Gå til innhold

Deprimert av regn/kulde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg merker at de dagene det er sol og litt varmt så stråler jeg. Får masse energi og blir et ja-menneske. Livet er herlig.

Men når det regner, noe det ofte gjør på vestlandet, så blir jeg skikkelig trøtt og lei. Det frister lite å dra på byn eller utendørs konsert. Det hjelper ikke at folk sier jeg må lære meg å danse i regnet. Jeg har alltid hatet regn, helt fra jeg gikk i barnehagen. Paraply hjelper ikke når det blåser i alle retninger. Om jeg er på shopping så må vi løpe fra tak til tak og prøve å skjerme ansiktene våres fra å bli pisket av regn.

Blir alltid litt våt på buksene. Noen ganger tror jeg det ikke skal regne så jeg tar på varme sko. Det burde jeg slutte med for jeg må ofte gå med våte uggs. Jeg vet skoene er stygge men jeg vil bare holde på varmen.

Det å stå opp om morningen og høre regnet piske mot rutene gjør at all energi blir sugd ut. Spesielt da jeg må ta buss og gå til busstoppet, vente på buss siden jeg tar 2-3 forskjellige busser. Er dette å være værsyk? Jeg er som regel positiv når det gjelder andre ting, men akkurat når det kommer til været så styrer det om dagen min blir bra eller ikke. Jeg går ikke rundt å klager til andre, men jeg takker nei til turer på byn og fjellet om det regner en del. Jeg har nesten ingen energi nå som det regner og er kaldt. 

Anonymkode: 3b3bb...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carly-Chardonnay

Du er ikke alene om dette altså :) Her i Oslo har det også vært skikkelig bedrøvelig vær de siste dagene. Det jeg gjorde var å bestille meg noen turer til varmere strøk. Er fortsatt noen måneder igjen til jeg reiser, men det hjelper å vite at det er lys i enden av tunnelen.. kan du gjøre noe lignende? Eller planlegge noe annet du syns er gøy. Ha en hjemmefest eller middag med venner f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...