Gå til innhold

Pressfølelse mot hælen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk først en rar følelse oppe på selve foten, føltes som om huden hang fast i foten uten elastisitet. Vanskelig å forklare, men det gjør ikke vondt. bare ubehagelig. Men i det siste har jeg fått en rar trykk eller pressfølelse mot hælen. Akkurat som om det ikke er plass til foten under huden. Og i går gjorde det vondt for første gang. Tidligere har det kun kommet når jeg har sittet, men i går kom det mens jeg gikk. Det er mest på venstre fot, men en svak følelse i høyre fot. Det kommer oftere og oftere og gjør vondt.

Jeg har tatt det opp med fastlegen, men hun er ikke opptatt av dette i det hele tatt. Og det har ikke gjort vondt.

Jeg har nervesmerter nedover i beina og går på Neurontin som har effekt, men siden fastlegen mener at jeg skal trappe ned på disse tablettene er nervesmertene kommet tilbake. Kan det ha en sammenheng? Kan ha store områder på legg og lår som er følelsesløse i perioder, dette mener fastlegen ikke er noe å henge seg oppi. Nå har jeg stort sett bare en flekk på leggen som er følelsesløst.

Nervesmertene fikk jeg etter en prolaps. Måtte bytte fastlege for å få hjelp, gikk derfor med prolapsen i 7-8 måneder før det tørka ut.

Kan denne merkelige følelsen i hælen/føttene har en nevrologisk årsak? Eller ha noe med revmatisme å gjøre?

Jeg har revmatisme og har mye problemer med smerter i tåleddene på begge føtter.

Anonymkode: 92b94...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...