Gå til innhold

Reiser folk til Thailand for å få seg noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke bare gutta! Det går en dokumentar på vg-tv om sex-turismen på Bali, men der er det menn som har vestlige rike hvite kvinner som kommer å forsørger dem så lenge oppholdet varer, som ofte var en måned og kanskje to. Ofte samme kvinnene som reiser tilbake til samme mannen, og kvinnene tror jo de er den ene spesielle. 

Anonymkode: c2afb...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, en del menn gjør det. Både heterofile og homofile. Lesbiske vet jeg ikke om gjør det, men har aldri hørt det. Har ikke hørt om damer som gjør det heller men kjenner derimot flere godt voksne menn som gjør det. 

Anonymkode: a4148...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, DreamOn skrev:

Veldig mange pedofile har Thailand som sitt paradis.

Nok en grunn til at politiet rutinemessig bør etterforske alle menn som har vært på alenetur til Thailand med mistanke om seksuell kriminalitet.

Anonymkode: f6508...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt. Man kan ikke rutinemessig etterforske alle menn som drar til Thailand alene. Noen har det som ferieparadis. 

Anonymkode: 58d10...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt. Man kan ikke rutinemessig etterforske alle menn som drar til Thailand alene. Noen har det som ferieparadis. 

Anonymkode: 58d10...3ea

Politiet bør etterforske alle menn der det pga adferd eller opplysninger ellers er grunn til å mistenke seksuell kriminalitet. Aleneturer til Thailand er adferd som gir skjellig grunn til slik mistanke. Mannsgrisene må avsløres og stilles til ansvar!

Anonymkode: f6508...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet bør etterforske alle menn der det pga adferd eller opplysninger ellers er grunn til å mistenke seksuell kriminalitet. Aleneturer til Thailand er adferd som gir skjellig grunn til slik mistanke. Mannsgrisene må avsløres og stilles til ansvar!

Anonymkode: f6508...2d4

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dette innlegget. Flaks at jeg er kvinne da, og at ingen mistenker meg for å drive snusk når jeg reiser rundt i dette flotte landet som består av mye mer enn Patong, Pattaya og sexgater i Bangkok. 

Anonymkode: 58d10...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, toothfairy skrev:

HVOR i Thailand er jo helt avgjørende. Tror nok ikke Krabi og Pattaya har lik kundegruppe.

Dette blir noe av det som politiet må kartlegge gjennom etterforskningen. Mennene må kunne dokumentere hvor de har oppholdt seg og hva de har drevet med under Thailandoppholdet.

Anonymkode: f6508...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...