Gå til innhold

P-piller til 15-åring pga mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er visst en teori om at man slutter å vokse hvis man starter på p-piller, så jeg gjetter på at man må være minst 13-14 for å kunne starte på det. Uansett er det jo horribelt at du ikke fikk hjelp av foreldrene dine og legen din til å finne smertestillende og blødningsdempende medisiner. Jeg startet utprøvingen av en haug smertestillende da jeg var 12, og både min mor og legen tok dette virkelig på alvor for å finne god smertelindring. 

Anonymkode: fe862...afb

Den torien vil jeg gjerne se mer info om, for av erfaring klarer jeg ikke tro på den

Anonymkode: 3340f...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den torien vil jeg gjerne se mer info om, for av erfaring klarer jeg ikke tro på den

Anonymkode: 3340f...06e

Jeg googlet kjapt nå, og det ser ut til at de har gått bort fra det, siden en lovendring har gjort at 12 år gamle jenter kan få p-piller uten at foreldrene vet det. Husker det bare fra min tid, at før jeg var 14 ønsket ikke legen at jeg skulle gå på det.

Anonymkode: fe862...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma sendte meg til helsesøster for å få p piller pga uregelmessig mens når jeg var 13 og det var ikke noe problem. Det var helt fantastisk å få ha normal mengde blod og at det var til faste tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...