Gå til innhold

spørsmål til dere menn her inne med tykk/stor penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Er ganske så fornøyd med størrelsen min: 17-19 lang og 15-ish i omkrets. Må bruke XXL-kondomer (ellers er det umulig å få dem over hodet og samtidig kunne ha trygg sex), noe som er kronglete de gangene jeg trengte slik. Det kan være en utfordring om jenta er vandt til mindre, da jeg er et stort fan av å bunne i tillegg til å kunne knulle hardt - og for noen har vanlig penetrering vært smertefullt. Har dog ikke vært et problem hos mesteparten av jentene.

Uansett tilpasser vagina seg partnerens penis. Etter alt fra en til tre måneder vil det ofte være som hånd i hanske, så det er virkelig ikke noe å bekymre seg over. Vi menn har en tendens til å vektlegge størrelsen betraktelig mer enn kvinnene.

Angående dette med hardhet har jeg ingen problemer med å vedlikeholde hardheten, selv over flere orgasmer - men dette kommer selvfølgelig an på dagsformen, som alt annet.

Du er medisinsk sett ikke stor, da ditt volum er ikke 2X normalvolum som er 172cm3. Ditt volum er 304cm3. Du er i øvre kant av normalområdet. En flott og foretrukket størrelse blant kvinner.

Anonymkode: 0f4c8...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måler voksne menn fortsatt penisen sin? :klo:

Anonymkode: 55446...780

Selvfølgelig. Ikke få damer som gjør det også, hvis det er noe som de kan måle som ikke fornørmer eieren av penis. 

Anonymkode: 0f4c8...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var en del over gjennomsnittet, både i lengde og tykkelse. Selv så jeg ikke på det som et problem at den er tykk fordi det er det jeg liker best, men om han hadde manglet 5 cm hadde det ikke gjort noen ting. Det er utrolig vondt å bli bunnet. Selv fantaserer jeg om en veldig lang og tykk penis, men i realiteten vil jeg ha en som er tykk, lengde har ærlig talt ikke så mye å si så lenge den er lang nok til at den ikke faller ut ved vanlig penetrering. :) 15 cm er veldig flott, langt ifra for lite. 

Du må ikke ha stor penis for å gjøre en kvinne fornøyd, ok greit noen har ganske strenge krav, som for eksempel meg selv, jeg MÅ ha en tykk penis, en tynn og liten penis går ikke for min del og sånn er det bare. Det finnes milliardvis av andre kvinner enn meg og de har alle sine preferanser. Så viktig å huske, selv om noen her på kg sier noe trenger det ikke være slik i det daglige liv vet du! :) 

Anonymkode: 69d5b...b76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min var en del over gjennomsnittet, både i lengde og tykkelse. Selv så jeg ikke på det som et problem at den er tykk fordi det er det jeg liker best, men om han hadde manglet 5 cm hadde det ikke gjort noen ting. Det er utrolig vondt å bli bunnet. Selv fantaserer jeg om en veldig lang og tykk penis, men i realiteten vil jeg ha en som er tykk, lengde har ærlig talt ikke så mye å si så lenge den er lang nok til at den ikke faller ut ved vanlig penetrering. :) 15 cm er veldig flott, langt ifra for lite. 

Du må ikke ha stor penis for å gjøre en kvinne fornøyd, ok greit noen har ganske strenge krav, som for eksempel meg selv, jeg MÅ ha en tykk penis, en tynn og liten penis går ikke for min del og sånn er det bare. Det finnes milliardvis av andre kvinner enn meg og de har alle sine preferanser. Så viktig å huske, selv om noen her på kg sier noe trenger det ikke være slik i det daglige liv vet du! :) 

Anonymkode: 69d5b...b76

Åh, eksen sin penis glei flott inn når jeg var våt og klar. Om jeg ikke var våt var det derimot smertefullt og vi måtte ty til med glidemiddel. Noen ganger ble jeg så våt at friksjonen ble elendig, så det sier sitt, og jeg har ikke vid som en låvedør stempelet. 

Anonymkode: 69d5b...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 10.2.2016 at 19.42, AnonymBruker skrev:

En normal penis satt på en kjekk mann gir mye mer enn en diger kuk på en dust fyr. 

Anonymkode: fdb66...067

Hva med en diger kuk på en kjekk mann? Og en normal penis på en kjekk mann. Hvem ville du valgt?

Anonymkode: 64756...ede

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎10‎.‎02‎.‎2016 at 2.13, AnonymBruker skrev:

Joda, mange fornuftige svar i denne tråden. Saken er jo at damer er jo skapt like forskjellige som menn, det er bare ikke like lett å se....Mange damer er fornøyde med en middels penis, men er samtidig i stand til å nyte en vesentlig større om de er tent nok og våt nok. Jeg har vel en omtrent gjennomsnittlig , og har vel kanskje opplevd 2 damer som "trange", den ene var rundt 17, trang våt og superdeilig,  den andre litt over 30, men slet med å bli våt og muligens med seksualiteten generelt, og dermed ikke særlig givende for meg heller. Ei jeg var sammen med over flere år, var både våt og kåt, og fitta hennes passet nærmest perfekt, jeg bunnet henne såvidt. Vi hadde et litt utradisjonelt forhold, og en gang hadde vi en kamerat med i senga. Denne kameraten hadde mye større utstyr enn meg, sikkert 5 cm lengre og klart tykkere. Han knullet henne bakfra/skje og hun tok i mot hele, klynket og stønnet av kåthet og nytelse....... Min nåværende kjæreste blir også fort våt og kåt, og er i stand til å ta i mot mye større enn min. Vi har en dildo som er 16-17cm i omkrets og 18-19 cm lang. Når vi har lekt en stund, og hun ønsker å komme, er denne dildoen favoritten, og bringer henne til orgasme nesten hver eneste gang. Jeg er ikke i tvil om at hun kunne tatt i mot en penis på nærmere 20 i omkrets og 20 i lengde om tenningen og lysten var der.....Så ingenting er absolutt, og de fleste damer klarer å ta i mot 99% av penis ene,  bare de er tent nok. Så får vi gjennomsnittlige trøste oss med at vi stort sett strekker til, men kanskje ikke kan stå for de voldsomme "WOW" opplevelsene........kjipt men sant

Anonymkode: d5391...e7c

Det er jeg som kvinne uenig i at er et fasitsvar.

Jeg er relativt trang, men blir veldig våt når jeg er kåt. De absolutt deiligste opplevelsene, har jeg hatt med menn som er gjennomsnittlig til gjennomsnittlig pluss. For store og for lange peniser begrenser bevegelsesmuligheten under samleiet, blir for stort til kjennes ordentlig, og det gjør vondt dersom den bunner alt for mye (litt bunning kan være godt-vondt).

Anonymkode: 795fa...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en diger kuk på en kjekk mann? Og en normal penis på en kjekk mann. Hvem ville du valgt?

Anonymkode: 64756...ede

Normal penis på en kjekk mann.

Anonymkode: 795fa...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Normal penis på en kjekk mann.

Anonymkode: 795fa...3ca

Jeg skal dog innrømme at det estetisk sett er vakkert med en stor, erigert penis. Men jeg vet at det i praksis ikke føles like deilig som med en i normal str.

Anonymkode: 795fa...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipeste med en unormalt lang penis må være at man ikke får den helt inn hvis dama ikke er like dyp. Jeg synes det veldig deilig å presse den helt inn, og ville syntes det var veldig utilfredsstillende hvis jeg bunnet henne med fem centimeter "til gode". Damer synes vanligvis ikke det er spesielt godt å bli bunnet heller, så hvis det medfører at mannen må "holde igjen" er det jo bare en uting.

Anonymkode: 77fa3...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/9/2016 at 21.46, AnonymBruker skrev:

(klarer fint å se forskjell på skuespill og ekte nytelse). 

Sikker? 

Den 2/11/2016 at 14.06, AnonymBruker skrev:

Måler voksne menn fortsatt penisen sin? :klo:

Anonymkode: 55446...780

Nei, voksne menn har sluttet med det. De andre fortsetter.

Den 2/12/2016 at 13.01, AnonymBruker skrev:

Hva med en diger kuk på en kjekk mann? Og en normal penis på en kjekk mann. Hvem ville du valgt?

Anonymkode: 64756...ede

Han jeg hadde best kontakt med, uansett hvordan kroppen hans var utstyrt. 

Anonymkode: 7e73a...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 11.2.2016 at 14.06, AnonymBruker skrev:

Måler voksne menn fortsatt penisen sin? :klo:

Anonymkode: 55446...780

Nei, men det holder jo å ha målt den en gang for å vite hvor stor den er. 

Anonymkode: 8f555...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Betty Dodson, kjent amerikansk sexology, er klitoris nøkkelen til kvinnens orgasme. Mener hun var på "Trekant" på NRK, der en annen amerikansk dame fikk orgasme med hjelp av en vibrator.

Den samme Betty Dodson har i en annen sammenheng sagt at samleie med de aller fleste menn oftest ikke gir en kvinne full tilfredsstillelse.  Det eneste unntaket er de menn som er STORE nok til å stimulere(presse på) et punkt dypt inne i skjeden(ikke G-punktet, men noe annet)  Dodson mente her at en forholdsvis tykk penis med lengde rundt 20 cm måtte til, ut fra egne og venninners erfaringer fra sexpartys gjennom 70 tallet. Samleie med gjennomsnittlig utrustede menn anså hun som mer eller mindre uegnet for å gi kvinner orgasme.

Dette stemmer forøvrig greit med egne erfaringer også. Har klart å knulle 2 av 10 til orgasme, 8 av 10 var jeg milevis unna å klare det med.....

(Mann med sørgelig gjennomsnittlig.......)

Endret av Resignert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor pikk, ihvertfall det jeg kan se utfra slapp tilstand når jeg ser andre menns slappe peniser. Jeg har funnet ut at enkelte stillinger fungerer bedre enn andre når det kommer til penetrering. 

Ellers så mener jeg at en stor penis ikke har så veldig mye å si, det har mest med hvordan man bruker den og resten av seg selv når man har sex, Man blir ikke automatisk en god elsker fordi kuken er stor.

Anonymkode: 330a8...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...