Gå til innhold

Uerfaren jente langt opp i 20 årene, turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr for å pule med. Vi har enda bare møttes der det har vært andre folk tilstede, så vi har ikke fått pult, men skal hjem til en av oss her en dag for å pule. Han spurte hvor mange sexpartnere jeg har hatt, og jeg sa 5. Da sa han fint, da har du jo en del erfaring. Selv hadde han hatt ca 15 partnere. Greia er den at selv om jeg har hatt 5 partnere så har jeg bare hatt sex rundt 20 ganger tilsammen i hele mitt liv, så er ikke spesielt erfaren, og jeg er langt opp i  20 årene. Han kommer jo til å merke at jeg ikke har mye erfaring, og er redd han skal synes det er kjedelig, ihvertfall siden han uttrykte seg som han gjorde. Hadde du vært gutt langt oppi 20 årene, hadde det vært turn off med en jente uten nesten ingen erfaring? Man forventer jo litt av de som er såpass gamle.

Anonymkode: e2f48...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er langt mer vanlig enn du tror. Ikke bekymre deg. Dessuten er ikke 20 ganger så lite :-) Man skal jo uansett være rimelig klumsete for å gjøre sex "feil" Han kommer til å være overlykkelig bare av å se deg naken og ha sex med deg, og hvis han merker noe er han god. 

Anonymkode: 2e3a8...d3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr for å pule med. Han spurte hvor mange sexpartnere jeg har hatt, og jeg sa 5. Da sa han fint, da har du jo en del erfaring. Selv hadde han hatt ca 15 partnere. Man forventer jo litt av de som er såpass gamle.

Anonymkode: e2f48...fb0

Han fikk først antallet ditt. Så sa han sitt. Sikker på at han ikke justerte det etter ditt antall? Spørs om ikke du kan risikere å bli litt skuffet over denne Cassanova.

Endret av Uhørt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 ganger eller 1000 ganger. Spiller det noen rolle? To kjønnsorganer møtes. Inn og ut. Ikke noe rakettforskning akkurat...

Anonymkode: 7d80a...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er langt mer vanlig enn du tror. Ikke bekymre deg. Dessuten er ikke 20 ganger så lite :-) Man skal jo uansett være rimelig klumsete for å gjøre sex "feil" Han kommer til å være overlykkelig bare av å se deg naken og ha sex med deg, og hvis han merker noe er han god. 

Anonymkode: 2e3a8...d3d

Ikke lite? Det er ekstremt lite.  Særlig når det er med 5 forskjellige.  

Anonymkode: 42a74...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

20 ganger eller 1000 ganger. Spiller det noen rolle? To kjønnsorganer møtes. Inn og ut. Ikke noe rakettforskning akkurat...

Anonymkode: 7d80a...5eb

Ikke for mannens nytelse, nei. Men det er ikke bare bare skjønner du.

Anonymkode: 42a74...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr for å pule med. Vi har enda bare møttes der det har vært andre folk tilstede, så vi har ikke fått pult, men skal hjem til en av oss her en dag for å pule. Han spurte hvor mange sexpartnere jeg har hatt, og jeg sa 5. Da sa han fint, da har du jo en del erfaring. Selv hadde han hatt ca 15 partnere. Greia er den at selv om jeg har hatt 5 partnere så har jeg bare hatt sex rundt 20 ganger tilsammen i hele mitt liv, så er ikke spesielt erfaren, og jeg er langt opp i  20 årene. Han kommer jo til å merke at jeg ikke har mye erfaring, og er redd han skal synes det er kjedelig, ihvertfall siden han uttrykte seg som han gjorde. Hadde du vært gutt langt oppi 20 årene, hadde det vært turn off med en jente uten nesten ingen erfaring? Man forventer jo litt av de som er såpass gamle.

Anonymkode: e2f48...fb0

Er bare å fortelle han at du ikke har så mye erfaring når det gjelder sex, ingen skam det. Man lærer så lenge man lever, fortsett å lev, så lærer du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...