Gå til innhold

Deppa av å vite at jeg skal bli far men ikke får bo med h*n.


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke gravid og har heller ikke bra oppførsel hummels.

Anonymkode: 77ce0...21c

Jeg vet det, men jeg har sagt unnskyld til henne, vil være venner, og la ungen få en god oppvekst med ei mor og en far. Det vil ikke hun og graviditet er ingen unnskyldning. Er det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Hummels skrev:

Jeg vet det, men jeg har sagt unnskyld til henne, vil være venner, og la ungen få en god oppvekst med ei mor og en far. Det vil ikke hun og graviditet er ingen unnskyldning. Er det vel?

Det kan være du har gjort noe hun ikke greier å tilgi.

Anonymkode: 77ce0...21c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være du har gjort noe hun ikke greier å tilgi.

Anonymkode: 77ce0...21c

Jeg har ikke gjort noe verre enn det hun har gjort. Jeg har måttet tilgi henne og godta at det er blitt som det er blitt. Tror ikke det er det siden hun sa tidligere at jeg er tilgitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/8/2016 at 18.58, Hummels skrev:

og ta del i oppveksten til mitt eget barn. Jeg vet hvordan mødre er for tiden. Barnet skal bare bo hos mødrene og være minst mulig med faren. Mora er viktig. Faren er ikke viktig. De fleste barn klarer seg fint uten en far tydeligvis. Så hva skal barn med en far? Jo kun for å få penger. Jeg vet jeg har sagt at jeg ikke vil ha barn nå og ville hun skulle ta abort, men hun har jo beholdt. Likevel nå når jeg vet jeg SKAL bli far så vil jeg bli kjent med min egen unge å være like viktig som mora er. Se h*n like mye som mora og bo med ungen. I det minst halvparten. Men sånn blir det jo ikke. Jeg får vel kanskje se h*n av og til. Så for meg kommer ungen til å bare være en kjenning. Hvordan få fars følelsen over en unge jeg sjelden få se? Vennene mine har sagt det er mora som kommer til å slite seg ut, forfalle og se gammel ut når hun ikke vil at jeg skal ha ungen like mye og skal kun bo hos henne. Kvinnfolk kan bare være gal etter barn men når de har fått barnet så får de se noe annet. Ikke enkelt å være alenemor. Det er fulltidsjobb hele tiden. Så hvorfor i helvete ikke dele på det? Vil de slite seg ut? 

De sa også at jeg kan leve livet hvordan jeg vil, gå ut på byen når jeg vil og ikke stresse i det hele tatt. Ja det høres deilig ut, men likevel blir jeg deprimert over å vite at jeg får bare bittelitt tid i lag med min egen unge. Kommer ikke til å få noe fars følelse på den måten. Jeg får kanskje være barnevakt en sjelden gang. Blir som å være barnevakt for en annen sin unge. Hvordan få tankene over på noe bedre? Trøste meg med at det er hun som må slite seg ut 24/7 hver dag, hver uke, hver måned, hele året? Trøste meg med at jeg får tid til alt jeg vil? 

De første par årene er mor viktigst. Slik er det bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2/8/2016 at 23.21, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri hatt kjennskap til min far om han omtalte moren min på en slik måte.

Anonymkode: 74260...d6c

Men du vil gjerne ha kjennskap til en mor som lyver og manipulerer for å lure en fyr for å føde en unge og så nekte ham å se ungen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mor til et barn med en far du minner meg skremmende mye om, vil jeg bare si: 

Det første du kan gjøre er å slutte å kalle moren til ditt barn(!) slike ufyselige ting. Jeg har selv blitt beskyldt for å lure på meg barnet mitt, og det er bare latterlig. Man er to om å ha sex. 

Ta ansvar, og ta tiden til hjelp. Tenk ALLTID på barnet først. Trygghet, stabilitet osv. Du får nok samvær med barnet ditt uansett, så sant du ikke er rusmisbruker eller noe annet som gjør at du er ute av stand til å ta ansvar for ditt barn. Prøv å vær voksen oppi dette, selv om jeg forstår det kan være vanskelig til tider. Ikke synk så lavt som faren til mitt barn har gjort med kjefting, trusler, anklager you name it. Han brente seg på det. Det går bare utover deg selv og barnet. 

Jeg forstår din situasjon, selv om jeg på en måte er den andre parten i situasjonen. 

når det er sagt så har jeg sett diverse andre tråder av deg her inne, og jeg håper holdningen din har snudd. Hvis ikke... lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hummels skrev:

Vær så snill og sett med på ignore så trenger du aldri se hva jeg skriver. Ab'brukere vet jeg ofte troller under ab. Derfor de skriver som ab. Men under nick? 

 

 

 

Men du har så mange brukere at listen blir full :fnise:

Men seriøst. Det er på tide å ta det rolig. Jobb med deg selv, finn deg en jobb og forsøk å få deg et A4 liv. Da blir samvær lettere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde komme dere til megling. Dette virker absolutt ikke som et sunt miljø for et barn, og det tror jeg dere trenger hjelp til å ordne opp i. Jeg sier ikke dette for å være slem, jeg er bare realistisk. Lykke til, og gratulerer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår egentlig ikke hvorfor du spør om råd her inne- det er jo veldig tydelig at du ikke bruker de til noe fornuftig eller tar de til etteretning.. for du har fått mange fornuftige råd i de forskjellige trådene.

Det er ikke synd på deg- damen er faktisk unnskyld siden hun  er full av hormoner og andre forstyrrelser i kroppen- hva er din unnskyldning til å oppføre deg som en tosk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels
39 minutter siden, doktorproktor skrev:

Dere burde komme dere til megling. Dette virker absolutt ikke som et sunt miljø for et barn, og det tror jeg dere trenger hjelp til å ordne opp i. Jeg sier ikke dette for å være slem, jeg er bare realistisk. Lykke til, og gratulerer :) 

Ja det er kanskje lurt. 

21 minutter siden, xinnia skrev:

Forstår egentlig ikke hvorfor du spør om råd her inne- det er jo veldig tydelig at du ikke bruker de til noe fornuftig eller tar de til etteretning.. for du har fått mange fornuftige råd i de forskjellige trådene.

Det er ikke synd på deg- damen er faktisk unnskyld siden hun  er full av hormoner og andre forstyrrelser i kroppen- hva er din unnskyldning til å oppføre deg som en tosk?

Å være gravid er ingen unnskyldning til å oppføre seg sånn.

Jeg tar til meg rådene, men mye føles umulig så lenge hun er sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for avsporinger og spekulasjoner.

Kommentarer og spørsmål til modereringen kan tas på Ris, ros og spørsmål, eller PM.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du sa som fikk henne til å klikke da? For at hun skal ha klikket helt uten grunn, se det sliter jeg med å tro på.

Anonymkode: 9af28...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...