Gå til innhold

"Juicing" Hjelp til maskinvalg! :)


nittenår

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nitten år og har det siste halvåret gått ned 12 kilo etter kostholdsendring. Nå har jeg tenkt litt på å gå til innkjøp av en juicemaskin.
Men som den studenten jeg er så lurer jeg på om det finens noen billige maskiner( under 1000 lappen, helst så nærme 0 som mulig, haha) der ute som faktisk har nok kraft i seg ( isj 700 + watt)? :)

Trenger ikke komme med reggler om at det er usunt osv, man får i seg like mye sukker når man skal spise de 5 om dagen alikevell :)
Håper noen gidder å svare!

-slankern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Antoinette skrev:

Juicing har null effekt på kroppen.

Selvfølgelig har det en effekt på kroppen hva du spiser. Og grønnsaker som juices er noe av det beste du kan ha, da store doser næringsrike stoffer blir konsentrert i et lite glass.

For noen som slanker seg er det ekstra viktig da man sikrer seg næringen på mindre kcal. Man får samme effekt av å spise alle grønnsakene, men å spise en hel bolle med grønnsaker er mer stress enn å drikke det i et eller to glass. Man blir også mettere da man får næringen man trenger, og kroppen ikke skriker etter næring...

Se denne dokumentaren og se om du fremdeles mener det samme... http://www.fatsickandnearlydead.com/  ligger også på netflix... 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Antoinette skrev:

Juicing har null effekt på kroppen.

Jeg er usikker på hvilken effekt du tror jeg forventer av dette..?

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært! :-) Jeg bruker også Wilfa Juicemaster, og er storfornøyd med den. Kanskje du kan gjøre et kupp på finn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne juicemaskina fra Phillips. Veldig fornøyd med den. Lett å bruke, ikke så stor at den tar for mye plass på kjøkkenbenken, får ut alt av juice fra frukt og grønnsaker og så går det veldig raskt. Et stort pluss, for meg iallefall, at alle delene kan vaskes i oppvaskmaskin. :) Nok kraft har den iallefall, 1000 watt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tips til oppskrift jeg da! :P Den første er min favoritt. Den smaker såååå godt
-Noen never med blåbær (fryste som er tint). Jeg elsker blåbær så jeg bruker 200 gram. Heheh
-1 halv til 1 sitron
-1 appelsin
-1 eple

En annen oppskrift som er sunn:
2 epler
2 stilker stangselleri
Litt ingefær
1/4 agurk
 

Anonymkode: 8bfd0...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil råde deg til heller å blende frukt og grønnsaker enn å juice dem. Når du juicer dem, klemmer du ut sukkervannet mens mesteparten av vitaminene, mineralene og fibrene sitter igjen i fruktkjøttet. Du ender opp med et produkt som er langt ifra så sunt som utgangspunktet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...