Gå til innhold

Anbefaling av skoleveske!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger virkelig en ny skoleveske nå. Har bare en Michael Kors jet set tote som er stor nok til PC for øyeblikket, og den er ikke akkurat fin lenger, har vel hatt den siden åttende.. Men siden jeg er elendig til å finne ut hva jeg vil ha trenger jeg noen tips! Har vurdert Mulberry Brynmore og liker denne veldig godt, men så og si ALLE har den. Det er egentlig ikke noe problem, men hadde vært fint å være litt mer krativ..

Så noen som har en ide om en fin veske til bruk på VGS som rommet PC og bøker? Den må koster under 10.000kr, men jeg er heller ikke interessert i billigvesker fra HM osv..

Anonymkode: fc660...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp deg en god sekk i stedet, så slipper du å ødelegge ryggen på skolebøkene dine.

Anonymkode: 349af...7eb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i det, finn en kul sekk. Jeg gikk bare med veske i flere år som student, helt til jeg ga etter for nakke og rygg og kjøpte meg en sekk. Uvant i starten, men nå er jeg (og ryggen min) så glad for valget!

Anonymkode: baf03...3f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekk er desverre uaktuelt. Bærer heller ikke ofte tungt i vesken, og varierer hvilken side jeg bærer den på.

Anonymkode: fc660...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på veskene fra Tory Burch? Jeg har en robinson double zip tote som jeg er ganske fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herschel-little-america-backpack-kelly-g

 

Jeg har denne og er godt fornøyd. God plass til PC og bøker. (Jeg vet du skrev at sekk er uaktuelt, men jeg poster det uansett)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en fra royal republic, nano big zip heter den. Den er vel egentlig beregnet for menn? Men det driter jeg egentlig i fordi jeg synes den er veldig kjønnsnøytral. Er egen lomme til pc + et til hovedrom for bøker etc. elsker den virkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gucci.com/no/styles/412096K0L2N8691#

http://www.gucci.com/no/styles/354397CAO0G1000#

Du kan jo kjøpe en Longchampveske, de er jo tidløse, vanntette, lette og du kan f.eks. kjøpe to vesker? 

Jeg tenkte samme tanken før, men har kommet fram til at jeg vil ha noe litt billigere som skoleveske og kjøpe dyrere vesker til å bruke ellers. Du kan jo og f.eks. ha bøkene og laptop i en slik Longchampveske og ha en litt mindre veske med de andre tingene du skal ha med deg. 

Anonymkode: eda0d...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...