Gå til innhold

skade etter håndtverker. forsikring??


neverstill

Anbefalte innlegg

vi hadde håndtverkere her som hjalp oss med drenering. da de var ferdige viste det seg at de hadde gjort en elendig jobb og vi fikk vannskade inne.vi måtte grave opp og drenene på nytt.  forsikringen dekket det innvendige. nå over 1 år senere leser jeg i forsikringspapirene at forsikringen også dekker skader utendørs, og det fikk vi ikke vite sist. hagen ser fortsatt ut som ett krater og det må graves igjen rundt huset. gravemaskinen som var her ødela oppkjørselen vår og det fikk vi ikke greie på at de kom til å gjøre. jeg har tenkt at vi må spare til å fikse selv. men nå lurer jeg på å melde det inn som skade. for det er det jo-

tror dere det hjelper å melde det inn nå over ett år senere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaden skjedde jo når dere var forsikret i selskapet, og jeg tror ikke det er noe utløpsdato på å melde skader når du beviselig kan vise til at skaden oppstod i tidsrommet dere var forsikret i der. Lykke til!

Anonymkode: d4ef7...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndtverkerne skal ha forsikring mot skader de kan komme til å gjøre ved feil. Den skalmog kunne slå inn her. 

Ellers ville jeg kontaktet advokat for å få hjelp. i det lange løp vil dette bli billigere, enn å gjøre en dårlig  papirjobb selv. Husk der er også foreldelsesfrister. 

Anonymkode: d745a...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...