Gå til innhold

Ny bruker annenhver måned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker ikke å nevne noen brukere ved navn eller å gjøre dette til en brukerdiskusjon, så venligst ikke gjør det.

Hvorfor er det noen brukere som føler at de hele tiden må lage seg ny bruker? Hva er egentlig poenget med å lage seg ny bruker både titt og ofte og i noen tilfeller benekte at de er den samme brukeren selv om det er 99% sansynlig? Hva får disse personene ut av dette?

Er det ikke litt teit at det skal være mulig å lage seg så mange forskjellige brukerkontoer?

Anonymkode: 7e4c0...5ec

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke å nevne noen brukere ved navn eller å gjøre dette til en brukerdiskusjon, så venligst ikke gjør det.

Hvorfor er det noen brukere som føler at de hele tiden må lage seg ny bruker? Hva er egentlig poenget med å lage seg ny bruker både titt og ofte og i noen tilfeller benekte at de er den samme brukeren selv om det er 99% sansynlig? Hva får disse personene ut av dette?

Er det ikke litt teit at det skal være mulig å lage seg så mange forskjellige brukerkontoer?

Anonymkode: 7e4c0...5ec

Hadde du vært mer opptatt av tema enn bruker så hadde dette ikke vært noe å tenke på.

Jeg husker jo selvfølgelig enkelt navn her etter å ha vært her en del. Men husker ikke ofte hva de har skrevet når. Langt mindre hvem som bytter nick.

Er det ikke greit å bare forholde seg til tema,HI ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blomsterert skrev:

Hadde du vært mer opptatt av tema enn bruker så hadde dette ikke vært noe å tenke på.

Jeg husker jo selvfølgelig enkelt navn her etter å ha vært her en del. Men husker ikke ofte hva de har skrevet når. Langt mindre hvem som bytter nick.

Er det ikke greit å bare forholde seg til tema,HI ?

Når det gjelder den aktuelle brukeren så er det faktisk noe å tenke på.

Anonymkode: 63059...002

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen føler vel at de ikke blir helt populære av ting de har skrevet, bytter nick og tror de skal begynne på ny frisk. Men problemene oppstår når de ytrer seg på samme gamle måte og andre brukere begynner å spørre om ikke dette er ..... som sletta seg for x timer eller dager siden. 

For egen del har jeg byttet nick noen ganger fordi noen ikke likte noe jeg skrev og fikk hele kg-klubben sin til å støtte opp om at jeg ikke var ønsket. Etter dette og med nytt nick, har jeg passet på å unngå dem i kg-klubben og å ikke skrive noe som gjør at de med stor sikkerhet kjenner meg igjen. 

Husk at kg er som samfunnet ellers, folk av alle samfunnslag. Et gjelder og for ståsted både psykisk, sosialt og yrkesmessig.

Anonymkode: 75add...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder den aktuelle brukeren så er det faktisk noe å tenke på.

Anonymkode: 63059...002

Har ikke peiling på hvem du sikter til. Og det er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke å nevne noen brukere ved navn eller å gjøre dette til en brukerdiskusjon, så venligst ikke gjør det.

Hvorfor er det noen brukere som føler at de hele tiden må lage seg ny bruker? Hva er egentlig poenget med å lage seg ny bruker både titt og ofte og i noen tilfeller benekte at de er den samme brukeren selv om det er 99% sansynlig? Hva får disse personene ut av dette?

Er det ikke litt teit at det skal være mulig å lage seg så mange forskjellige brukerkontoer?

Anonymkode: 7e4c0...5ec

Uff, så mange verdensproblemer.

Anonymkode: e4e4d...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev:

Har ikke peiling på hvem du sikter til. Og det er helt ok.

Du var nettopp inne i en av trådene til vedkommende, så jeg. :) 

Anonymkode: 63059...002

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du var nettopp inne i en av trådene til vedkommende, så jeg. :) 

Anonymkode: 63059...002

Opprett heller en saklig tråd.

Anonymkode: e4e4d...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet hvilken bruker du mener, men h*n får gjøre som h*n vil uten at folk skal stikke nesa si i det syns jeg. Kanskje h*n føler seg mobbet eller forfulgt og derfor ønsker å bytte bruker ofte. Noen er mer følsomme og nærtagne enn andre, sånn er det bare og brukeren jeg tenker på har faktisk blitt plaget her inne.

Personlig hadde jeg aldri giddet å lage nytt nick i hytt og pine, men nå deler jeg ikke så mye her heller og er ikke spesielt nærtagende av meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen føler vel at de ikke blir helt populære av ting de har skrevet, bytter nick og tror de skal begynne på ny frisk. Men problemene oppstår når de ytrer seg på samme gamle måte og andre brukere begynner å spørre om ikke dette er ..... som sletta seg for x timer eller dager siden. 

For egen del har jeg byttet nick noen ganger fordi noen ikke likte noe jeg skrev og fikk hele kg-klubben sin til å støtte opp om at jeg ikke var ønsket. Etter dette og med nytt nick, har jeg passet på å unngå dem i kg-klubben og å ikke skrive noe som gjør at de med stor sikkerhet kjenner meg igjen. 

Husk at kg er som samfunnet ellers, folk av alle samfunnslag. Et gjelder og for ståsted både psykisk, sosialt og yrkesmessig.

Anonymkode: 75add...c26

Hva er Kg-klubben,og hvorfor har du så personlig forhold til brukere her? Jeg har fått kritikk her,tilmed kjeft. Har opplevd personangrep.

Det var ikke bare hyggelig,men så må jeg jo stå i det. Det er viktig for meg å stå i ting.

Når det er nevnt,så får jeg veldig ok tilbakemeldinger også. Liker at folk holder seg til HI og sak. Det er jo det som er vesentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du var nettopp inne i en av trådene til vedkommende, så jeg. :) 

Anonymkode: 63059...002

Ok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
8 minutter siden, Blomsterert skrev:

Har ikke peiling på hvem du sikter til. Og det er helt ok.

Enig med du! Great Minds Discuss Ideas; Average Minds Discuss Events; Small Minds Discuss People. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blomsterert skrev:

Hva er Kg-klubben,og hvorfor har du så personlig forhold til brukere her? Jeg har fått kritikk her,tilmed kjeft. Har opplevd personangrep.

Det var ikke bare hyggelig,men så må jeg jo stå i det. Det er viktig for meg å stå i ting.

Når det er nevnt,så får jeg veldig ok tilbakemeldinger også. Liker at folk holder seg til HI og sak. Det er jo det som er vesentlig.

Kg klubben er en gjeng som støtter opp om hverandre. Er en "utsatt" iler de andre til... hele gjengen er best å holde seg laaangt unna. Dette finner du ut av, etterhvert. Det er som livet ellers, man må gjøre seg sien erfaringer. 

Anonymkode: 75add...c26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en bruker jeg tenker på når jeg leser HI. Skjønner godt at brukeren ønsker å distansere seg, starte med blanke ark osv. Men hva hjelper det når det bare går timer til samme utsagn blir repetert, samme idrettsutøver, samme trener, samme idrettslag, samme tema osv er utgangspunktet til alle nye brukere/brukernavn? Og gjerne spesielt når man bruker disse brukerene/brukernavnene til å backe opp seg selv? 

Hvis man føler man må bytte så ofte for å komme seg bort, så må man også velge å ikke ødelegge for seg selv med samme sak som startet hele greia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kg klubben er en gjeng som støtter opp om hverandre. Er en "utsatt" iler de andre til... hele gjengen er best å holde seg laaangt unna. Dette finner du ut av, etterhvert. Det er som livet ellers, man må gjøre seg sien erfaringer. 

Anonymkode: 75add...c26

Føler meg ganske husvarm på KG etter hvert, men har fremdeles til gode å legge merke til denne "gjengen" det vises til her. Sikker på det ikke bare er noe du innbiller deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ferny skrev:

Føler meg ganske husvarm på KG etter hvert, men har fremdeles til gode å legge merke til denne "gjengen" det vises til her. Sikker på det ikke bare er noe du innbiller deg?

Har også vært her lenge, men ikke sett noe til dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva de utpekte brukerne gjør, spiller liten rolle. Det som der I mot irriterer meg grenseløst er alle de "kjære og gamle brukerene" som til enhver tid ønsker å slette seg, for så opprette nye brukere. Helvete bryter løs når en kjær bruker ønsker å slette profilen her.  Tråder blir opprettet for å nærmest trygle dem om å bli. 

Jeg mener... Vi vet jo alle sammen at vedkommende kommer tilbake på KG, gjør vi ikke? Hvem klarer og holde seg unna? :fnise:

Anonymkode: 2f49f...bae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Fordi annen hver måned, når jeg er på min annen-hver-månedlige syretripp, hender det jeg plukker opp signaler fra planeten Nibiru via PM-funksjonen på Kvinneguiden. For å unngå uønsket påvirkning fra reptiloidene (ikke bare over meg selv, men også dere andre og jorden forøvrig) blir jeg derfor med jevne mellomrom nødt til å slette brukeren min herfra.

Endret av Franke Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det fordi jeg syns jeg har delt for mye info eller at jeg trenger en pause fra all negativiteten. Men nå skriver jeg bare som AB hele tiden, så slipper å tenke på det

Anonymkode: 8433e...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
3 minutter siden, Franke Ann skrev:

Fordi annen hver måned, når jeg er på min annen-hver-månedlige syretripp, hender det jeg plukker opp signaler fra planeten Nibiru via PM-funksjonen på Kvinneguiden. For å unngå uønsket påvirkning fra reptiloidene (ikke bare over meg selv, men også dere andre og jorden forøvrig) blir jeg derfor med jevne mellomrom nødt til å slette brukeren min herfra.

This is why I love KG! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...