Gå til innhold

Kjæresten har låst mappe på mobilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! I går mens vi lå i sengen så jeg en app på kjærestens telefon hvor man kan lagre bilder bak en kodelås. Ble fysisk dårlig med tanke på at han har vært utro før, og at han forrige gang han hadde denne appen hadde lagret masse nakenbilder av seg selv og jenter han hadde snakket med. 

Gikk inn på telefonen hans mens han sov (ja jeg vet det er å synke lavt..) men uansett hvilken kode jeg prøvde fungerte den ikke. Kjente jeg ble fysisk kvalm og lei meg og gikk på snapchaten hans, så han hadde skrevet med masse ulike jenter (ingen kjente navn) men kunne selvfølgelig ikke se hva som var skrevet pga chatten forsvinner jo. 

Klarte ikke å sove lenger og har vært våken siden kl 03, og gruer meg til jobb. Har så mange tanker og er så redd historien skal gjenta seg..

Kan jeg kreve at han viser meg hva som er i den låste filen eller bør jeg late som ingenting og la han ha litt privatliv?  

 

Anonymkode: afee9...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff,så fælt:( Du kommer ikke til å få ro,om du ikke får sett om han skjuler noe. Etterpå bør han slette den appen,og slette jentene han har på snap som du ikke kjenner. Han bør tåle å ikke ha privatliv når det gjelder slike ting i lang tid fremover!

Klem fra en som vet hvordan du har det.

Anonymkode: 3560a...a06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har også en sånn app. Han har bilder av seg selv i bar overkropp etc tatt på badet hjemme, for å se på treningsporgresjonen sin. Så jeg tror ikke det trenger å være noe snusk i utgangspunktet, det er vel mest for at bildene skal holdes privat om han mister telefonen eller om noen skulle finne på å se på den på fest. Men jeg skjønner godt at du er urolig. Hvor lenge er det siden han var utro og hva slags type utroskap var det? Jeg synes godt du kan spørre om han kan vise deg bildene han har lagret inne i appen. Det er han som han vært utro, så det er hans jobb å gjøre deg trygg igjen.

Anonymkode: 47b03...7e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har også en sånn app. Han har bilder av seg selv i bar overkropp etc tatt på badet hjemme, for å se på treningsporgresjonen sin.

Anonymkode: 47b03...7e7

Off topic, men hva heter den appen? Veldig smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at du ikke snuser i ting du ikke har tilgang på! Det kan være alt fra bilder av ham i bar overkropp, bilder av dem hemmelige kaninen han har bak garasjen eller bilder som pleier den superhemmelige furry-interessen hans. Hvem vet?

 

Å komme med en "åå, men han var utro"-greie er utrolig lite konstruktivt. Har han vært utro, og du har valgt å bli, så får du stå ved det valget, og ikke bruke det mot ham i alle mulige situasjoner. Eller gå fra relasjonen, noe som slår meg som det beste for din del--du kommer aldri til å få ro, uansett hvor lite låste mapper han har eller om han sletter snap.

 

Hadde min partner nektet meg å snappe med mennesker, chatte med hvem jeg vil om nær hva jeg vil,så hadde jeg ikke vært partneren særlig lenge. Det er en grense for hvor kontrollerende en partner skal være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har også en sånn app. Han har bilder av seg selv i bar overkropp etc tatt på badet hjemme, for å se på treningsporgresjonen sin. Så jeg tror ikke det trenger å være noe snusk i utgangspunktet, det er vel mest for at bildene skal holdes privat om han mister telefonen eller om noen skulle finne på å se på den på fest. Men jeg skjønner godt at du er urolig. Hvor lenge er det siden han var utro og hva slags type utroskap var det? Jeg synes godt du kan spørre om han kan vise deg bildene han har lagret inne i appen. Det er han som han vært utro, så det er hans jobb å gjøre deg trygg igjen.

Anonymkode: 47b03...7e7

Foregikk over en periode fra i januar til i høst. Først løy han til meg og skrev med andre jenter bak min rygg, blant annet eksen. Sendte nakenbilder, var på datingsider osv. Så fant jeg ut at han hadde møtt ei av jentene over en periode på ca en måned. 

Anonymkode: afee9...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Foregikk over en periode fra i januar til i høst. Først løy han til meg og skrev med andre jenter bak min rygg, blant annet eksen. Sendte nakenbilder, var på datingsider osv. Så fant jeg ut at han hadde møtt ei av jentene over en periode på ca en måned. 

Anonymkode: afee9...561

.....Hvorfor I huleste er du fortsatt sammen med han?.  Selvfølgelig kan du ikke stole på en som spytter på deg! Herrejemini,  dump så det synger etter TS!

Anonymkode: 23301...773

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.....Hvorfor I huleste er du fortsatt sammen med han?.  Selvfølgelig kan du ikke stole på en som spytter på deg! Herrejemini,  dump så det synger etter TS!

Anonymkode: 23301...773

Fordi han er en player.

Alle vil ha en, og de som har en som kjæreste vil ikke gi slipp på dem.

Anonymkode: 927c6...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han om du kan se bildene han har på appen. Om du ikke får lov til det, så har han sannsynligvis bilder av andre jenter der.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å være sammen med en du må gå inn og snoke på telefonen til? Må jo være fryktelig slitsomt å måtte gjøre seg selv til en snoker fordi man ikke stoler på typen og jeg skjønner godt at du ikke stoler på han der. Gjør deg selv en tjeneste og finn deg noe annet. :klem: Han fortjener deg ikke, han fortjener ei som er likedan som han selv! Så får han se hvor moro det er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er en player.

Alle vil ha en, og de som har en som kjæreste vil ikke gi slipp på dem.

Anonymkode: 927c6...8ee

For noe vås!

Anonymkode: f3dc2...b8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe vås!

Anonymkode: f3dc2...b8f

Føl fritt til å argumenter imot...

Anonymkode: a8f02...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er en player.

Alle vil ha en, og de som har en som kjæreste vil ikke gi slipp på dem.

Anonymkode: 927c6...8ee

Det handler heller om at selvsikre douchebags plukker ut usikre jenter som er lette å snu rundt fingeren. Jentene har ikke selvtillit og selvrespekt nok til å gå fra han, selv om han gjort så mye dritt. I noen tilfeller tenker de at de fortjener det eller at de ikke kommer til å finne andre som vil være sammen med en. Douchebagen kan også få dem til å tro at jenten er urimelige når de klager på overdreven flørting osv.

Dette går selvsagt begge veier, der er jenter som er drittsekker som utnytter og slår sine partnere til underkastelse. Noen mennesker har bagasje og klarer ikke vurdere sin egen situasjon objektivt.

Og i noen andre tilfeller der igjen, så er jenta like sleip og overfladisk som gutten. Jentene viser det bare ikke alltid like bra. Gutta er mer direkte frekke og stygge, jentene baksnakker og manipulerer fra skyggene. Derfor er det ikke alltid folk skjønner at jenta drittsekken er sammen med, faktisk er en drittsekk selv

Anonymkode: 01f2c...9d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Fjompen skrev:

Dette er grunnen til at du ikke snuser i ting du ikke har tilgang på! Det kan være alt fra bilder av ham i bar overkropp, bilder av dem hemmelige kaninen han har bak garasjen eller bilder som pleier den superhemmelige furry-interessen hans. Hvem vet?

 

Å komme med en "åå, men han var utro"-greie er utrolig lite konstruktivt. Har han vært utro, og du har valgt å bli, så får du stå ved det valget, og ikke bruke det mot ham i alle mulige situasjoner. Eller gå fra relasjonen, noe som slår meg som det beste for din del--du kommer aldri til å få ro, uansett hvor lite låste mapper han har eller om han sletter snap.

 

Hadde min partner nektet meg å snappe med mennesker, chatte med hvem jeg vil om nær hva jeg vil,så hadde jeg ikke vært partneren særlig lenge. Det er en grense for hvor kontrollerende en partner skal være.

Hæ? Seriøst? Du virker ikke helt god... Og hvertfall ikke normal.  God bedring! 

Anonymkode: 0b830...6a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i dens fulle rett å vite hva som skjuler seg bak en slik app, når mistanken er ute. Og hvertfal når en har vært utro tidligere. det er viktig får den "såredes" verdighet for å evnt vurdere forholdet videre. Absolutt ingen skal trenge å gå rundt å føle seg lurt.

Anonymkode: 91c63...5b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i dens fulle rett å vite hva som skjuler seg bak en slik app, når mistanken er ute. Og hvertfal når en har vært utro tidligere. det er viktig får den "såredes" verdighet for å evnt vurdere forholdet videre. Absolutt ingen skal trenge å gå rundt å føle seg lurt.

Anonymkode: 91c63...5b8

Nei, man har ingen rett til å se noe som helst av andres private bilder og filer, uavhengig av hva som har skjedd tidligere. Man kan spørre, men dersom eieren av bildene og filene sier nei, har man ikke juridisk grunnlag for å kreve innsyn.

Man har for øvrig full rett til å forlate et forhold hvor tillit ikke er til stede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Seriøst? Du virker ikke helt god... Og hvertfall ikke normal.  God bedring! 

Anonymkode: 0b830...6a6

Aww, måtte du ta det som anonymbruker? Det sier vel mer om deg enn meg. :)

 

Til tema: Jeg synes ikke det er normalt å snoke i andres telefoner og kommunikasjon. Leser du brevene til folk også? Sjekker kontoer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gift i 9 år og kan si det med engang, stoler du ikke på han så er ikke forholdet mye verdt. I mitt hjem har vi alt åpent, men vi snoker aldri. Jeg kunne aldri finne meg i å lese meldingene til partneren min, og han leser ikke mine heller. Noen ganger så kan få se deler av noe partneren gjør på telefonen, men det er veldig lite interessant for meg å være en som skal overvåke partneren min. Hvis jeg hadde fått mistanke om noe utroskap eller lignende ville jeg tatt det opp med han. 

Når man opplever utroskap så er tilliten skadet. Det å bygge opp denne igjen er ekstremt hardt arbeid fra begge sider. Det å ha skjulte mapper på mobilen når man skal bygge opp tillit høres ikke bra ut. Hvis man er utro burde mobilen ligge fremme, og kjæresten burde kunne bruke telefonen hvis den ligger nærmest. Feks hun mister en nøtt på gulvet og bruke lommelykten på mobilen til kjæresten uten at det skal bli noe bråk ut av det. Her inne på KG er det stadig snakk om denne mobilen som skal være med overalt, holdes hardt inn til bryste, skjulte mapper, slettet meldinger, og merkelig oppførsel. Jeg vil råde til alle dere som har slitt med utroskap å bygg tillit igjen. Det vil si at kjærester skal ikke skjule telefoner, og kjærester skal ikke snoke på telefonen til den andre. Ta dere sammen folkens, utroskap er ikke noe som er privat mellom den som er utro og elskeren. Det er noe som angår den som er sviktet også. Derfor må dere slutte med å skjule ting hvis dere ikke har noe å skjule. 

Anonymkode: d6852...032

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...