Gå til innhold

Slem ex har begynt på samme arbeidsplass som meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er oddsen for det liksom! Er 6 år siden det ble slutt men jeg kommer ALDRI til å glemme det han gjorde mot meg. Viste seg at han var forlovet i hjemlandet sitt samtidig som han var sammen med meg. I tillegg til at han var utro som faen. Og nei jeg vil ikke ha han tilbake, bare føler meg så sint når jeg ser han. Har sett han rundt omkring i byen når jeg har vært ute og nå har han begynt å jobbe på samme arbeidsplass.. 

Han har sett meg men ikke tatt kontakt heldigvis. Merker at han påvirker meg negativt fortsatt. Jeg fikk spiseforstyrrelser da vi var sammen, han drev og sa at jeg var feit og burde slanke meg og sånn. Så da jeg så han i dag klarte jeg ikke å spise fordi jeg ble så kvalm.

Trenger bare tips til å takle hverdagene nå egentlig. Skal være en jobbfest denne uken, han er påmeldt. Tenk om han slenger dritt til meg da.. 

Anonymkode: e005a...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? Noen som har opplevd å måtte jobbe med en ex? Jeg vurderer å bytte jobb. Selv om jeg har jobbet der lengre enn exen og trives godt. 

Anonymkode: e005a...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare se an situasjonen litt da en måned eller noe, hvis du føler det like ille, så kanskje vurdere å flytte jobb ? eller bare rett og slett bli sterk og prøve å heve deg over det, enten ikke se på han om han hilser, overse han, eller prøve å tenke på noe annet.

Anonymkode: a3992...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god nyhet til deg, han var ikke utro mot deg, han var utro med deg, siden han allerede var forlovet fra før.

En mindre ting å gremmes over, over til at han jobber på samme sted som deg, drit i han, bygg opp et "gi faen i hele idioten" "skjold" når han er i nærheten, til slutt så bryr du deg ikke lenger over at han jobber der lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er oddsen for det liksom! Er 6 år siden det ble slutt men jeg kommer ALDRI til å glemme det han gjorde mot meg. Viste seg at han var forlovet i hjemlandet sitt samtidig som han var sammen med meg. I tillegg til at han var utro som faen. Og nei jeg vil ikke ha han tilbake, bare føler meg så sint når jeg ser han. Har sett han rundt omkring i byen når jeg har vært ute og nå har han begynt å jobbe på samme arbeidsplass.. 

Han har sett meg men ikke tatt kontakt heldigvis. Merker at han påvirker meg negativt fortsatt. Jeg fikk spiseforstyrrelser da vi var sammen, han drev og sa at jeg var feit og burde slanke meg og sånn. Så da jeg så han i dag klarte jeg ikke å spise fordi jeg ble så kvalm.

Trenger bare tips til å takle hverdagene nå egentlig. Skal være en jobbfest denne uken, han er påmeldt. Tenk om han slenger dritt til meg da.. 

Anonymkode: e005a...37e

Be a LADY

Ignorer han.

Ikke drikk alkohol....

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ardenus skrev:

En god nyhet til deg, han var ikke utro mot deg, han var utro med deg, siden han allerede var forlovet fra før.

Han var jo utro mot begge, iom at han løy for begge to.

Anonymkode: 7fa94...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...