Gå til innhold

Usikker jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 3 måneder siden fikk jeg min første kjæreste, og han ble min første sex-partner. Jeg hadde ikke hatt sex før. Jeg har heller aldri hatt noen kjæreste, så jeg har jo aldri prøvd å være intim mot noen før. Og jeg har heller aldri fått noen særlige komplimeter, Spessielt ikke bra gutter. da jeg har hatt en tøff barndom. Så selvtilliten min er på bånn. Jeg føler meg 100% trygg på kjæresten min, Han presser meg litt fremover, noe jeg har sagt er greit, fordi ellers så ville jeg ikke klart noe. Og hittil er det stort sett han som har styrt sexen, Men jeg har jo funnet ut av hva jeg liker best, og posisjoner som passer meg best, ettersom han har vist/prøvd flere ting så jeg skal få finne ut. Så jeg vet hva jeg liker best. Og jeg kommer med noen små innspill om stillinger. Men ikke flink til å ta initiativ. Han presser meg forsiktig. Noe jeg sier han skal, men han tørr ikke helt, fordi han ikke helt hvor grensa mi går enda. Men det vet jo ikke jeg heller helt. Selvfølgelig vet jeg litt. men ikke så mye. Jeg føler jeg skulle gjort mer. Og vært litt mer selvsikker når vi koser. Noe han også etterlyser. Jeg prøver. men det er vanskelig. Som sagt så stoler jeg 100% på han og trudde aldri jeg ville klare å føle meg tilfreds med å ha sex med noen. Helt ærlig så trudde jeg ikke jeg ville føle meg tilfreds med å ligge i armkroken til en gutt en gang. Å jaffal ikke sove i samme seng som en. Men det er ikke noe annet som føles mer naturlig enn å være med han. Og jeg har aldri følt meg utrygg rundt han. Men det som irriterer meg mest er det å ikke klare å utrykke meg skikkelig. Sliter med å se han i øynene, og å kommunisere når vi er intime.

Noen som har noen råd til meg? Han vet litt om barndommen min, og har snakket en del om at ettersom det er første gangen, og at jeg har så lav selvtillit, Og han sier det er greit. Men jeg skjønner jo at han også ønsker at jeg skal by opp til sex og vise den siden av meg. Han vet jeg prøver. Men jeg ønsker å vise det bedre. Vet at jeg må ta tiden til hjelp. Men noen som har tips til meg rundt dette?

Anonymkode: 39b04...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det bare ir initiativet han ønsker, så er det veldig enkelt med menn, ta han i hånda, du trenger ikke si noe, lei han til soverommet, dytt han forsiktig ned i senga, gå etter han og legg deg sånn at du kan gi han et kyss, så fikser han resten, ellers så kan jeg si deg en liten ting, som du må tro på, og som du kan si til han, hvis dere kjenner hverandre godt, og du er trygg hos han, så vil han merke veldig godt hvis han går for langt, vi mennesker glemmer at vi faktisk er dyr vi også, med naturlige instinkter, du vil klare å få vist han at du ikke vil, og han vil skjønne det, og er han snill og noe å samle på så respekterer han at han må gå tilbake noen skritt, å prøve noe annet, slapp av, og ikke tenk så mye, la naturen gjøre jobben. Det sto ikke noe om alderen din, men håper for alt her i verden at du er nærmere 18 enn 15 år😊 Lykke til, og kos dere😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for svar. Og tips. Jeg skal prøve så godt jeg kan. Han er absolutt noe å samle på. Og sier jeg nei, så vet han at da avsluttes det hele. Og hsn er svært forståelsesfull og snill. Bare meg som blir litt redd for at han synes jeg er kjedelig etterhvert.

Ikke bekymre deg for alderen. Jeg er opp i 20 årene. Men har faktisk aldri hatt kjæreste før. Og aldri hatt samleie frivillig tidligere. 

Anonymkode: 39b04...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synte du det er flaut å prate med kjæresten din om sex? (utenom senga) Der dere snakker om hva du liker, hva du ikke liker så godt, hva du fantaserer om, hva han fantaserer om osv.

 

Hvis du klarer å prate om det, er det også lettere å ta steget til å teste ut nye og ting man liker, som mammatil6 sa, mannfolk er ganske enkle.. (hvis du vet han har kommet ut av dusjen feks) så dra ned buksa på han, runk han, lek med den med tunga, husk ballene osv, så suger du til det går for han, eller dere fortsetter på soverommet eller andre plasser i leiligheten.

 

Er bare fantasien som setter en stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Tja. Det er ikke en situasjon jeg har vært i, så litt vanskelig å snakke om sex er det. Men er det noen jeg kunne snakka med det om, er det kjæresten. 

Anonymkode: 39b04...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Øvelse gjør mester! Ikke press dette frem for fort, plutselig føler du deg utilstrekkelig fordi du har så høye krav til hva du tror han forventer av deg. Sex er som mye annet; jo mer du gjør det, jo større drift og lyst (og ferdigheter..) - får man. Nyt hver epoke av sexualiteten din; nå er du en forsiktig og usikker ung kvinne, snart er du plutselig kåt hele tiden og den som pusher kjæresten din til både det ene og det andre.. 😜😁 ikke stress og bare nyt, så går dette av segselv.. Lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Jeg er jo ofte kåt, men sliter med å invitere til sex fordi. Men som du sier. Det blir nok bedre med tiden når jeg blir mer dreven og mer vant med det. Takk for tips 

 

TS

Anonymkode: 39b04...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Jeg synes det høres ut som om du har funnet deg en flott kjæreste. Etter bare 3 mnd når man er veldig forelsket er det nok mange som ikke klarer å være helt tydelig. Det kommer etter hvert, du må ikke bekymre deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Klaveret skrev:

Jeg synes det høres ut som om du har funnet deg en flott kjæreste. Etter bare 3 mnd når man er veldig forelsket er det nok mange som ikke klarer å være helt tydelig. Det kommer etter hvert, du må ikke bekymre deg :)

Takk. Han er verdens beste. Trudde aldri det skulle skje. Men det skjedde ☺ skal prøve å ikke tenke for mye på det ☺

TS

Anonymkode: 39b04...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 9.2.2016 at 22.26, AnonymBruker skrev:

For 3 måneder siden fikk jeg min første kjæreste, og han ble min første sex-partner. Jeg hadde ikke hatt sex før. Jeg har heller aldri hatt noen kjæreste, så jeg har jo aldri prøvd å være intim mot noen før. Og jeg har heller aldri fått noen særlige komplimeter, Spessielt ikke bra gutter. da jeg har hatt en tøff barndom. Så selvtilliten min er på bånn. Jeg føler meg 100% trygg på kjæresten min, Han presser meg litt fremover, noe jeg har sagt er greit, fordi ellers så ville jeg ikke klart noe. Og hittil er det stort sett han som har styrt sexen, Men jeg har jo funnet ut av hva jeg liker best, og posisjoner som passer meg best, ettersom han har vist/prøvd flere ting så jeg skal få finne ut. Så jeg vet hva jeg liker best. Og jeg kommer med noen små innspill om stillinger. Men ikke flink til å ta initiativ. Han presser meg forsiktig. Noe jeg sier han skal, men han tørr ikke helt, fordi han ikke helt hvor grensa mi går enda. Men det vet jo ikke jeg heller helt. Selvfølgelig vet jeg litt. men ikke så mye. Jeg føler jeg skulle gjort mer. Og vært litt mer selvsikker når vi koser. Noe han også etterlyser. Jeg prøver. men det er vanskelig. Som sagt så stoler jeg 100% på han og trudde aldri jeg ville klare å føle meg tilfreds med å ha sex med noen. Helt ærlig så trudde jeg ikke jeg ville føle meg tilfreds med å ligge i armkroken til en gutt en gang. Å jaffal ikke sove i samme seng som en. Men det er ikke noe annet som føles mer naturlig enn å være med han. Og jeg har aldri følt meg utrygg rundt han. Men det som irriterer meg mest er det å ikke klare å utrykke meg skikkelig. Sliter med å se han i øynene, og å kommunisere når vi er intime.

Noen som har noen råd til meg? Han vet litt om barndommen min, og har snakket en del om at ettersom det er første gangen, og at jeg har så lav selvtillit, Og han sier det er greit. Men jeg skjønner jo at han også ønsker at jeg skal by opp til sex og vise den siden av meg. Han vet jeg prøver. Men jeg ønsker å vise det bedre. Vet at jeg må ta tiden til hjelp. Men noen som har tips til meg rundt dette?

Anonymkode: 39b04...f0d

Du må skynde deg langsomt. Som mann må han bare godta det. Dersom han er glad i deg lar han deg styre tempoet på hvordan sexlivet deres utvikles. 

Ikke ha det så travelt. Jo mer sex dere har jo bedre og tryggere blir det. 

Sørg for at du ikke tenker og stresser så mye med dette. Nyt heller sexen dere har så ordner alt seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Coolaid skrev:

Du må skynde deg langsomt. Som mann må han bare godta det. Dersom han er glad i deg lar han deg styre tempoet på hvordan sexlivet deres utvikles. 

Ikke ha det så travelt. Jo mer sex dere har jo bedre og tryggere blir det. 

Sørg for at du ikke tenker og stresser så mye med dette. Nyt heller sexen dere har så ordner alt seg etterhvert.

Takk. Skal prøve. Merker at lysten dabber litt av for meg, ikke fordi han er dårlig eller noe, og han forventer ikke mye av meg, og alt slik. Men jeg føler jeg ikke presterer bra nok, og er for passiv. Men jeg må bare prøve å tenke at dette er nytt for meg, han vet det. og godtar det. Og at jeg må bli enda tryggere i min rolle. Det er jo greit at han presser meg bittelitt slik som nå, så jeg skal starte og tenke osv. Eks at han sier at i dag skal jeg bestemme hvor vi skal ha sex (om det eks er noe vi planlegger at vi skal ha, som vi kan gjøre, for å tenne hverandre før vi treffes). Jeg må vell bare bli litt mer tryggere på meg selv, og bare ta små skritt. takk for gode ord og tips :)

 

TS

Anonymkode: 39b04...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg så mye press på deg selv! Det er fint at du klarer å utfordre deg selv, men ikke ta det for langt så du plutselig tar 5 skritt tilbake. Å klare å snakke om sex med han tror jeg er lurt å øve seg på, kommunikasjon er jo ekstremt viktig.

Kjenner meg forøvrig igjen, jeg var jomfru til jeg var 24, og traff en fyr på 29 med mye mer erfaring. Han visste bare at jeg var uerfaren, ikke at jeg var jomfru. Han tok masse hensyn, men jeg skulle ønske jeg hadde klart å være fullstendig åpen med han. Hadde jo f.eks aldri sugd noen før, og det var skummelt første gangen, mest fordi jeg var redd for å ikke få det til.

Anonymkode: 574aa...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke legg så mye press på deg selv! Det er fint at du klarer å utfordre deg selv, men ikke ta det for langt så du plutselig tar 5 skritt tilbake. Å klare å snakke om sex med han tror jeg er lurt å øve seg på, kommunikasjon er jo ekstremt viktig.

Kjenner meg forøvrig igjen, jeg var jomfru til jeg var 24, og traff en fyr på 29 med mye mer erfaring. Han visste bare at jeg var uerfaren, ikke at jeg var jomfru. Han tok masse hensyn, men jeg skulle ønske jeg hadde klart å være fullstendig åpen med han. Hadde jo f.eks aldri sugd noen før, og det var skummelt første gangen, mest fordi jeg var redd for å ikke få det til.

Anonymkode: 574aa...8ed

Ja. Skal prøve å ikke presse meg for mye. Jeg er veldig glad for at jeg var 100% ærlig med en gang med kjæresten min. Nå var jeg ikke jomfru. Men har aldri hatt sex frivillig tidligere. Husker første gangen jeg skulle suge han. Veldig usikker og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Prøver. Han gir meg noen tips og han sa at var det første gangen så måtte jeg være et naturtalent 😂 nå har kjæresten min utrolig mye mer erfaring enn meg. Noen få år eldre og hatt noen kjærester før. Noe jeg personlig synes er greit, for da blir det egentlig litt lettere enn om begge var uerfaren og meg så usikker.

Anonymkode: 39b04...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...