Gå til innhold

sove sammen med kompis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter en fest ble jeg med en kompis hjem. Der og da var jeg bare sliten, og synes det var en utrolig god ide å sove der. Koste, klinte litt osv , men han ble sur når jeg ikke ville ha sex. Er det sånn at gutter ser på det som automatisk at man skal ha sex bare fordi man er i samme seng? Går det ikke an å bare sove i samme seng som en venn? Var det dårlig av meg haha, skulle jeg funnet et annet sted å sove, for jeg ville jo bare sove? :P Kanskje det bare er meg som ser på det som ok/koselig å sove sammen, uten at noe mer skjer?

 

- jente 19

Anonymkode: 42288...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Genevieve

Du var jo litt luremus da. Ligge å kline i en seng liksom... du burde være litt forsiktig mtp voldtekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter en fest ble jeg med en kompis hjem. Der og da var jeg bare sliten, og synes det var en utrolig god ide å sove der. Koste, klinte litt osv , men han ble sur når jeg ikke ville ha sex. Er det sånn at gutter ser på det som automatisk at man skal ha sex bare fordi man er i samme seng? Går det ikke an å bare sove i samme seng som en venn? Var det dårlig av meg haha, skulle jeg funnet et annet sted å sove, for jeg ville jo bare sove? :P Kanskje det bare er meg som ser på det som ok/koselig å sove sammen, uten at noe mer skjer?

 

- jente 19

Anonymkode: 42288...0b1

 

Nei jeg har flere jentervenner og guttevenner jeg har og vil komme til å sove i samme seng med uten at vi har sex. Men om jeg kliner med noen og vi sover sammen så blir det litt mer vanskelig. Kan derimot ikke si at det er noe jeg forventer, men heller noe som kan utvikle seg til å skje.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove sammen er å sove sammen. Klininga og tafsing blir noe annet, da leder du han ut på villede om du nekter sex i etterkant mens han ligger der med sin pulserende penis der han bruker 1 time på å sovne. Klart man blir furt da, noe annet ville vært mer rart enn ikke. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter en fest ble jeg med en kompis hjem. Der og da var jeg bare sliten, og synes det var en utrolig god ide å sove der. Koste, klinte litt osv , men han ble sur når jeg ikke ville ha sex. Er det sånn at gutter ser på det som automatisk at man skal ha sex bare fordi man er i samme seng? Går det ikke an å bare sove i samme seng som en venn? Var det dårlig av meg haha, skulle jeg funnet et annet sted å sove, for jeg ville jo bare sove? :P Kanskje det bare er meg som ser på det som ok/koselig å sove sammen, uten at noe mer skjer?

 

- jente 19

Anonymkode: 42288...0b1

I den perfekte verden så kan du kanskje forvente det . Men er nok en del gutter som forventer at det skal bli noe på de når du sover over :). Bare ikke si til din framtidige kjæreste at du har kompiser som har pleid og dele seng med :P. Selv om det ikke har endt med sex  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soving er nå en ting, hadde du gitt klart uttrykk for at det var bare det du ville. Men når dere koser og kliner i tillegg er det ikke spesielt rart at han får lyst på sex, det ligger jo liksom litt i kortene..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ganske likt som ts, jeg. Forundrer meg over disse svarene! Er forøvrig 24 år.

Anonymkode: f72be...392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lå jo ikke bare og sov da, men klinte med han - noe som ofte leder til sex. Skjønner godt han ble skuffa og frustrert. Fikk nok tidenes blue balls, stakkar. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drive og kline og tafse om det bare er sove dere ønsker? 

 

Anonymkode: ad404...a39

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker ganske likt som ts, jeg. Forundrer meg over disse svarene! Er forøvrig 24 år.

Anonymkode: f72be...392

Jeg er forundret over at TS ikke skjønner at kosing og klining i senga etter en fest assosieres med sex, og at når man ligger kåt i en sånn situasjon kan man bli litt frustrert når ingenting skjer. Det er ikke alle som forbinder kosing og klining med noe vennskapelig, Dette gjelder ikke bare for menn. Jøss:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drive og kline og tafse om det bare er sove dere ønsker? 

 

Anonymkode: ad404...a39

Helt enig. 

Anonymkode: 96c11...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Enig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Neida, men går ann å passe litt på seg selv også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Du har såklart rett i at det aldri er for sent å si nei, og at et nei skal respekteres. Men, det de fleste i denne tråden påpeke er at TS ikke bare skulle sove, og fikk en kamerat som var sur fordi de ikke skulle ha sex fordi de lå i samme seng, men en kamerat som delte seng, klinte OG koste. Og at TS på en eller annen måte faktisk er overrasket over at kameraten så for seg sex.

Det blir litt som å ta deg med ut i favorittbutikken din, la deg slå deg løs med dyrt og fint tøy, la deg prøve det og glede deg til å bruke det, men trekke seg fra å spandere det på deg rett før kassa. Fremdeles lov, du kan ikke kreve å få det, men.. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være da mensen kortet kommer fram 😂😂😂😂😂😂😂

Men ja etter min mening. Så hadde nok eg og blitt litt fyrten. Dropp klininga neste gang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her syns jeg spørsmålet ikke helt passer sammen med resten av førsteposten. Selvfølgelig går det ann å sove i samme seng som en person av motsatt kjønn uten å ha sex. Man kan også sove i samme seng som en man ikke kjenner spesielt godt på en fest uten at det leder til sex. Men når dere faktisk har ligget der og klint og kost er det ikke rart han forventa at det kom til å lede til noe anna, og det er helt naturlig at han blir litt småsur for dette. Greit at det alltid skal være lov å si nei når som helst i løpet av akten, men den andre parten har da fortsatt en god grunn til å bli litt irritert.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Blir så jævlig forbanna av å lese svarene her.

Det er aldri for sent å si nei, uansett om man kliner i senga. Det at man er komfortabel med å kline betyr ikke at man er komfortabel med å knulle. Det kan selvfølgelig være skuffende, men overhodet ikke noe man skal klandre jenta for - verken ham eller vi på et forum.

Helt enig og han respekterte det jo også. At han ble litt sur etter å ha klinet må da være helt greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...