Gå til innhold

Litt hjelp... (?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ble singel for en stund siden. Jeg ønsker egentlig å komme i kontakt med nye gutter, og begynne å date igjen.

Jeg har ikke noe stor omgangskrets, og internett kan dermed være et alternativ for å bli kjent med nye mennesker.

Kan dere som har gode erfaringer, anbefale noen apper eller internett steder som er "seriøse"? Mitt siste forhold varte ganske lenge, så jeg er helt grønn på hva som finnes der ute av apper og internett steder. Dette har jeg rett og slett ikke prioritert å følge med på.

Håper noen kan hjelpe.

- kvinne 30

Anonymkode: 267b4...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noen steder som er spesielt mer seriøse enn andre. På nettet er det Sukker, Match og Møteplassen som er mest brukt, der Sukker har flest brukere og er kåret som best i test. Når det gjelder app'er, så er Tinder mest brukt, og det er bare den jeg har prøvd. Der er det en blanding av useriøse og seriøse.

Anonymkode: 2f36e...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noen steder som er spesielt mer seriøse enn andre. På nettet er det Sukker, Match og Møteplassen som er mest brukt, der Sukker har flest brukere og er kåret som best i test. Når det gjelder app'er, så er Tinder mest brukt, og det er bare den jeg har prøvd. Der er det en blanding av useriøse og seriøse.

Anonymkode: 2f36e...afe

Takk for svar!

Jeg har hørt om enkelte av disse, men det er på nivået at jeg kun har registrert at de finnes. Jeg får vel bare prøve meg frem.

- ts

Anonymkode: 267b4...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker er den beste av de der, men du må være forberedt på å betale. Det beste gratisalternativet er OkCupid.

Anonymkode: a2fb3...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaana77

Useriøse mannfolk overalt, så ingen sider er vel på den måten, noe bedre eller dårligere enn andre. Husk å lytte til magefølelsen, så går det nok bra. Lykke til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukker er den beste av de der, men du må være forberedt på å betale. Det beste gratisalternativet er OkCupid.

Anonymkode: a2fb3...f0d

Åja ok. Sistnevnte visste jeg ikke om. Får sjekke dem ut :)

17 timer siden, Jaana77 skrev:

Useriøse mannfolk overalt, så ingen sider er vel på den måten, noe bedre eller dårligere enn andre. Husk å lytte til magefølelsen, så går det nok bra. Lykke til. :-)

Ja, er klar over at det finnes useriøse personer over alt. Kanskje en fordel å være litt forsiktig, du har rett der.

Tusen takk for innspill begge to :) 

Anonymkode: 267b4...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...