Gå til innhold

Hvis du går naken i ditt eget hjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må man lukke gardinene for ikke å støte andre med nakenhet? Hvem har ansvaret, du eller den som kikker inn? 

Anonymkode: 2b3e5...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du bor slik til at det er lett for at folk ser inn med et uhell, så skal du selvsagt trekke for gardinene. Det er IKKE kult når naboen rett over veien sprader rundt i nettoen, og man ikke kan se ut sitt eget vindu uten å se alt sammen. Samme om man må gå rett forbi huset, og passe på å snu hodet vekk når man går forbi. 

Om det derimot er slik at man må gå inn i hagen, eller på andre måter anstrenge seg for å se inn, så er det ens egen feil om man ser noe man ikke vil se. 

Anonymkode: be451...109

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Pysa skrev:

Jeg trekker for gardinene for min egen del, jeg har ikke lyst til å bli sett.

Signerer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Genevieve skrev:

Men det er jo ikke sosialt akseptabelt å ha gardinene lukket hele tiden..? 

Går du naken hjemme hele tiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan bli dømt for blotting om man stiller seg opp kliss naken foran vinduet inne i sitt eget hjem: http://www.rb.no/lokale-nyheter/domt-for-a-ha-blottet-seg-foran-barn/s/1-95-5966475

Anonymkode: be451...109

For en idiot. Nå er det stor forskjell på å sprade rundt naken i eget hjem og onanere i vinduet synes jeg da.

Anonymkode: 2b3e5...432

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Hvis det er en mann som går naken og en kvinne som ser så er det mannen som blotter seg. Er det en kvinne som går naken og mannen som ser er mannen en kikker.. Basic biology..

Endret av cheshirecat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en idiot. Nå er det stor forskjell på å sprade rundt naken i eget hjem og onanere i vinduet synes jeg da.

Anonymkode: 2b3e5...432

Joda, men da er du avhengig av hvem dommeren tror på. Hadde du tilfeldigvis hånden på høyde med skrittet kan det hende det ble tolket som at du var i ferd med å tukle med deg selv. 

Anonymkode: be451...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du kvinne som går naken inne og mann som ser inn er mannen ansvarlig

Er du mann som går naken inne og en kvinne ser inn er det mannen som er ansvarlig.

 

Anonymkode: ee3f0...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne som går naken inne og mann som ser inn er mannen ansvarlig

Er du mann som går naken inne og en kvinne ser inn er det mannen som er ansvarlig.

 

Anonymkode: ee3f0...ed6

Jøss så greit, da var jo den saken løst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi var på vei fra garasjen til vår inngangsdør, hørte vi høye lyder og snudde oss etter lyden der står naboen i stua og danser naken, han så godt at vi kom gående, jeg hadde med en 10 åring, det syns jeg ikke var greit og heller ikke min 10 åring som stadig sier, håper han ikke er naken i dag også. Ansvar han i stua!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, makkapakka skrev:

Når vi var på vei fra garasjen til vår inngangsdør, hørte vi høye lyder og snudde oss etter lyden der står naboen i stua og danser naken, han så godt at vi kom gående, jeg hadde med en 10 åring, det syns jeg ikke var greit og heller ikke min 10 åring som stadig sier, håper han ikke er naken i dag også. Ansvar han i stua!

Hadde det vært like ille om en dame på samme alder med mannen danset naken?

Anonymkode: 2b3e5...432

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke med vilje stiller seg opp slik at man sees utenfra, så er det de utenfor som risikerer å bryte loven ved å kikke inn. Det var en sak for noen år siden noen som anmeldte naboen for å gå naken omkring inne i huset. Naboen gikk fri, mens anmelderen ble dømt. 

 

Men det er nok tilfeller hvor blottere har utnyttet dette. 

Tidligere bodde jeg slik at jeg gikk forbi en nudist badested. Det var besynderlig hvordan enkelte hadde behov for å tøy og strekke seg akkurat når det kom folk forbi og at det måtte utføres på det hjørnet av stranden man kunne se fra stien. 

En gang var jeg vitne til tre litt eldre damer som gikk fram og tilbake flere ganger til alles glede. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man lukke gardinene for ikke å støte andre med nakenhet? Hvem har ansvaret, du eller den som kikker inn? 

Anonymkode: 2b3e5...432

 

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en idiot. Nå er det stor forskjell på å sprade rundt naken i eget hjem og onanere i vinduet synes jeg da.

Anonymkode: 2b3e5...432

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært like ille om en dame på samme alder med mannen danset naken?

Anonymkode: 2b3e5...432

Nå lurer jeg fælt på hva du vil med denne tråden, ts.

Anonymkode: 9cb1f...1ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...