Gå til innhold

Stoler du på at kjæresten ikke er utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller har du noengang en usikkerhet når det gjelder det? Stoler du 100prosent på han eller henne?

Anonymkode: 14ffb...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stoler helt på at typen min ikke er utro, men er usikker på vennene hans. Blir fort usikker når han er med jentevennene alene tiltross for at jeg vet det ikke skjer noe. Dette kommer nok av at jeg har erfaring med folk som er utro og vet hvor lett det kan skje.

Anonymkode: 3127c...dc7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stoler på han, men vet at man ikke skal være fullstendig naiv heller. Bare se på forumet her, venner og bekjente, kollegaer osv, det kryr av folk som har vært utro. MEN; det finnes de som aldri er det også, og jeg velger å tro at samboeren min er en av dem. Kan ikke gå rundt og bekymre seg for ting man ikke har kontroll over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er utro. Ved å involvere seg med menn risikerer man å dø av kjønnssykdommer. Bare å holde seg unna :) Jeg er ikke keen på å dø av aids iafall. 

Anonymkode: cae89...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at han ikke er det nå, men jeg vet også at jeg ikke kan være sikker på hva han evt gjør i fremtiden. Og det er greit, jeg stoler ikke engang 100% på meg ut over akkurat her og nå, så det ville vært dumt å stole mer på noen andre. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg vet at han ikke er det nå, men jeg vet også at jeg ikke kan være sikker på hva han evt gjør i fremtiden. Og det er greit, jeg stoler ikke engang 100% på meg ut over akkurat her og nå, så det ville vært dumt å stole mer på noen andre. :)

Du er modig, det må jeg si! Tenk om han drar på guttetur til Thailand og ligger med en prostituert da.. og smitter deg med hiv.. det kan skje.. 

Nå er kanskje jeg litt ekstrem, går til psykolog pga min angst for å få aids. Tør ikke ha sex en gang for jeg kan jo få det.. Har opplevd utroskap så altfor mange ganger så har fått et litt usunt kontrollbehov. 

Anonymkode: cae89...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært bekymret for utroskap når det kommer til min mann. Han er utrolig imot utroskap og har null tolleranse. Hadde jeg kysset en annen hadde jeg blitt kastet på hue ut.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til det motsatte er bevist gjør jeg det. 

Anonymkode: 13253...65f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snublefella skrev:

Jeg har aldri vært bekymret for utroskap når det kommer til min mann. Han er utrolig imot utroskap og har null tolleranse. Hadde jeg kysset en annen hadde jeg blitt kastet på hue ut.  

Er ofte de som er verst, er min erfaring. "Hater utroskap" også gjør de det selv. Nå kjenner ikke jeg din mann, bare snakker etter erfaringer. 

Anonymkode: cae89...3d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan jo aldri vite 100% sikkert, men jeg velger å stole på ham. Han har ikke gitt meg noen grunn til å ikke stole på ham så langt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke dem som greier å stole på partneren sin 100%, aldri sjekke mobilen deres og sånne ting. Jeg kan ikke se for meg et forhold hvor jeg ikke har adgang til hverken PC eller mobilen til partneren min, derfor er jeg heller ikke i et forhold. Jeg har derimot ganske store problemer med tillit da, så det kan jo ha litt å si. Har også opplevd mye faenskap i fortiden og har kun negative erfaringer med de jeg har stolt på og åpnet meg for. Så ja. Forventer ikke at en fremtidig partner skal forstå dette, så da avstår jeg fra forhold i det hele. 

Anonymkode: a6921...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 I mine forhold har jeg pleid å leve etter regelen; "Frihet under ansvar". Det vil si at jeg stoler på kjæresten inntil det motsatte er bevist.

I det forholdet jeg er pr i dag, stoler jeg ikke på mannen, nei. Med god grunn. Jeg har i grunnen lagt opp til det selv, ved å avvise alle former for seksuelt samliv i flere år. Og når en mann ikke får noe hjemme, søker han seg etterhvert til andre plasser, gjør han ikke det da?

Nå skal vi skilles, jeg ba om skilsmisse i fjor sommer så vi er separerte, så han kan gjøre hva han vil for min del.

Anonymkode: 5a40a...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ofte de som er verst, er min erfaring. "Hater utroskap" også gjør de det selv. Nå kjenner ikke jeg din mann, bare snakker etter erfaringer. 

Anonymkode: cae89...3d3

Han er ikke typen til å være utro, ikke i det hele tatt. Så jeg er ikke bekymret. 

Han lar også facebook, mail og alle andre chatprogrammer stå åpne med full innlogging. Han lar tlf ligger åpne og bryr seg ikke om jeg ser på bilder og sms. Han har ikke noe skjule, det merker man. 

Endret av Snublefella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan aldri sikre seg helt med mindre man overvåker partneren døgnet rundt. Å gå rundt og bekymre seg over potensiell utroskap er bortkastet. Dersom tilliten ikke er der i et forhold, synes jeg ikke det er verdt å være i forholdet i det hele tatt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg stoler 200%, blindt på min mann. Naivt? Jeg synes ikke det. Han er ikke helt komfortabel med seg selv og jeg er vel den eneste som noen gang har fått han til å føle seg på topp. Han forguder meg og kompisene hans "klager" nesten på at han er så trofast at han ikke titter om de viser han bilder el. av damer. Vi har "elektrisk" sex så og si hver dag og jeg vet at han er mer enn tilfreds i forholdet. Om damer flørter med han gir det han et lite boost i selvtilliten og det unner jeg han, men jeg vet at han aldri kommer til å risikere forholdet vårt. Men, det bunner såklart ned i min evne til å tilfredsstille hans fysiske og mentale behov. Om jeg plutselig blir ei sur megge som ikke bidrar til å styrke han, vil vi jo ikke lengre ha det så godt sammen og forholdet vårt vil ha større risiko i møte med utfordringer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, herremann skrev:

inten tillitt ingen forhold. poengløst å være i et forhold uten tillitt.

Hun spør ikke etter tillitt, men om man stoler hundre prosent på den andre. For meg er ikke de to det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...