Gå til innhold

Tar du sol? Hvor ofte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, tar dere sol? Isåfall hvor ofte og hvor mange minutter ligger dere?

Bruker dere de kremene som kan kjøpes i automaten?

Anonymkode: 3d438...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar sol i gjennomsnitt 2 ganger i uken, etter jeg har trent. Tar som regel 20 minutter og bruker ingen kremer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, prøver å kutte ned, men det er såååå delig. Tar 20 minutter 2-3 ganger i uken.

Anonymkode: 1d031...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det 1-2 ganger i måneden i 15 minutter. Det gir meg en helt fantastisk følelse i en ellers våt og kald hverdag. Jeg bruker bare solkrem i ansiktet og en vanlig bodylotion på kroppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, annanas skrev:

Tar sol i gjennomsnitt 2 ganger i uken, etter jeg har trent. Tar som regel 20 minutter og bruker ingen kremer.

Så ofte? Er du ikke redd for å få føflekk av det da? 

Anonymkode: 3d438...adf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Genevieve skrev:

Nei, ekstremt sjelden. Kanskje 1-2 ganger i året

Blir du brun, når du tar det så sjeldent? Eller tar du det bare pga de d-vitaminene?

Anonymkode: 3d438...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, prøver å kutte ned, men det er såååå delig. Tar 20 minutter 2-3 ganger i uken.

Anonymkode: 1d031...7df

Okey. Får du brunfarge?

Siden jeg er vanligvis sånn middels blek/brun, og tenker å friske opp fargen, men er litt redd for solarium, siden mange sier det er så farlig etc. 

Anonymkode: 3d438...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir du brun, når du tar det så sjeldent? Eller tar du det bare pga de d-vitaminene?

Anonymkode: 3d438...adf

Får litt farge men ikke mye :) er vel mest pga d vitaminer eller hvis jeg savner solen. Er ikke opptatt av å se brun ut selv om det er fint. Prøver å passe litt på huden da vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Genevieve skrev:

Får litt farge men ikke mye :) er vel mest pga d vitaminer eller hvis jeg savner solen. Er ikke opptatt av å se brun ut selv om det er fint. Prøver å passe litt på huden da vettu :)

Hvor ofte vil du si det er greit å ta sol da? Hvor mange ganger i året/måneden? 1-2 ganger i mnd farlig?

Tenker også på spraytan, er vel bedre enn sol?

Anonymkode: 3d438...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte vil du si det er greit å ta sol da? Hvor mange ganger i året/måneden? 1-2 ganger i mnd farlig?

Tenker også på spraytan, er vel bedre enn sol?

Anonymkode: 3d438...adf

Altså det spørs litt hva du er opptatt av. Jeg er generelt ikke så glad i å sole meg for mye, bruker solfaktor 30-50 i ansiktet og hendene på sommeren feks. Men selvfølgelig å være solbrun er veldig fint det. 

Hvis jeg føler for å være litt ekstra fin bruker jeg spraytan ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg litt på også. Jeg får lett D-vitaminmangel, men på grunn av rødt hår og fregner er jeg livredd for å få hudkreft. Nå på vinteren er jeg dritbleik og kunne gjerne tenkt meg litt farge (blir ikke brun, men vil gjerne ha litt fregner). Vil 5 minutter 1-2 ganger i uka ha noe effekt? Jeg blir veldig lett solbrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og ja og brukt mt for å hjelpe til litt. Er ikke kjempebrun fordet. Light tan 

Anonymkode: 68f48...896

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, halo skrev:

Alt fra en til tre ggr i uka :) 

Og du er tan nå? Er du ikke redd for å få føflekk?

Anonymkode: 3d438...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frk.Show skrev:

En gang i uken vinterhalvåret. Tar en halvtime.

Okei. Men når du først tar en halvtime, blir du tan etter den halvtimen? Ser du forskjell/skiller, eller må du ta flere ganger før du merker at du er tanere? Halvtime er jo mye ;)

Anonymkode: 3d438...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja og ja og brukt mt for å hjelpe til litt. Er ikke kjempebrun fordet. Light tan 

Anonymkode: 68f48...896

Hvor mange min tar du? 

Anonymkode: 3d438...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før tok jeg solarium kanskje en gang i uken eller to. Men etter at jeg mistet min mor pga føflekkreft så ble det tverstopp! Har ikke tatt sol siden hun ble syk for snart to år siden. Hun døde tre måneder senere.

Anonymkode: 63e65...2d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...