GÃ¥ til innhold

jeg spurte han direkte 😂😂


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spurte han om jeg var eksklusiv eller random. Enten så skremte jeg han eller så har han sovnet. 

Han svarte "det har bare vert deg i det siste forsovidt, jadda"  så måtte han bare ordne noe så sku han ringe meg opp igjen om 10 min.  Det er 3 timer siden å han svarer ikke på natta meld på facebook. 

Trur han ble redd jeg.  Og ikke mente svaret som at jeg var ekslusiv. Jeg spurte jo for å vite hvor jeg står. Gidder ikke tro noe mer enn hva det er. Fikk jo svar på det så da er det vel sånn at jeg ikke trenger å holde meg unna flere menn eller ons. Hva tror dere? 

Anonymkode: bbf69...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere datet? Hvor mange dater har dere vært på? Litt lettere å svare da :)

(Men han ble nok skremt, ja) 

Endret av Britt Banditt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møtt hverandre mye. Hatt en skikkelig date da jeg lagde middag men han var mer opptatt av å prate med en kompis på telefon isteden. Så har vi hatt mye sex. Er mere der forholdet vårt er. En armkrok, film nesten hver kveld og sex en gang i uka.  Vi finner på ting sammen som hytteturer og bare henge  Vert sånn i 5 mnd. 

Anonymkode: bbf69...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LadyL skrev:

Det har forsåvidt bare vært deg i det siste...ja, de siste 5 mnd da eller?:vetikke:

Nettop. I det siste. Jeg aner ikke hva det betyr og 5 mnd er mer enn "i det siste" så når han da ikke vil prate mer om det tar jeg d som et hint. Orker ikke gå å gi ene veien å ikke få den andre veien. Føler han lurer meg til og tro jeg er spesiell. Ell at vi har noe spesielt. 

Anonymkode: bbf69...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 5 måneder så er det jo på tide med "praten". Hadde det gått 2 uker så kunne jeg forstått at han ble litt skremt, men han her er nok bare useriøs. 

Ikke se bort i fra at han tar kontakt igjen når han vil ha sex!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi møtt hverandre mye. Hatt en skikkelig date da jeg lagde middag men han var mer opptatt av å prate med en kompis på telefon isteden. Så har vi hatt mye sex. Er mere der forholdet vårt er. En armkrok, film nesten hver kveld og sex en gang i uka.  Vi finner på ting sammen som hytteturer og bare henge  Vert sånn i 5 mnd. 

Anonymkode: bbf69...ac3

Hnm, sånn "film og sitte i armkroken og ha sex" forhold har jeg vært borti og det tror jeg mange menn anser som et sex-forhold, bare at man gjør litt eksta ting ved siden av (som film og å "henge"). 

Anonymkode: e680f...989

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

you go girl :) du er som meg, orker ikke å gå rundt grøten.. men kanskje vi heller bør være direkte f2f neste gang, hahahaha:p

Anonymkode: b86a0...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som han har en fot halvveis inn i et forhold men at han er såpass umoden og usikker på seg selv, så han beholder en og en halv fot ute i det fri. 

En perfekt situasjon for han. Lite forpliktelser men alltid en der for han. 

Det er lov å sparke slike menn bak. Si at du fortjener mer. 

Anonymkode: 28dcb...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/9/2016 at 21.51, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte han om jeg var eksklusiv eller random. Enten så skremte jeg han eller så har han sovnet. 

Han svarte "det har bare vert deg i det siste forsovidt, jadda"  så måtte han bare ordne noe så sku han ringe meg opp igjen om 10 min.  Det er 3 timer siden å han svarer ikke på natta meld på facebook. 

Trur han ble redd jeg.  Og ikke mente svaret som at jeg var ekslusiv. Jeg spurte jo for å vite hvor jeg står. Gidder ikke tro noe mer enn hva det er. Fikk jo svar på det så da er det vel sånn at jeg ikke trenger å holde meg unna flere menn eller ons. Hva tror dere? 

Anonymkode: bbf69...ac3

 

Ehhhh høres veldig rart ut....

Hvorfor i all verden spurte du han... Ikke gjør sånt igjen! aldri!

Jeg vil si, date andre menn.

Her fikk du ikke et klart svar. Og da er du singel, fri til å date hvem du vil.

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, February 10, 2016 at 15.22, AnonymBruker skrev:

 

ja nå driter jeg i han.  Sitter bare å holder i meg han.. trenger meg kunn til sex og når han er kåt. Innser det nå.. skal gå videre å glemme han. Singel å fri.. å verdt mye mer er jeg iallefall. 

Anonymkode: bbf69...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

ja nå driter jeg i han.  Sitter bare å holder i meg han.. trenger meg kunn til sex og når han er kåt. Innser det nå.. skal gå videre å glemme han. Singel å fri.. å verdt mye mer er jeg iallefall. 

Anonymkode: bbf69...ac3

Bruk lang TID før du har sex med noen igjen ts! Ikke gi alt av deg selv før du vet mer hvor du står! Når lot du jo denne mannen styre alt, definere hva dere var. Ikke gå i samme fella igjen!

Anonymkode: 6a4c6...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, susysh skrev:

 

Ehhhh høres veldig rart ut....

Hvorfor i all verden spurte du han... Ikke gjør sånt igjen! aldri!

Jeg vil si, date andre menn.

Her fikk du ikke et klart svar. Og da er du singel, fri til å date hvem du vil.

 

 

 

 

Jeg vil tvert i mot si at det var veldig bra at hun spurte! SÃ¥ fikk hun avklart situasjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Virker som dere er veldig unge. Mest sannsynlig ble han litt satt ut av det du sa, sånn er det bedre å ta når man er sammen med vedkommende og man kan observere hverandres kroppsspråk. :) håper det ordner seg

Anonymkode: b1d31...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...