Gå til innhold

Reiser folk til Thailand for å få seg noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I følge KG så er målet med å reise til Thailand å få seg noe. Det går absolutt ikke an å reise dit for å sole seg og bare besøke landet. 

Er dette tilfelle? Reiser du til Thailand for å ligge med folk? Jeg gjør ihvertfall IKKE det, og skjønner ikke hvordan folk bare kan si noe sånt. 

Anonymkode: fefcc...84e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. 

Jeg ligger med folk her hjemme i Norge etter en kveld med vin og hyggelig samtale. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel folk som reiser dit for å få seg noe, men å si at alle menn gjør det blir for dumt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge KG så er målet med å reise til Thailand å få seg noe. Det går absolutt ikke an å reise dit for å sole seg og bare besøke landet. 

Er dette tilfelle? Reiser du til Thailand for å ligge med folk? Jeg gjør ihvertfall IKKE det, og skjønner ikke hvordan folk bare kan si noe sånt. 

Anonymkode: fefcc...84e

Tror du har 4 type mannfolk som drar til Thailand.

For å knulle rundt bare.

Finne kjærligheten først og fremst.

Turist.

Jobbtur. (businessman)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg reiser til Thailand da blir det Nana Plaza, Soi Cowboy eller Patpong i BKK, Patong i Phuket eller Pattaya. Her bedriver jeg ren kulturutveksling. 

Anonymkode: 6c090...932

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge KG så er målet med å reise til Thailand å få seg noe. Det går absolutt ikke an å reise dit for å sole seg og bare besøke landet. 

Er dette tilfelle? Reiser du til Thailand for å ligge med folk? Jeg gjør ihvertfall IKKE det, og skjønner ikke hvordan folk bare kan si noe sånt. 

Anonymkode: fefcc...84e

Ja mye generalisering. Jeg er kvinne og skal til Thailand alene, men ikke for å få meg noe hvertfall. Drar fordi jeg elsker det landet, folket og kulturen. Været er perfekt enten det regner eller er sol. Er selvfølgelig lang reise og flybytte i Bangkok. Men det er det verdt. Gleder meg stort til å nyte flotte Thailand :hjerte: (strendene, maten, ølen, været, shopping, folket, opplevelsene m.m)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate fattige jenter som kaster seg over alle menn. Ikke rart menn elsker thailand. Jentene vil bort fra fattigdommen og vil giftes med en europeer. Sexturismen er stor. Mye prostitusjon på hvert gatehjørne. Jentene klår og beføler gutta, men er mest ute etter pengene. Virkelig trist plass for jenter. De vil jo ikke være prostituerte. Og strippebuler med happy ending på hvert hjørne også. Joda. God tur. Pass på så dere ikke blir smittet bare. HIV er vel veldig utbredt der.

Anonymkode: e91c4...e5d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I følge KG så er målet med å reise til Thailand å få seg noe. Det går absolutt ikke an å reise dit for å sole seg og bare besøke landet. 

Er dette tilfelle? Reiser du til Thailand for å ligge med folk? Jeg gjør ihvertfall IKKE det, og skjønner ikke hvordan folk bare kan si noe sånt. 

Anonymkode: fefcc...84e

Ingen har sagt det. Her vrir du og vrenger på ting.

Mange av oss har sagt at bestemte steder i Thailand er så gjennomsyret av sexturisme, at det er svært stor grunn til å være skeptisk til en reise akkurat dit. Du bør dessuten evne å skille mellom reiser med et håp om å få sex, og reiser med en plan om å kjøpe prostituerte.

 

Anonymkode: 71256...60e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg reiser til Thailand da blir det Nana Plaza, Soi Cowboy eller Patpong i BKK, Patong i Phuket eller Pattaya. Her bedriver jeg ren kulturutveksling. 

Anonymkode: 6c090...932

:fnise:

Anonymkode: 71256...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har sagt det. Her vrir du og vrenger på ting.

Mange av oss har sagt at bestemte steder i Thailand er så gjennomsyret av sexturisme, at det er svært stor grunn til å være skeptisk til en reise akkurat dit. Du bør dessuten evne å skille mellom reiser med et håp om å få sex, og reiser med en plan om å kjøpe prostituerte.

 

Anonymkode: 71256...60e

Ingen som har sagt det? Da har du ikke lest tråden der typen til ei jente skulle til Thailand!

Anonymkode: fefcc...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tøyset mye om dette når svigerfar dro dit alene, men jeg tror virkelig ikke det er tilfellet :fnise:

Anonymkode: ea252...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som har sagt det? Da har du ikke lest tråden der typen til ei jente skulle til Thailand!

Anonymkode: fefcc...84e

Å joda.

Ingen sier det i den tråden heller, men den er full av slike som deg som vrir og vrenger på det andre sier.

Anonymkode: 71256...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Tror flere her bør vite at det er mange ulike (turist)-steder i Thailand! Anstendige og fine plasser.

Drar en derimot til Pattaya vil en oppleve mye skit. Som ofte hvite mannlige turister står for. Nordmenn er av de best likte,med god grunn. Mye grums.

Men altså,Thailand har dårlig rykte pga de suspekte stedene. Samt fordommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Ardenus skrev:

Tror du har 4 type mannfolk som drar til Thailand.

For å knulle rundt bare.

Finne kjærligheten først og fremst.

Turist.

Jobbtur. (businessman)

 

Kort oppsummert, dette gjelder alle land i verden.

 

Anonymkode: 502f2...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Guttetur til Thailand = Meget suspekt. :lur:

Anonymkode: 765b7...724

Guttetur eller mann som reiser alene til Thailand gir så høy sannsynlighet for at dette involverer misbruk av og overgrep mot thailandske kvinner at politiet rutinemessig burde tauet inn disse mennene for avhør med krav om dokumentasjon for hva de foretok seg i landet til en hver tid. Avhørene bør skje i mennenes arbeidstid, slik at arbeidsgiver får beskjed om hva slags mannsgriser de har ansatt.

Anonymkode: f6508...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.2.2016 at 9.15, AnonymBruker skrev:

Du bør dessuten evne å skille mellom reiser med et håp om å få sex, og reiser med en plan om å kjøpe prostituerte.

Det er sant. I det første tilfellet er du en snylter som venter å få et gode gratis, i det andre er du real og gjør opp for deg.

Anonymkode: 61d43...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo Thailand et ganske allsidig land, som har noe å tilby de aller fleste. Jeg har selv folk i min umiddelbare nærhet som har reist dit flere ganger for å få seg noe, og som i dag er gift med en kvinne derfra. Jeg kjenner også ikke åpent homofile som drar dit for å få seg noe. Veldig mange turiststeder i Thailand, både i Bankok og andre steder baserer seg på nettopp det at folk kommer for å få seg noe. Selv synes jeg det er et fantastisk familiereisemål, og hadde en nydelig ferie da vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...