Gå til innhold

Vil ha pall - stoffet til sofaen er utgått


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst å kjøpe en pall i samme serien som sofaen min, blant annet fordi det alltid er vill krangel om sjeselong-delen av sofaen. 

Men nå viser det seg at stoffet sofaen er i er gått ut av produksjon, og de er usikker på om de klarer skaffe mer. 

Sofaen er lys grå. Ser det helt teit ut med en pall i en annen farge? Og hvilken farge kunne passet? Jeg tenker fremdeles å ha pall fra samme serie, så den er lik sofaen ellers, spesielt siden jeg vil ha samme høyde på pallen som sofaen, så den kan settes inntil og fungere likt som sjeselongdelen. 

Anonymkode: dee6f...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er vel så fint med en annen farge. Hva med å plukke opp en farge fra interiøret ellers? Fra gardinene, en lampe, et eller annet? Jeg ville gått for en litt knæsjere farge, i alle fall.

Anonymkode: 36c70...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde jo egentlig veldig lyst på knall lilla sofa, men tenkte det ble litt too much :P Så kanskje jeg kan gripe sjansen nå. Og lure min fargeblinde bedre halvdel til å tro at den er helt nøytral blå. 

Anonymkode: dee6f...796

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se superkult ut med en pall i en helt annen farge.  Hvis du velger noe som prøver å likne, så ser det kanskje bare litt rart ut?   Mønster som plukker opp fargen kan jo også funke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Marwel skrev:

Om det er ikeasofa så kan du prøve på ebay.

Ja, eller Bemz. 

Anonymkode: 1aac1...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...