Gå til innhold

Hatt ONS på Tinder noen gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har hatt ONS via Tinder? Hvordan var det, og hvordan gikk det fra tekst til møte?

Anonymkode: 58924...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Vi hadde snakket litt på Tinder, men så tror jeg at jeg bare ikke svarte en dag. Senere kom en melding via facebook fra ham, og så meldtes vi noen måneder og sexchattet litt før vi bestemte oss for å møtes og se om kjemien stemte.

Det endte som en ONS fordi jeg før vi rakk å møtes for andre gang, møtte en jeg hadde lyst til å date.

Anonymkode: 4633e...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja jeg hadde mitt første ONS nå i helgen! som da ja, skjedde grunnet tinder. Det begynte med jeg satt å tok meg ett par øl lørdagskvelden da og satt og sveipet...Jeg er 31 år og alenemamma, men ganske ungdommelig/atletisk av meg. Så kommer jeg over en på bare 20 år som var så pen å se på. Moralen med at han var så mye yngre enn meg hadde sunket litt i takt med alkoholinntaket så jeg sveipet "liker" på han da. Like etterpå sendte han mld: Hmm.. Jeg skrev: skjera? Vi pratet litt og addet på snap. Next thing I know var han i leiligheten min og vi hadde sex i flere timer + morgen etterpå. Wow🙊👌🏻

Anonymkode: db6da...056

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, forrige uke. Vi matchet i julen, og har snakket en god del. Han bor i Sverige, men kom og besøkte meg her i Norge. Han ble ett døgn 😌 Skal kanskje møte han igjen da. 

Anonymkode: a02d1...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Ja jeg hadde mitt første ONS nå i helgen! som da ja, skjedde grunnet tinder. Det begynte med jeg satt å tok meg ett par øl lørdagskvelden da og satt og sveipet...Jeg er 31 år og alenemamma, men ganske ungdommelig/atletisk av meg. Så kommer jeg over en på bare 20 år som var så pen å se på. Moralen med at han var så mye yngre enn meg hadde sunket litt i takt med alkoholinntaket så jeg sveipet "liker" på han da. Like etterpå sendte han mld: Hmm.. Jeg skrev: skjera? Vi pratet litt og addet på snap. Next thing I know var han i leiligheten min og vi hadde sex i flere timer + morgen etterpå. Wow🙊👌🏻

Anonymkode: db6da...056

Overrasket over at "skjera" funket.

Anonymkode: a02d1...598

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ONS som i at det har vært en èngangsgreie, ja. Men har aldri møtt noen på fylla på tinder, drunken-date kaller de det vel, noe jeg har inntrykket av at er vanlig. Det har bare vært at vi har møttes et hyggelig sted for en øl og har hatt sex etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det som skulle bli en ONS har blitt flere runder nå. Vi bor et stykke unna hverandre, så vi har træsja noen hotellrom nå :P

Anonymkode: 5fb93...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart jeg kaller tinder for gratis prostitusjons app😈

Anonymkode: c4af9...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart jeg kaller tinder for gratis prostitusjons app😈

Anonymkode: c4af9...159

Da har du misforstått ordet "prostitusjon". 

At mange ser på Tinder som en sexapp er vel ikke noe annerledes enn at nattklubber og diverse utesteder på en fuktig kveld ute på byen sees på som hook-up-steder. Det er vel faktisk hakket lettere å få seg noe på byen. 

Anonymkode: ece0b...d35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart jeg kaller tinder for gratis prostitusjons app😈

Anonymkode: c4af9...159

Hva har det med prostitusjon å gjøre? Begge parter får det de vil: sex. Enkelt og greit. Ingen betaler noen. 

Anonymkode: a02d1...598

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To ganger. En gang etter å ha pratet noen dager på Facebook, hvor vi til slutt bare ble enige om at jeg skulle komme til ham og knulle. Andre gangen snappet vi noen dager, før vi avtalte å møtes etter byen og dra hjem sammen. Begge gangene var veldig vellykket, og dersom omstendighetene hadde vært annerledes kunne jeg gjerne møtte begge flere gangen.

Anonymkode: 0c03d...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Sikkert 7-8 ganger. Det er jo det Tinder stort sett er ment for. Deilig, uforpliktende sex.

Anonymkode: caaa7...186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder bruker du til akkurat hva du vil. Stevnemøter, ONS, pulevenner, eller til å se om du finner en potensiell kjæreste utenfor den daglige omgangskretsen din.

Og ja. Jeg har brukt tinder til alle de fire formålene jeg har nevnt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke ONS, men endte opp i et flere måneders langt "flere nights stand" med en fyr derfra. Sexen var dødsbra, men så ble jeg forelska og da gikk alt til helvete :P skal sies at den fyren hadde sex med mange fra Tinder samtidig, så for noen funker Tinder kjempebra for tilfeldig sex/ONS/fuckbuddy app ;) 

Anonymkode: 68d6a...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Det har nok blitt et par i løpet av de siste årene.. De fleste har det heldigvis blitt mer enn 1 gang da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ONS, men endte opp i et flere måneders langt "flere nights stand" med en fyr derfra. Sexen var dødsbra, men så ble jeg forelska og da gikk alt til helvete :P skal sies at den fyren hadde sex med mange fra Tinder samtidig, så for noen funker Tinder kjempebra for tilfeldig sex/ONS/fuckbuddy app ;) 

Anonymkode: 68d6a...9eb

Hadde du fremdeles sex med han etter at du fikk vite at han lå med mange andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...