Gå til innhold

Han stirret på rumpa til servitøren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dere giddet dette?

Var på date med en fyr som var veldig hyggelig. Servitøren var ganske pratsom og det i seg selv var jo bare koselig.

Men når hun gikk fra bordet vårt var det flere anledninger der han tydelig fulgte rumpa hennes med blikket mens hun gikk bortover, og han hadde et nærmest sleskt smil mens han stirret.

Synes det satte en demper på opplevelsen for å være ærlig. Skjønner jo at man kan se på folk, men det går an å være ørlite grann mer diskret...?

Anonymkode: 1d597...3d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere giddet dette?

Var på date med en fyr som var veldig hyggelig. Servitøren var ganske pratsom og det i seg selv var jo bare koselig.

Men når hun gikk fra bordet vårt var det flere anledninger der han tydelig fulgte rumpa hennes med blikket mens hun gikk bortover, og han hadde et nærmest sleskt smil mens han stirret.

Synes det satte en demper på opplevelsen for å være ærlig. Skjønner jo at man kan se på folk, men det går an å være ørlite grann mer diskret...?

Anonymkode: 1d597...3d3

 For kvinnfolk ville jo ALDRI ha gjort det samme liksom ?

Anonymkode: bc7e3...d4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville dere giddet dette?

Var på date med en fyr som var veldig hyggelig. Servitøren var ganske pratsom og det i seg selv var jo bare koselig.

Men når hun gikk fra bordet vårt var det flere anledninger der han tydelig fulgte rumpa hennes med blikket mens hun gikk bortover, og han hadde et nærmest sleskt smil mens han stirret.

Synes det satte en demper på opplevelsen for å være ærlig. Skjønner jo at man kan se på folk, men det går an å være ørlite grann mer diskret...?

Anonymkode: 1d597...3d3

Han der ville jeg ha droppet i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 For kvinnfolk ville jo ALDRI ha gjort det samme liksom ?

Anonymkode: bc7e3...d4f

Når ble dette en diskusjon om kjønn?

Anonymkode: 1d597...3d3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 For kvinnfolk ville jo ALDRI ha gjort det samme liksom ?

Anonymkode: bc7e3...d4f

Så forutsigbart dette svaret var.

Anonymkode: d60f5...eff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjernekar. Jeg hadde ikke akkurat satt veldig stor pris på det, nei. 

Anonymkode: 29ae2...ee6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så forutsigbart dette svaret var.

Anonymkode: d60f5...eff

 0g alle kvinnfolka her inne hopper jo selvfølgelig rett i skyttergravene sine, med en gang!  :bolledeig:

Anonymkode: bc7e3...d4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:

Han der ville jeg ha droppet i hvertfall.

Jeg også. Når dette skjer allerede på datestadiet, kan en jo bare tenke seg fortsettelsen....

Anonymkode: a869a...8bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Når dette skjer allerede på datestadiet, kan en jo bare tenke seg fortsettelsen....

Anonymkode: a869a...8bc

For meg handler det her ikke bare om respekt for meg som hans date, men også om respekt for henne som var på jobb og som må få slippe sleske blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Det er ingenting galt å se på andre av det motsatte kjønn. Både menn og kvinner gjør det.

 

Og de som sier de ikke gjør det lyver.

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tolket det negativ at han ikke hadde omtrent 100% fokus på deg på denne 1.daten. Greitt at det skjer at menn stirrer, men når man er mer opptatt av rumpen på servitøren enn daten, så virker det ikke som han er så  opptatt av deg. 

Endret av lillsunshine
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 0g alle kvinnfolka her inne hopper jo selvfølgelig rett i skyttergravene sine, med en gang!  :bolledeig:

Anonymkode: bc7e3...d4f

Hvilke skyttergraver?

Anonymkode: d60f5...eff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Det er ingenting galt å se på andre av det motsatte kjønn. Både menn og kvinner gjør det.

 

Og de som sier de ikke gjør det lyver.

Det er jeg enig i, men man har da vel åndsnærværelse nok til å trekke tilbake øynene når man er på date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det hadde jeg ikke giddet.

Hilsen lykkelig gift i 20 år uten å stirre på eller etter andre menn. Han som jeg synes er finest på jord får min hele oppmerksomhet.

Anonymkode: f3283...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt lyst til å gjøre det, men jeg hadde ikke gjort det.

Først og fremst av respekt for personen jeg var med, dernest fordi jeg synes det ser sleskt ut med folk som vurderer andres kropper på den måten.

Men jeg hadde sett om jeg var sikker på å ikke bli sett. Samme med utringninger, de er som magneter. Jeg vil gjerne se, men jeg vil ikke at noen ser at jeg ser (og da spesielt personen som eier den).

En god dose dobbeltmoral der altså.

Mann 35, gift 10 år uten tull.

Anonymkode: 6cf0e...073

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde hatt lyst til å gjøre det, men jeg hadde ikke gjort det.

Først og fremst av respekt for personen jeg var med, dernest fordi jeg synes det ser sleskt ut med folk som vurderer andres kropper på den måten.

Men jeg hadde sett om jeg var sikker på å ikke bli sett. Samme med utringninger, de er som magneter. Jeg vil gjerne se, men jeg vil ikke at noen ser at jeg ser (og da spesielt personen som eier den).

En god dose dobbeltmoral der altså.

Mann 35, gift 10 år uten tull.

Anonymkode: 6cf0e...073

Det er ikke dobbeltmoral. Det er naturlig impulskontroll. Siviliserte og høflige mennekser er stort sett utrustet med dette. Det skulle tatt seg ut at vi alle gjorde som vi hadde lyst til, sånn uten videre. Som å ta en stor jafs av burger'n til sidemann. Nei, man gjør ikke det, gitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...