Gå til innhold

Fortelle daten at jeg har hatt sex med en annen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på med en for en liten stund siden. Vi valgte å ta en liten pause for å se om vi savnet hverandre, tenke over hva vi ville videre osv. 

I mellomtiden ble det til at jeg hadde sex med en tidligere elsker. Gjorde det også litt for å ha en rebounder, da jeg var litt nedfor pga pausen. 

Men nå har vi truffet hverandre igjen etter pausen og ønsker å starte litt på nytt igjen. Så da lurer jeg på: skal jeg fortelle han at jeg har hatt sex med en annen? Jeg tenker mest i forhold til kjønnssykdommer. Jeg skal til legen om et par uker og skal teste meg da. Vi brukte kondom, men man vet jo aldri. Jeg kan selvfølgelig bruke kondom enn så lenge, men han vil sikkert stille spørsmål om dette siden vi ikke brukte kondom tidligere. 

Det virker ikke på han som han har møtt andre i mens, for vi har snakket litt om dette. 

Jeg er jo også litt redd for at det kan ødelegge litt siden jeg har hatt sex med en annen, men samtidig så synes jeg jo det er ok å være ærlig. 

Anonymkode: 1b7e1...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke si det. Du var ikke utro dersom dere kun holdt på. Men jeg hadde ikke blitt så fornøyd om jeg fant det ut.

Bruk kondom med han andre og si du har glemt å ta pillen om du frykter kjønnssykdom. 

Anonymkode: 389b1...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Nei. Pause er pause. Du skylder ikke ham å fortelle det. Og om han spør, så er han en idiot.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det ligge, om han spør så sier du det som det er og legger lokk over det. No biggie egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Franke Ann skrev:

Nei. Pause er pause. Du skylder ikke ham å fortelle det. Og om han spør, så er han en idiot.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe sjanse for at han kan finne det ut ??. Kjenner disse to hverandre eller kan dere alle tre havne på samme fest osv ?.. Vet om flere som røpt seg på fest eller ute på byen i forhold til hvem som har ligget med hvem osv. Om ikke så ser jeg ingen grunn for å si det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må da fortelle det! Synes han bør få vite om du har vært intim med noen andre, spesielt om det er undet en måned siden. Om du ikke sier det så blir det for meg som utroskap. Liker man noen så har man ikke sex med andre

-mann

Anonymkode: 2566b...e9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du trenger å si noe annet enn at det var teit av dere å ikke bruke kondom før, så du vil gjerne at dere skal teste dere (sammen om ønskelig) nå som dere har blitt litt seriøse igjen før dere dropper kondom. Hva du gjorde i mellomtiden har han ingenting med så det kan du vel forsåvidt bare unngå å snakke om. Fokuser på fremtiden i stede!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Pause for å se om dere savnet hverandre,og finne ut hva dere ville? Og da har du sex med en annen?

Syns det var dumt. Vet ikke hva som er rett her jeg. Det kommer litt an på hvordan daten din er,for om du skal si noe eller ikke,må jo være avhengig av respekt for ham. Og ikke konsekvenser for deg selv. Mener jeg da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om greia var at dere skulle se om dere savnet hverandre og hva dere ville videre, ville jeg sett på sex med en annen som utroskap.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Om greia var at dere skulle se om dere savnet hverandre og hva dere ville videre, ville jeg sett på sex med en annen som utroskap.

Utroskap? They were on a break!

Anonymkode: 49c55...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

75dd17b0-ee90-0131-c072-0eb233c768fb.gif

Anonymkode: 67ec7...89f

Ross = TS
Rachel = Daten hennes
:fnise:

Anonymkode: 67ec7...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utroskap? They were on a break!

Anonymkode: 49c55...c86

Når man tar en pause fra hverandre for å se om man får tilbake en gnist o.l. er det ikke en pause fra forpliktelsene ovenfor hverandre - etter min mening.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det ligge. Dere hadde en pause fra hverandre. Jeg gjorde akkurat det samme, og nå 1 år senere klarte en venninne å fortelle han det på fylla. Så han mistet jeg.. 

Anonymkode: a8898...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem enn som fant opp "pause" tror jeg ville bare pule rundt og ikke ha "dårlig samvittighet" Har det noen gang gått bra at noen tar pause og de kommer tilbake til hverandre og alt er MYE bedre? Klarer jeg ikke å se for meg, problemene som man tok pause fra er der fortsatt.

 

Personlig syntes jeg at du valgte feil når du fikk "trøst" av elskern din i denne perioden som du skulle reflektere for å se om du savnet han, tenke over hva du ville videre.

 

Du klarte ikke å vente på mannen du holdt på med engang, ser ingen grunn til at du skal gå tilbake til denne mannen igjen.

(jeg vet ikke om dere hadde en avtale om dere kunne ha sex med hvem dere ville eller ei, men holder man på med noen så holder man på med den personen, uansett om det er pause eller ei)

 

Er nå min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg hadde visst at typen min ikke kunne gå en pause uten en rebound så hadde jeg heller slått opp med ham gitt.

Pause i mitt hue er pause, ikke slutt. Hadde jeg funnet ut det der i etterkant TS så hadde det vært over og ut for min del. Sannsynligvis om han hadde sagt det med en gang også.

Som du ser av tråden så har folk forskjellig oppfatning av hva en pause er. Hvis typen din er av samme oppfatning som meg og du ikke sier noe så får du ham til å bygge forholdet på en løgn. Du får vurdere selv, om du mener det er en risk du vil ta.

Det kan jo hende han greier å gå videre med deg likevel, men det er uansett moralsk helt på trynet å lure en fyr. Dette er i tillegg en du påstår du er glad i.

Om ikke det er motivasjon god nok, kan du jo tenke på at det vil slå kraftig tilbake på deg selv om han ikke skulle syns det er greit, og så skulle finne det ut etter at du har rukket å bli enda mer knyttet til ham.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo i pausen så du var jo singel. La det ligge. Han har nok pult andre selv også.

Jeg hadde uansett slått opp hvis jeg visste hva hun gjorde i pausen. Selv om jeg hadde gjort det selv.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.2.2016 at 7.03, Katten.2.0 skrev:

Om greia var at dere skulle se om dere savnet hverandre og hva dere ville videre, ville jeg sett på sex med en annen som utroskap.

Hvorfor det? Kommer vel an på hva avtalen gikk ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10. februar 2016 at 22.02, AnonymBruker skrev:

La det ligge. Dere hadde en pause fra hverandre. Jeg gjorde akkurat det samme, og nå 1 år senere klarte en venninne å fortelle han det på fylla. Så han mistet jeg.. 

Anonymkode: a8898...e5a

Så det skal heller komme frem senere, sånn som du opplevde?

Anonymkode: 708a6...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...