Gå til innhold

Nettdate ser aldri på bildene mine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, kanskje teit. Men det har seg slik at jeg har sendt mange, lange, dype meldinger med en fyr på en nettside. Vi snakker om veldig mye, og jeg føler meg veldig tiltrukket til ham. Både pga hva han skriver og pga bildene hans. Er innom rett som det er for å se litt på ham. :)

Men! Så har det seg slik at han har ikke vært inne på profilen min siden heelt i begynnelsen når vi ble "kjent"! Jeg mener....har han ikke behov for å se hvordan jeg ser ut? Og sjekke fakta og sånne ting? Han kan jo (vel) ikke huske bildene mine.... Er det mulig at en MANN er så lite visuell?? Eller er det et dårlig tegn? Hm............ Jeg synes det er veldig merkelig. Alle andre jeg har vært i (mindre) kontakt med er jo innom støtt og stadig, akkurat som jeg er på hans profil. 

Er det ikke litt rart?

Anonymkode: e1378...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vel lagret bildene dine da.

Anonymkode: 22491...8d0

Ja, hvis han ikke har det da? Tviler egentlig på det.

Anonymkode: e1378...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

... Så har det seg slik at han har ikke vært inne på profilen min siden heelt i begynnelsen når vi ble "kjent"! Jeg mener....har han ikke behov for å se hvordan jeg ser ut? Og sjekke fakta og sånne ting? Han kan jo (vel) ikke huske bildene mine.... Er det mulig at en MANN er så lite visuell?? Eller er det et dårlig tegn? 

Er det ikke litt rart?

Anonymkode: e1378...581

Ikke rart, ikke dårlig tegn.

1. Han har allerede sett hvor du ser ut, og fant deg attraktiv. Derfor snakker han med deg.

2. De fleste dating-sider lar deg se hvem som har vært inne på profilen din (som du selv sier). Kanskje tenker han at det vil virke desperat om han er inne på siden din i tide og utide, også mellom samtalene deres.

3. Selv har jeg ikke behov for å se gjennom noens bilder en rekke ganger. De er avgjørende for min initielle interesse, men deretter er det samtalen og eventuelt muligheten for å be kvinnen ut som er det sentrale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på bilder når vi begynner å chatte (fot å gjøre meg opp en mening om utseendet) og rett før vi skal møtes - så jeg er sikker på å kjenne henne igjen. Ellers har jeg ikke noe behov for å sitte å stirre på bilder av noen jeg ikke engang har møtt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok. Trodde vel bare menn var mer visuelle enn som så.

Jeg er ikke mann en gang, men liker jo å minne meg på hvordan han jeg chatter med ser ut.

Vi er vel forskjellige da. 

Anonymkode: e1378...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...