Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

For noen uker siden traff jeg en mann på et vors. Snakket en del med han den kvelden. Han gav meg komplimenter, spurte mye om meg og virket generelt interessert i å bli kjent med meg. Han spurte også om jeg hadde kjæreste, og han sa at det ikke var noe problem for meg å finne meg noen. Da vi skulle videre til byen ville ikke jeg gå fra vorset, men alle vennene mine skulle og derfor ble jeg med. Mannen jeg traff skulle ikke på byen, og han virket nærmest skuffet fordi jeg skulle gå. Jeg angrer egentlig på at jeg ikke ble igjen, men av en eller annen grunn så turte jeg ikke der og da. I ukene etterpå har vi ikke møttes, men snappet litt fram og tilbake. Han har ofte svart på mine snapper (jeg har sendt ca en til dagen, noen dager to, andre dager ingen). Han har også sendt til meg. Noen ganger har jeg svart, andre ganger ikke. Jeg synes det har vært hyggelig med litt oppmerksomhet, og jeg fikk jo egentlig inntrykk av at han var litt interessert i utgangspunktet. I helgen traff jeg han igjen på et vors. Det var mange der, jeg drakk ikke og tok aldri mot til meg å gå bort til han, siden det satt så mange rundt. Han kom heller ikke bort til meg. Synes egentlig det var litt merkelig at han ikke tok initiativ til å prate, men ser i ettertid at jeg godt kan ha gitt inntrykk av at jeg ikke ville. Jeg så nesten ikke på han, men en venninne av meg sa at han kikket på meg flere ganger. Var utrolig skuffa på slutten av kvelden, fordi jeg hadde gledet meg til å snakke med han igjen. Men jeg ser jo at det er like nye min feil at det ikke skjedde. Jeg er irritert på meg selv fordi jeg ikke gjorde noe.

Er det gjort nå? Har jeg null sjans? Jeg har sendt et par snapper siden lørdag, men ikke fått noe svar på dem. Det skal sies at han selvsagt ikke svarte på hver og en før lørdag, men jeg overanalyserer til tusen, selvfølgelig. Hva skal jeg gjøre? Jeg har lyst til å vise han at jeg er interessert i å bli bedre kjent, men samtidig er jeg redd for å være frampå for tidlig. Vi har tross alt snakket sammen bare en gang face to face. Hjelp, hvorfor skal det være så vanskelig!? :/ Forreten så reiser han snart på ferie og blir borte noen uker, og jeg er redd for at det bare skal skli ut i ingenting...

Anonymkode: 3a54e...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Moonwalker skrev:

Spør om han vil møtes før han reiser.

Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg skal selv bort noen dager. Han har reist når jeg kommer hjem igjen...

Anonymkode: 3a54e...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle jeg gjerne gjort, men jeg skal selv bort noen dager. Han har reist når jeg kommer hjem igjen...

Anonymkode: 3a54e...214

Da fortsetter du å opprette holde kontakten et par dager her og der, så spør du om han vil møtes når han kommer tilbake om dere ennå har kontakt da. Du trenger ikke spørre om det før det nærmer seg hans retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, acna skrev:

Enig med siste taler. Be om et møte 😊

M

Får dessverre ikke til det nå... Men hadde ikke det vært litt tidlig? Eller er det lov å være litt frampå? :)

Anonymkode: 3a54e...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Moonwalker skrev:

Da fortsetter du å opprette holde kontakten et par dager her og der, så spør du om han vil møtes når han kommer tilbake om dere ennå har kontakt da. Du trenger ikke spørre om det før det nærmer seg hans retur.

Takk for tips! 

Så du tror ikke det er helt kjørt selv om vi ikke snakket sammen i helgen?

Anonymkode: 3a54e...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får dessverre ikke til det nå... Men hadde ikke det vært litt tidlig? Eller er det lov å være litt frampå? :)

Anonymkode: 3a54e...214

Jeg får inntrykk av at du var sjenert på forrige fest, men kanskje virket avvisende? Du har ingenting å tape 😊

Anonymkode: 8e813...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får inntrykk av at du var sjenert på forrige fest, men kanskje virket avvisende? Du har ingenting å tape 😊

Anonymkode: 8e813...c74

Jepp, det stemmer! Du har jo egentlig helt rett! :)

Anonymkode: 3a54e...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...