uten at noe mer enn søvn skjer, og som mange andre har påpekt er det ingen skam å snu, for å si det sånn, men jeg kan forstå at han ble skuffet når du kåter ham opp og lar stakkaren ligge der med ballesprengen sin. Å gi en person falske forhåpninger er ikke greit synes jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noe galt i å ønske å ha sex. Poenget er vel heller at man skal respektere at den andre parten ikke ønsker det. Å bli sur fordi den andre parten ikke vil gå lenger synes ikke jeg er greit. Selv om man kysser vil det ikke si at man må gå hele veien. Jeg synes det er flott at TS klarte å sette foten ned når hun følte at det gikk litt for langt. Det er mange jenter som ikke tør dette og føler at de skylder mannen sex etter å ha kommet så langt. Ut ifra denne tråden er det ikke rart at de føler det slik. 

Anonymkode: a272e...8d7

Ja, jeg sa ikke annet heller. Jeg sa at jeg skjønner hvorfor han ble sur og det er han i sin fulle rett til, eller klarer du å styre impulsive følelser? Han burde selvfølgelig gitt seg med en gang hun sa nei, men det virker ikke som TS hadde det store problemet med å holde han ute av buksene sine. Å furte eller være sur lenge fordi det ikke ble sex er bare dumt, men at han ble gretten der og sa etter det de fleste anser som forspill må være greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter en fest ble jeg med en kompis hjem. Der og da var jeg bare sliten, og synes det var en utrolig god ide å sove der. Koste, klinte litt osv , men han ble sur når jeg ikke ville ha sex. Er det sånn at gutter ser på det som automatisk at man skal ha sex bare fordi man er i samme seng? Går det ikke an å bare sove i samme seng som en venn? Var det dårlig av meg haha, skulle jeg funnet et annet sted å sove, for jeg ville jo bare sove? :P Kanskje det bare er meg som ser på det som ok/koselig å sove sammen, uten at noe mer skjer?

 

- jente 19

Anonymkode: 42288...0b1

Jeg tror nok du sendte litt blandede signaler med kosinga og klininga. Og det at du ble med ham hjem og la deg i samme seng, selvsagt. Kompiser overnatter på sofaen, ikke i senga mi. Damer som blir meg meg hjem og vil ligge i samme seng og kose og kline litt, må ikke bli forbauset om jeg gjør et fremstøt mot trusestrikken ganske snart.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Det går helt fint å dele seng med kompiser uten at noe mer enn søvn skjer, og som mange andre har påpekt er det ingen skam å snu, for å si det sånn, men jeg kan forstå at han ble skuffet når du kåter ham opp og lar stakkaren ligge der med ballesprengen sin. Å gi en person falske forhåpninger er ikke greit synes jeg. 

Hun kunne i det minste gitt ham en vennskaplig koserunk og bedt pent om unnskyldning for at hun hadde hisset ham opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Plaskebrus skrev:

Jeg er forundret over at TS ikke skjønner at kosing og klining i senga etter en fest assosieres med sex, og at når man ligger kåt i en sånn situasjon kan man bli litt frustrert når ingenting skjer. Det er ikke alle som forbinder kosing og klining med noe vennskapelig, Dette gjelder ikke bare for menn. Jøss:laugh:

9 av 10 menn vil forvente sex i en slik situasjon. Den tiende er homo og puster lettet ut fordi det ikke blir noe likevel.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
1 time siden, Britt Banditt skrev:

Jeg skjønner at jeg er gammel, men man er vel ikke bare venner lenger hvis man sover sammen, kliner og koser? 

Du er ikke alene om dette. Synes det er rart sjølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Da tror jeg du misforstår. Det var i hvert fall ikke mitt poeng.

Hun sa "ville jo bare sove" og "en kompis", og så var det vel ikke det som faktisk skjedde her.

Det er feil begreper ts kommer med, og noe som lager ulike forventninger, selv om nei alltid skal bety nei.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Klandre for hva da? Så vidt jeg kan lese ut av TS's innlegg, så skjedde det ikke noe mer enn at "kompisen" hennes ble sur fordi hun ikke ville ha sex med ham. Det ville nok jeg også blitt.

En jente som ikke forstår at hun sender ganske blanda signaler når hun legger seg sammen med en "kompis" og begynner å kline med vedkommende, etter å ha blit med ham hjem, trenger å tenke grundig over hva hun driver med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
18 timer siden, Arca skrev:

Kliner du og deler seng med alle kompisene dine?

Kanskje det er en "mild" form for hva mange ser på som fuck friends? Kline/kose friends e.t.c..? ;) Synes da at det er veldig rart å gjøre sånt sammen med en person en ser på som kun kompis, unntatt hvis ho innerst inne liker han mye mer enn det ho ønsker å innrømme sjølv? 

Neste gang ts, hvis du da kun vil sove så må du gjøre det, men da må du også holde deg unna klining og kosing i senga. Best å ikke gi feil signaler til den andre personen, spesiellt om du ikke liker han på den måten eller hvis du kun ser på han som en kompis. 

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, VinterSnø skrev:

Det er aldri for sent, det er jeg enig i. Men det hindrer ikke at man gir andre signaler enn man tror, eller at man utsetter seg for større voldtektsfare ved en slik oppførsel. Ikkegreit å bli sur, men heller ikke uforståelig oppførsel av han.

Det er jo nettopp fordi disse voldektsmennene har samme mentalitet som mange utviser i denne tråden. Når hun har gått så langt så skal det tydeligvis lede til sex. Denne mentaliteten må man bare kvitte seg med. Ingenting av det TS gjorde var galt, men jeg er enig i at hun bør ta forholdsregler for at andre handler galt. 

 

Anonymkode: a272e...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp fordi disse voldektsmennene har samme mentalitet som mange utviser i denne tråden. Når hun har gått så langt så skal det tydeligvis lede til sex. Denne mentaliteten må man bare kvitte seg med. Ingenting av det TS gjorde var galt, men jeg er enig i at hun bør ta forholdsregler for at andre handler galt. 

 

Anonymkode: a272e...8d7

Selv om det ikke skal lede til sex, så er det lov å oppføre seg noe annet enn som luremus....

Anonymkode: ad404...a39

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo nettopp fordi disse voldektsmennene har samme mentalitet som mange utviser i denne tråden. Når hun har gått så langt så skal det tydeligvis lede til sex. Denne mentaliteten må man bare kvitte seg med. Ingenting av det TS gjorde var galt, men jeg er enig i at hun bør ta forholdsregler for at andre handler galt. 

 

Anonymkode: a272e...8d7

Altså, hun spurte følgende: 

Sitat

Er det sånn at gutter ser på det som automatisk at man skal ha sex bare fordi man er i samme seng? Går det ikke an å bare sove i samme seng som en venn? Var det dårlig av meg haha, skulle jeg funnet et annet sted å sove, for jeg ville jo bare sove? :P Kanskje det bare er meg som ser på det som ok/koselig å sove sammen, uten at noe mer skjer?

Alle påpeker bare at det ikke er rart kisen ble snurt. Er jo ikke veldig rart at han tror de skal ha sex når hun koser og kliner med denne såkalte vennen i hans seng. Hun virket overrasket, andre svarer at det ikke er så overraskende. Ingen sier hun skulle hatt sex med han hvis hun ikke vil!

Anonymkode: b0faa...51e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han forventet sex. Klining og tafsing er ikke bare soving. Kompis man kliner og koser på er ikke bare en kompis 😂

Nei betyr selvfølgelig nei uansett hvor mye klining og kosing det er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...