Gå til innhold

Hvor sover hunden din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som valp i en teppekurv på rommet. Som "stor" i kurven, men i gangen utenfor rommet (døren lukket). Labradoodle. 

Anonymkode: 34ba1...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en Samojed som ikke får være i hverken møbler eller på soverommet. Hun sover enten i stuen eller gangen - det hun selv foretrekker. Vi bruker kun bur i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To lapphunder, får lov å være i sofaen og sover på soverommet. Innimellom i sengen, og innimellom på gulvet. De bytter plass utover natta. Kommer katta og åpner døra stikker eldstehunden ut og legger seg i sofaen som oftest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om natten sover han som oftest på sofa'n i stua eller i sofa'n på soverommet :) Bruker aldri bur :) 

Endret av Mardina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Malteser som får ligge hvor han vil på soverommet vårt, hvor han kan velge mellom vår seng, sin seng, et teppe, et bur (uten dør) eller rett på gulvet. Han ligger vanligvis i vår seng en halvtime-time om kvelden før han går ned til sin egen seng, så vil han opp i sengen vår igjen en times tid før vi står opp. Han får være i sengen og sofaen så mye han vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kongepuddel og en welsh terrier. Puddelen sover i sin egen seng ved siden av min eller rett på gulvet, han kommer bare opp i senga min for å få kos. Welshen sover i senga min, oppå dyna. Begge sover helst på sofaen på dagen.

Anonymkode: bd003...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en liten og en medium. Begge er velkommen i sofa og seng. På natten sover de som regel i egne senger på soverommet.

Anonymkode: acb15...275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

De sover i sengene sine på gulvet. Den minste sniker seg opp i senga mi om natta, våkner gjerne med en hund mellom leggene under dyna hver morgen. De er i sofaen ja, gammel sofa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chihuahuaen min sover enten i egen seng på soverommet mitt eller i senga med meg. Bare koselig å ha henne i senga, hun er så liten og rolig uansett. Heldigvis syns kjæresten (som jeg traff etter å ha skjemt henne bort) at det er like koselig som meg 😛. 

Endret av Stella84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte vasker dere hundene - dere som har dem i sengen og i sofaen?

Jeg synes det høres utrolig uhygienisk ut.

Anonymkode: edbc1...bdc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei herlig Nova scotia duck tolling retriever som hjemme sover akkurat der det passer henne, om det er i sofaen på stua, sengen sin eller i sengen med meg. Vi koser litt i sengen (kosebamsene hennes plukker hun også med seg :rodmer:) før jeg legger meg til å sove, og da tusler hun som regel ut og i sofaen, eller legger seg i beinenenden, før hun gjerne kommer tilbake og vekker meg for å kose på morningen. 

Er vi hos kjæresten velger hun rom regel å sove i sofaen på stua, men noen ganger også på badet. Der har hun ikke lov til å være på soverommet med mindre det er mange på besøk der og hun trenger å trekke seg litt unna fra maset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte vasker dere hundene - dere som har dem i sengen og i sofaen?

Jeg synes det høres utrolig uhygienisk ut.

Anonymkode: edbc1...bdc

Når det er behov. Skal ikke bade hunder ofte. Det kan ødelegge fettlaget i huden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pointeren vår har egen godstol på soverommet vårt og forsovet hu om natta. 

Anonymkode: a3e39...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yorkshire terrier. Sover i bur på soverommet. Får lov til å være i sofaen, men ligger stort sett på fanget. Vi hadde ikke hatt henne i bur om natten om det ikke var for at hun har tisset i senga vår flere ganger som vi har prøvd uten bur.

Anonymkode: ba05b...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under trappen, på madrassen sin. Får ikke være i verken sofa eller seng. Har New Foundlandshund. 

Anonymkode: eb2ac...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Basset. Sover i senga og får lov til å være hvor han vil :)

Anonymkode: 77542...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skulle i hvertfall aldri ha noen hund i senga... :plystre:

Staff på 5 måneder :strix:

aQIWZbMmX6dZ76lI_Ws9o-_BiZoDQ1DHkfwrfw-8

 

Anonymkode: 36e43...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurasier. Sover der han vil. Han får ikke (men vil heller ikke) sove i senga, ellers kan han velge.

Velger som oftest gulvet inntil en avlslått og flat varmeovn under åpent vindu, (trekk og kulde er populært) eller rye på soveromsgulvet. Noen ganger også på plassen sin utenfor soverommet eller i sofaen. Om sommeren sover han på balkongen med døra åpen! :) 

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...