Gå til innhold

Patetiske sjekkeforsøk begått av oss gutta


Collan

Anbefalte innlegg

Jeg har lest en del innlegg på tråden Fortell om dine verste dater, og jeg blir ikke så reint lite flau på Y-kromosomets vegne over de ekstremt patetiske, latterlige etc. "sjekkeforsøkene" som står beskrevet der. Jeg har ikke tatt meg tid til å lese alle innleggene, men det virker på meg som om menn står for ca. 95% av de mest patetiske datene. Det jo ikke måte på hvor patetiske og desperate ting gutta gjør.

Jeg har sett noen dårlige sjekkeforsøk selv, men ikke på langt nær så patetiske som de verste i denne tråden.

Jeg lurer på om jeg har funnet en forklaring på at menn er i sterk overvekt her. For det første er det menn som sjekker mest, dermed blir vi overrepresentert på både de gode og de dårlige sjekkeforsøkene. Nå snakker jeg generelt, det fins sikkert kvinner som sjekker, men det er (fremdeles) menn som står for mesteparten av sjekkingen i samfunnet.

Den andre muligheten er at jeg har lest at visstnok har noen menn gener som gjør at de prøver å sjekke kvinner i enhver situasjon som byr seg. Riktignok vil de mest sannsynlig få avslag, men kostnaden ved en avvisning er mindre enn en tapt mulighet. Dette gir absolutt mening sett fra et biologisk perspektiv. Det ultimate måle med livet er å videreføre sine gener. Genetisk variasjon gjør at forskjellige menn har forskjellig tilnærming til hvordan de skal gjøre dette, og noen prøver enhver mulighet som byr seg.

Hva tror dere folkens? Jeg føler meg dessverre sikker på at i overskuelig framtid kommer det til å være rikelig med menn som begår slike pinlig dårlige sjekkeforsøk. Her eksemplifisert ved Pondus' ekskollega Ivar:

Pondus_Ivar.jpg.19578bd48ef2a8700b7b69a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Collan skrev:

Hva tror dere folkens? Jeg føler meg dessverre sikker på at i overskuelig framtid kommer det til å være rikelig med menn som begår slike pinlig dårlige sjekkeforsøk. Her eksemplifisert ved Pondus' ekskollega Ivar:

Ja selvsagt skal dette fortsette. Hvorfor skal vi slutte med noe vi har drevet på med siden vi ble kastet ut av hagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er vel i flertall i tråden pga at dette er kvinneguiden😊

Jeg har sett en del teite sjekketriks begått av kvinner.

Anonymkode: aa1fa...e30

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror virkelig ikke dette er et stort problem for så mange her i Norge. Alle jenter har vel vært utsatt for noen patetiske sjekkeforsøk, men for min del skjer det ikke så ofte. Norske menn sjekker lite opp, bortsett fra noe på byen.

Anonymkode: ff679...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Collan skrev:

Jeg har lest en del innlegg på tråden Fortell om dine verste dater, og jeg blir ikke så reint lite flau på Y-kromosomets vegne over de ekstremt patetiske, latterlige etc. "sjekkeforsøkene" som står beskrevet der. Jeg har ikke tatt meg tid til å lese alle innleggene, men det virker på meg som om menn står for ca. 95% av de mest patetiske datene. Det jo ikke måte på hvor patetiske og desperate ting gutta gjør.

Jeg har sett noen dårlige sjekkeforsøk selv, men ikke på langt nær så patetiske som de verste i denne tråden.

Jeg lurer på om jeg har funnet en forklaring på at menn er i sterk overvekt her. For det første er det menn som sjekker mest, dermed blir vi overrepresentert på både de gode og de dårlige sjekkeforsøkene. Nå snakker jeg generelt, det fins sikkert kvinner som sjekker, men det er (fremdeles) menn som står for mesteparten av sjekkingen i samfunnet.

Den andre muligheten er at jeg har lest at visstnok har noen menn gener som gjør at de prøver å sjekke kvinner i enhver situasjon som byr seg. Riktignok vil de mest sannsynlig få avslag, men kostnaden ved en avvisning er mindre enn en tapt mulighet. Dette gir absolutt mening sett fra et biologisk perspektiv. Det ultimate måle med livet er å videreføre sine gener. Genetisk variasjon gjør at forskjellige menn har forskjellig tilnærming til hvordan de skal gjøre dette, og noen prøver enhver mulighet som byr seg.

Hva tror dere folkens? Jeg føler meg dessverre sikker på at i overskuelig framtid kommer det til å være rikelig med menn som begår slike pinlig dårlige sjekkeforsøk. Her eksemplifisert ved Pondus' ekskollega Ivar:

Pondus_Ivar.jpg.19578bd48ef2a8700b7b69a5

Det er ikke sant. For alle dyr, unntatt mennesker, er det målet med livet, men ikke for mennesker. Ikke for alle mennesker iallfall :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så galt at det ikke er godt for noe. Underholdningsverdien er stor :)

Men min personlige oppfatning er at jada vi ler litt av dette, men glemmer veldig fort. Og heller at mannen bommer litt innimellom enn at de aldri prøver seg ;)

Og jeg har garantert driti meg ut selv når jeg har prøvd å sjekke opp menn. Sånt får man bare tåle.

Anonymkode: 61564...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ute på byen noen uker tilbake så var det ei dame som ba meg kjøpe henne en drink, så skulle jeg "få noe". Endte opp med at jeg dro med venninna hennes istedet, GRATIS!

Anonymkode: 5be03...a38

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror virkelig ikke dette er et stort problem for så mange her i Norge. Alle jenter har vel vært utsatt for noen patetiske sjekkeforsøk, men for min del skjer det ikke så ofte. Norske menn sjekker lite opp, bortsett fra noe på byen.

Anonymkode: ff679...aa8

Jeg misforstod da jeg skrev dette, for jeg trodde du mente gutters forsøk på å sjekke opp en dame/skaffe seg en date, mens du mente vel egentlig oppførselen på selve daten. Jeg har ikke vært utsatt for noen skikkelig dårlige dater, bare litt kjedelige.

Anonymkode: ff679...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Diamond99 skrev:

Det er ikke sant. For alle dyr, unntatt mennesker, er det målet med livet, men ikke for mennesker. Ikke for alle mennesker iallfall :) 

Intellektuelt sett er det en del som sier at de ikke har lyst til å ha barn, men de har gjerne lyst til å ha sex. Biologisk sett går det ut på ett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg misforstod da jeg skrev dette, for jeg trodde du mente gutters forsøk på å sjekke opp en dame/skaffe seg en date, mens du mente vel egentlig oppførselen på selve daten. Jeg har ikke vært utsatt for noen skikkelig dårlige dater, bare litt kjedelige.

Anonymkode: ff679...aa8

Tråden jeg refererte til gjaldt oppførselen på daten, men jeg tenkte forsåvidt både på det og på sjekkeforsøk generelt. Jeg har sett noen menn være veldig optimistiske der, for å si det mildt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en som sjekka meg opp etter å ha prøvd deg på alle de andre jentene ved bordet jeg satt ved. Ble ikke så veldig imponert for å si det sånn.:fnise: Var i utlandet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Angående sjekkeforsøk, så er det ganske enkelt fordi det ikke finnes noen teit måte for kvinner å sjekke opp menn på. Menn tar det uansett som et ego-boost, så det er alltid en gave. En tråd hvor menn forteller om de verste måtene de har blitt sjekka opp på er derfor overflødig, ettersom alle vet at den til syvende og sist bare ville ha inneholdt selvskryt. Kvinnen kan være 70 år gammel, spedalsk og ønske å kjøre mannen hardt i toeren med strap-on; han vil fortsatt ta det som et kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller nok mest til den første teorien din. Når menn står for sånn cirka 90% av alle sjekkeforsøk så blir det nødvendigvis slik at menn også står for majoriteten av de pinlige sjekkeforsøkene. 

Tror heller kvinner skal være glad til. Dersom menn ikke hadde vært risikovillige, så hadde det ikke skjedd mye på forholdsfronten. 

Anonymkode: 546a4...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror virkelig ikke dette er et stort problem for så mange her i Norge. Alle jenter har vel vært utsatt for noen patetiske sjekkeforsøk, men for min del skjer det ikke så ofte. Norske menn sjekker lite opp, bortsett fra noe på byen.

Anonymkode: ff679...aa8

Norske menn sjekker lite? Vel, hvertfall mer enn kvinner. 

Anonymkode: 546a4...86d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norske menn sjekker lite? Vel, hvertfall mer enn kvinner. 

Anonymkode: 546a4...86d

Og fortsatt sjekker ikke norske menn opp i særlig stor grad. Min erfaring er at norske jenter faktisk er ganske flinke til å ta initiativ. 

Kanskje norske menn sjekker men det er i så fall på en veldig subtil og difus måte. 

Anonymkode: 61564...06b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Franke Ann skrev:

Angående sjekkeforsøk, så er det ganske enkelt fordi det ikke finnes noen teit måte for kvinner å sjekke opp menn på. Menn tar det uansett som et ego-boost, så det er alltid en gave. En tråd hvor menn forteller om de verste måtene de har blitt sjekka opp på er derfor overflødig, ettersom alle vet at den til syvende og sist bare ville ha inneholdt selvskryt. Kvinnen kan være 70 år gammel, spedalsk og ønske å kjøre mannen hardt i toeren med strap-on; han vil fortsatt ta det som et kompliment.

Nei, kvinner kan da være irriterende de også, enten de stalker deg eller saboterer når du prøver deg på en annen jente.

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og fortsatt sjekker ikke norske menn opp i særlig stor grad. Min erfaring er at norske jenter faktisk er ganske flinke til å ta initiativ. 

Kanskje norske menn sjekker men det er i så fall på en veldig subtil og difus måte. 

Anonymkode: 61564...06b

Norske jenter er flinke, men det skulle da bare mangle. Det er da jenter som er mest gira på forhold da er det naturlig at de tar saken i egne hender når de ikke blir sjekket opp. I tillegg blir det bare pes om menns skulle prøvd seg på alle de kunne tenkt seg å pule, det blir rimelig mange jenter.

Anonymkode: 3cd54...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når gamer-gutter (dette tilfellet dem uten noe som helst seksuell erfaring) påstår at de er flinke med fingrene og prøver å selge seg på den måten, samt kakler om LOL og COD i en hel time uten stopp. Etterpå går de bort til kompisen og spør hvorfor de ikke får seg noe.. 

Akkurat nå sier han at han har en bedre reaksjons- og multitaskingevne enn flest gutter, og dermed er bedre i senga. Sitter her grundig irritert og forsøker å ignorere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 09/02/2016 at 0.10, AnonymBruker skrev:

Menn er vel i flertall i tråden pga at dette er kvinneguiden😊

Jeg har sett en del teite sjekketriks begått av kvinner.

Anonymkode: aa1fa...e30

Dette er jo et viktig poeng :fnise:

Jeg er jente, og de mest kleine sjekkeforsøkene jeg har opplevd, var fra jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og fortsatt sjekker ikke norske menn opp i særlig stor grad. Min erfaring er at norske jenter faktisk er ganske flinke til å ta initiativ. 

Kanskje norske menn sjekker men det er i så fall på en veldig subtil og difus måte. 

Anonymkode: 61564...06b

At norske menn i mange tilfeller sjekker mindre åpenlyst enn menn fra andre land spiller jo liten rolle i denne diskusjonen. TS lurer på hvorfor menn er i sterkt overtall når det gjelder patetiske sjekkeforsøk. Svaret på det er at når man har en større representasjon blant de som faktisk sjekker i det hele tatt, så vil det naturligvis forekomme flere av de dårlige sjekkeforsøkene også.

Norske jenter er kanskje flinkere enn medsøstre i andre land, men det forhindrer heller ikke det faktum at menn sjekker oftere også i Norge, så der har man altså svaret på hvorfor menn utfører de fleste av dårlige sjekkforsøk. 

Anonymkode: 546a4...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Franke Ann skrev:

Angående sjekkeforsøk, så er det ganske enkelt fordi det ikke finnes noen teit måte for kvinner å sjekke opp menn på. Menn tar det uansett som et ego-boost, så det er alltid en gave. En tråd hvor menn forteller om de verste måtene de har blitt sjekka opp på er derfor overflødig, ettersom alle vet at den til syvende og sist bare ville ha inneholdt selvskryt. Kvinnen kan være 70 år gammel, spedalsk og ønske å kjøre mannen hardt i toeren med strap-on; han vil fortsatt ta det som et kompliment.

Tro du meg, jeg har hørt nok av historier (fra samboer og et par gode venner) om patetiske fremstøt fra jenter som ikke kan ta et hint.

Anonymkode: 10223...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...