Gå til innhold

Hvor mye brukte du på mat (og andre ting) i Krakow, og har du noen gode restauranter å anbefale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har oversikt? Prøver å lage meg et ca budsjett. 

Fly og hotell er booket til en billig penge. Har også bestilt frisørtime og sett på priser for spa, så de er greie (1500 for klipp, farge, sminke og massasje(r)). 

Jeg lurer på hvor mye du brukte på mat, og om det er noen gode restauranter å anbefale. 

Har ingen store planer om shopping, men elsker å ta med litt spennende mat og vin hjem. Og litt klær til sønnen min.  Vet dere av noen anbefalte plasser så rop ut :) 

Anonymkode: de20d...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært i Krakow, men var i Gdansk og Warszawa i fjor.

Det å spise og drikke ute er veldig billig. Jeg satte av 200 kr til hvert måltid, og det holdt i massevis. Evt. drikke utenom måltider kom utenom de 200,-

Polen er helt opp ferieland - kos deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig billig mat og drikke synes jeg. 

Husker ikke hva resturanten het men det var en slags biffresturant som lå på ene siden av "sentrum". Veldig god hamburger der! Noe steakhouselignende.

Anonymkode: 0bd88...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krakow er en flott by å for en langhelg og billig som andre allerede har nevnt. Heldigvis har ikke PLN (Zloty) steget like mye som Euro så det er fortsatt billig der nede. Er du glad i grillet mat kan jeg anbefale Miod i Vino, de har noen sinnsykt gode kjøttspyd, ellers kan du lese noen tips om Krakow her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Jeg var i Krakow i 2002 da var det veldig billig jeg bruke ikke mye på mat. Husker ikke hvor mye det var. Men det er nok en god del dyrere der nå vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...