Gå til innhold

En GOD vibrator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri fått orgasme av kun penetrering, og er derfor avhengig av vibrator for å komme. Trenger ganske kraftig vibrering på klitoris for å klare og komme.  Har sett litt på mr.Rabbit og lurer på hva dere anbefaler? 

Anonymkode: de3ba...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en penisring med klitorisvibrator på? 

Anonymkode: 97f7d...ab3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabbit blir for voldsomt for meg, synes den faktisk er vond å bruke. Liker best bare å bruke en klitoris vibrator eller massasje stav. Vibrerende egg på klitoris er også sinnssykt deilig  https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/quaver-miniegg/  Er mest glad i ekte vare inni så har ingen anbefalinger på dildo :)

Anonymkode: a2fe2...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være kvinnfolk så kan jeg se for meg at Magic wand er meget bra, mr rabbit er bra, womanizer er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Løkky skrev:

Åh! Vibrator-egg! Det har vært min bestie siden jeg ble alene :jepp: 

Har du funnet noen som ikke bråker så veldig? Kommer sinnssykt fort med egg.. helt herlig. 

Anonymkode: a2fe2...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du funnet noen som ikke bråker så veldig? Kommer sinnssykt fort med egg.. helt herlig. 

Anonymkode: a2fe2...605

Nei, de ligger dessverre nokså høyt på "bråke-skalaen" alle sammen, men jeg klarer meg ikke uten :sjenert: 
Favoritten gjennom snart to år er denne her: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/neon-luv-touch-purple-bullet/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Løkky skrev:

Nei, de ligger dessverre nokså høyt på "bråke-skalaen" alle sammen, men jeg klarer meg ikke uten :sjenert: 
Favoritten gjennom snart to år er denne her: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/neon-luv-touch-purple-bullet/

Den så deilig ut :) jeg liker den jevne konstante vibreringen best, da er det lett å drømme seg bort :)

Anonymkode: a2fe2...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Lelo Nea. Liten og søt med kraftig vibrasjon, nesten lydløs, og har flere års garanti. 

+ den er oppladbar, stort pluss at man slipper å bytte batterier og at den varer i mange timer før neste opplading.

Endret av frk91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rabbit blir for voldsomt for meg, synes den faktisk er vond å bruke. Liker best bare å bruke en klitoris vibrator eller massasje stav. Vibrerende egg på klitoris er også sinnssykt deilig  https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/quaver-miniegg/  Er mest glad i ekte vare inni så har ingen anbefalinger på dildo :)

Anonymkode: a2fe2...605

Vet du hvordan det er om man bestiller dette fra nettsiden? :) Kommer pakken i postkassen eller må du hente den på postkontoret?

Anonymkode: 9a948...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvordan det er om man bestiller dette fra nettsiden? :) Kommer pakken i postkassen eller må du hente den på postkontoret?

Anonymkode: 9a948...e2a

Må nok på postkontoret, men avsenderen er et anonymt firma så ingen fare :)

Anonymkode: a2fe2...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri fått orgasme av kun penetrering, og er derfor avhengig av vibrator for å komme. Trenger ganske kraftig vibrering på klitoris for å klare og komme.  Har sett litt på mr.Rabbit og lurer på hva dere anbefaler? 

Anonymkode: de3ba...3af

Skal du ha et eneste sexleketøy; womanizer!!! Har tatt et allerede godt sexliv til helt nye høyder ! Anbefales på det varmeste :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rabbit veldig bra, motorhead overkill er helt grei, sånn wand er helt grei. og womanizer er veldig bra. 

Anonymkode: 7e3b5...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er vanskelig å anbefale noe da man ofte trenger ulik stimulering. Det jeg ville gjort var å lese litt om de ulike samtidig som du tenker litt på hva du trenger for å komme. Og så bruker du orgasmegarantien såklart 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...