Gå til innhold

Kommer for fort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg dater kommer veldig fort når vi har sex. Han prøver å vente med å penetrere meg og holder igjen så godt han kan, men han kommer etter bare et par støt. I hvert fall i første runde. Og trenger også tid på å komme seg til hekte for en ny runde.

Jeg er helt avslappet til dette og nyter sex med han uansett. Vi gjør jo ganske mye sammen også før utløsning. Men jeg vet ikke om han føler det er litt flaut, fordi han virker neste litt brydd etterpå. Jeg vil jo ikke at han skal føle seg brydd. Jeg storkoser meg jo, og sier klart i fra om dette også. Men ville dere menn følt dere brydd for noe slikt?

Anonymkode: 9f68d...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det var meg som kom etter "to støt" hadde jeg nok likt det veldig dårlig. For en mann er det to ting som vi ikke ønsker skal skje, det er ereksjonssvikt og tidlig utløsning. Begge deler er et solid nederlag, uten tvil. 

Og det vi derimot ønsker skal skje, er at vi klarer å knulle dama til orgasme, aller helst flere. Det føles alltid som en stor opptur!

Forøvrig liker jeg det dårlig om jeg kommer, og dama ikke har kommet, helt uavhengig av hvor lenge vi har knullet. Om vi knuller i 20 min før jeg kommer, føles det likevel ugreit. ...Hun jeg er sammen med nå, kommer egentlig aldri av det jeg gjør med henne, enten det er knulling, fingring eller slikking. Hun må alltid "hjelpe til" selv med fingre eller vibrator for å få orgasme.

De gangene hun runker og suger til jeg kommer, føles det derimot helt OK å komme, bare deilig, ikke noen opplevelse av nederlag!

Anonymkode: d8b83...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Men hvordan få han til å forstå at jeg liker sex med han uansett? Er tydelig på å si at jeg er fornøyd. Men jeg er redd han allikevel føler seg litt "ubrukelig". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mystery Woman skrev:

Takk. Men hvordan få han til å forstå at jeg liker sex med han uansett? Er tydelig på å si at jeg er fornøyd. Men jeg er redd han allikevel føler seg litt "ubrukelig". 

Nå kan jeg kun svare for meg selv. Jeg hadde nok følt meg aldeles ubrukelig om jeg stort sett kom etter to støt, aldeles uavhengig av hva damene sier. Dere damer kan jo ha flere vikarierende motiver for å holde på en mann, sånn som ønske om barn, hus, trygghet, status  osv.....Så forsikringer i stil med "Jeg har det deilig, selv om du kommer veldig fort/ du ikke klarer å gi meg orgasme" er vel neppe noe som man tar for god fisk

Over de siste 10 år har jeg hatt to langvarige forhold, og er fortsatt i forhold nr.2 (av disse 2) Jeg har aldri klart å få disse damene til å komme ved kun knulling, men det "funker" innimellom når dama hjelper til selv. Kort oppsummert, så valgte jeg å avslutte det første forholdet, delvis på grunn av følelse av utilstrekkelighet/nederlag, hun kom egentlig aldri med noen negative tilbakemeldinger, men jeg fikk jo heller ikke den sterke bekreftelsen/positive tilbakemeldingen det er å oppleve at dama får orgasme. I det nåværende forholdet har jeg det veldig bra, vi passer godt sammen. Vi har forholdsvis mye sex, er kåte personer begge to. Hun sier hun ikke har hatt det så bra seksuelt tidligere, noe jeg i og for seg tror på. Hun er en åpen og direkte person, og dermed tror jeg på det hun sier, rent rasjonelt. Men på den annen side føler jeg meg heller "ubrukelig" likevel, fordi jeg ikke klarer å gi henne orgasmer, sånn er det bare.

For å si det litt banalt: Om mannen ønsker å være Supermann, så hjelper det aldri helt å fortelle at du er mer enn fornøyd med Clark Kent :)

Anonymkode: d8b83...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gedigen turnoff for meg. Hadde nok kvittet meg med han ganske raskt og gått videre.

Anonymkode: efcb6...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To støt er for fort, uansett. Jeg ville aldri trodd på at sexen var bra hvis jeg kom etter to støt. Du er kanskje fornøyd med sexen, og han leverer sikkert bra på andre områder, men han bør virkelig trene seg opp slik at han kan penetrere deg mer enn bare to støt.

  • Runke, ta en pause når han kjenner at han snart kommer, runke videre, ta en pause på nytt, osv. Han bør egentlig gjøre denne øvelsen daglig, slik at han får mer kontroll på når han får utløsning. Både for din og hans skyld. Som han over her sier, så går tidlige utløsninger ut over selvtilliten til de fleste menn.
  • Under sex bør dere ta pauser når han merker at han snart kommer (altså pause etter hvert støt? :ler:). Da kan han fingre/slikke deg i mellomtiden, eller så kan dere bare kose litt, før han penetrerer deg på nytt, og tar en pause igjen når han snart kommer.

Problemet kommer i alle fall ikke til å gå over av seg selv hvis ikke han/dere jobber aktivt med det. Kommunikasjon er nøkkelen.

Anonymkode: 28c3b...2f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han klarer en runde til etter en pause er jo veldig bra. Men det virker ikke som han prøver å kontrollere dette på noen måte. At han stopper opp feks. 

Var borti en som kom før vi hadde sex, litt runking og så var han ferdig liksom.. Så på den måten er ikke 2 støt så ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare første runde det går litt fort i svingen. Andre og tredje runde holder han mye lengre. Men han trenger en god pause mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gedigen turnoff for meg. Hadde nok kvittet meg med han ganske raskt og gått videre.

Anonymkode: efcb6...ce9

Så bra, så kan han som kom fort få seg ei ordentlig dame som har forståelse for at man faktisk kan komme fort, gjerne sitter det i hodet og det kan fikses hvis man får hjelpe fra partner sin.

Får håpe du møter på en mann som dumper deg fordi du ikke kom fort nok, han fant ut at det var turn off at du ikke kom etter 10min knulling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en slik mann, siden ejg også ofte kommer med engang jeg blir penetrert. Men ingen tror meg i begynnelsen  pga jeg er dame og de er vant med kvinner som bruker 20 minutter. Heldigvis elsker menn at jeg er snar for da slipper de å holde på i det uendelige. Å ha hatt en mann som kom like fort som meg hadde vært drømmen

Anonymkode: 39353...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så deilig med en slik mann, siden ejg også ofte kommer med engang jeg blir penetrert. Men ingen tror meg i begynnelsen  pga jeg er dame og de er vant med kvinner som bruker 20 minutter. Heldigvis elsker menn at jeg er snar for da slipper de å holde på i det uendelige. Å ha hatt en mann som kom like fort som meg hadde vært drømmen

Anonymkode: 39353...b5f

Du må være sjelden vare altså ;)  Hilsen mann som kommer altfor fort ( etter egen mening iallefall )

Anonymkode: cedad...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så deilig med en slik mann, siden ejg også ofte kommer med engang jeg blir penetrert. Men ingen tror meg i begynnelsen  pga jeg er dame og de er vant med kvinner som bruker 20 minutter. Heldigvis elsker menn at jeg er snar for da slipper de å holde på i det uendelige. Å ha hatt en mann som kom like fort som meg hadde vært drømmen

Anonymkode: 39353...b5f

Oi, så rart, de fleste menn jeg har møtt liker sex og vil gjerne gjøre det så mye og lenge som mulig. At jeg kommer lett og raskt betyr bare at jeg kan gjøre det flere ganger, mens vi holder på. (Og når ble 20 minutter uendelig, anyway?)

Anonymkode: 0753e...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Smookiekins skrev:

Det at han klarer en runde til etter en pause er jo veldig bra. Men det virker ikke som han prøver å kontrollere dette på noen måte. At han stopper opp feks. 

Var borti en som kom før vi hadde sex, litt runking og så var han ferdig liksom.. Så på den måten er ikke 2 støt så ille. 

Får vel se det slik. Du var for hot for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så rart, de fleste menn jeg har møtt liker sex og vil gjerne gjøre det så mye og lenge som mulig. At jeg kommer lett og raskt betyr bare at jeg kan gjøre det flere ganger, mens vi holder på. (Og når ble 20 minutter uendelig, anyway?)

Anonymkode: 0753e...b9f

Hvor i all verden var du, da jeg var single :)

Anonymkode: d8b83...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bjone skrev:

Får vel se det slik. Du var for hot for ham.

Haha. Det kan godt være :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...