Gå til innhold

Hjelp værsåssnill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Testosteron skrev:

Det er selvfølgelig greit å ha kompiser, og siden du ikke så noen grunn til å fortelle det, så må du bare holde fast på at det er det som er grunnen til at du ikke sa noe, og at grunnen ikke er at du har noe å skjule

Det er galt av ham å si at du må "tenke over problemet ditt" og at du må angre og be om unnskyldning, for du har jo ikke gjort noe galt, og det må du holde fast på.

Tusen takk for god svar. Jeg har sagt det der også og da har han bare lagt på tlf eller bedt meg om å gå ut. Jeg holder fast ved at jeg ikke har gjort noe galt! Ting er bare veldig vanskelig akkurat nå! 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Genevieve
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt det! Men det er ikke godt nok for han. Er så lei meg og får ikke sove eller spise pågrunn at dette. 

Anonymkode: 14910...1b1

Du har det ikke bra TS, kanskje dere skulle prøve litt tid hver for dere? Vet det er utrolig skremmende, men hvis dere er ment for hverandre vil det ende bra tilslutt. Han kan uansett ikke holde på sånn, du ser jo hva det gjør med deg, kjære deg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Genevieve skrev:

Du har det ikke bra TS, kanskje dere skulle prøve litt tid hver for dere? Vet det er utrolig skremmende, men hvis dere er ment for hverandre vil det ende bra tilslutt. Han kan uansett ikke holde på sånn, du ser jo hva det gjør med deg, kjære deg. :hug:

Igår ringte jeg han for å høre hva han gjord på osv.. Så la jeg på og ringte han ikke igjen før idag klokken 16:30, og da tok ikke han tlf. Så ringte jeg han igjen og da sa han hvorfor jeg har vært så stille? Og spurte om jeg hadde møtt noen siden jeg var så stille. Altså pågrunn av hendelsen i sommer så brukte han det mot meg nå idag! Og da sa jeg bare har vært hjemme.. Så sa han: at jeg lyver osv.. Så frustrerende! Vet ikke hvordan jeg skal bevise han ar jeg snakker sant og ikke lyver. Så tør nesten ikke å la han være ifred :( 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja han er kontrollerende. Han sjekker tlf min konstant. Lar meg ikke ha snap, Instagram eller Facebook! Jeg har slettet alt fordi jeg elsker han så høyt. Han har til og med Appleiden min. Grunnen til at jeg ikke sa noe til han var fordi jeg trodde det var greit med kompiser osv! Jeg har prøvd å fortelle han at jeg aldri mer skal skjule noe for han osv.. 

Men han sier at jeg må tenke over problemer mitt og hvorfor vi er havnet oppi det! Så vil han høre gode grunner, og ikke grunner som at de er kompiser osv.. Eller at jeg angrer og unnskyld osv! 

Anonymkode: 14910...1b1

Alvorlig talt! :opplyser: Du går øyeblikkelignog endrer det som må endres av passord slik at dine ting ikke gir han adgang til din appleid og alt annet han måtte ønske adgang til. 

Du elsker ikke denne mannen overhodet, du er hjernevasket, og i ferd med å bli knyttet til en mann kvinner havner på krisesentrene rundt om i landet på grunn av etter noen år i deres manipulerende varetekt. Nå kan du komme deg unna, jo lengre du lever i den villfarelsen at du elsker han, desto vanskeligere blir det for deg å komme deg løs fra denne mannen når du innser den feilen du har gjort. 

Hva sier foreldrene dine til at du er sammen med en mann som kontrollerer deg og bruker deg? Og venninnene dine? Alle lå jo kunne se at denne mannen ikke er sunn for deg?,

Anonymkode: b61e1...8e0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Igår ringte jeg han for å høre hva han gjord på osv.. Så la jeg på og ringte han ikke igjen før idag klokken 16:30, og da tok ikke han tlf. Så ringte jeg han igjen og da sa han hvorfor jeg har vært så stille? Og spurte om jeg hadde møtt noen siden jeg var så stille. Altså pågrunn av hendelsen i sommer så brukte han det mot meg nå idag! Og da sa jeg bare har vært hjemme.. Så sa han: at jeg lyver osv.. Så frustrerende! Vet ikke hvordan jeg skal bevise han ar jeg snakker sant og ikke lyver. Så tør nesten ikke å la han være ifred :( 

Anonymkode: 14910...1b1

Du trenger ikke å bevise noe som helst for han, det virker som han rett og slett bruker dette som en hersketeknikk. Jeg skjønner at det er vanskelig, men mitt beste tips er; LØP. Så fort du kan! Kom deg unna han, han er søppel!

Anonymkode: 1aa35...2aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alvorlig talt! :opplyser: Du går øyeblikkelignog endrer det som må endres av passord slik at dine ting ikke gir han adgang til din appleid og alt annet han måtte ønske adgang til. 

Du elsker ikke denne mannen overhodet, du er hjernevasket, og i ferd med å bli knyttet til en mann kvinner havner på krisesentrene rundt om i landet på grunn av etter noen år i deres manipulerende varetekt. Nå kan du komme deg unna, jo lengre du lever i den villfarelsen at du elsker han, desto vanskeligere blir det for deg å komme deg løs fra denne mannen når du innser den feilen du har gjort. 

Hva sier foreldrene dine til at du er sammen med en mann som kontrollerer deg og bruker deg? Og venninnene dine? Alle lå jo kunne se at denne mannen ikke er sunn for deg?,

Anonymkode: b61e1...8e0

Jeg har ikke fortalt til noen at det er han som ber om å slette det ene og det andre. Min mor liker han fordi hun ikke vêr hvordan han er. Han ba meg om å ikke ha kontakt med kusinen min fordi hn ikke likte henne, og jeg slutta med det. Jeg har holdt alt til meg selv! Derfor klarte jeg ikke mer og skrev her inne.. Jeg ville bare høre råd! Jeg vet jeg ikke fortjener å bli behandlet sånn.. Ikke i det hele tatt! Han har gjort så mye mer mot meg som ikke er greit heller. Når vi har hatt sex så har hab filmet osv.. Og han pleier å true meg med de osv.. Jeg må bare si at han er utledning og det er jeg også. Derfor er det veeeldig vanskelig! 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Genevieve
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Igår ringte jeg han for å høre hva han gjord på osv.. Så la jeg på og ringte han ikke igjen før idag klokken 16:30, og da tok ikke han tlf. Så ringte jeg han igjen og da sa han hvorfor jeg har vært så stille? Og spurte om jeg hadde møtt noen siden jeg var så stille. Altså pågrunn av hendelsen i sommer så brukte han det mot meg nå idag! Og da sa jeg bare har vært hjemme.. Så sa han: at jeg lyver osv.. Så frustrerende! Vet ikke hvordan jeg skal bevise han ar jeg snakker sant og ikke lyver. Så tør nesten ikke å la han være ifred :( 

Anonymkode: 14910...1b1

Spør hvorfor han ikke ringte deg, det skal gå begge veier. Når han beskylder deg for løgn ikke si et ord til han. Hvis han spør hvorfor du ikke vil snakke så kan du si at du ikke finner deg i å høre på tåpelige og usanne beskyldninger om hva du har gjort. Si at du er lei det barnslige fjaset hans og at han nå får se å vokse opp og bli en mann.

Du har ingenting å bevise TS, det er typen din som er en tosk som hiver ut beskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å bevise noe som helst for han, det virker som han rett og slett bruker dette som en hersketeknikk. Jeg skjønner at det er vanskelig, men mitt beste tips er; LØP. Så fort du kan! Kom deg unna han, han er søppel!

Anonymkode: 1aa35...2aa

😢😔

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igår ringte jeg han for å høre hva han gjord på osv.. Så la jeg på og ringte han ikke igjen før idag klokken 16:30, og da tok ikke han tlf. Så ringte jeg han igjen og da sa han hvorfor jeg har vært så stille? Og spurte om jeg hadde møtt noen siden jeg var så stille. Altså pågrunn av hendelsen i sommer så brukte han det mot meg nå idag! Og da sa jeg bare har vært hjemme.. Så sa han: at jeg lyver osv.. Så frustrerende! Vet ikke hvordan jeg skal bevise han ar jeg snakker sant og ikke lyver. Så tør nesten ikke å la han være ifred :( 

Anonymkode: 14910...1b1

Uansett hva du gjør så bruker han det imot deg. Ringer du ham, så er det galt, men ringer du ham ikke, så er jammen det også galt. Du kan ikke la ham holde på slik med deg! Du må sette ned foten! 

Du skal ikke måtte bevise for ham at du snakker sant når han ikke har noen god grunn for å mistenke deg for å ha vært utro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Testosteron skrev:

Uansett hva du gjør så bruker han det imot deg. Ringer du ham, så er det galt, men ringer du ham ikke, så er jammen det også galt. Du kan ikke la ham holde på slik med deg! Du må sette ned foten! 

Du skal ikke måtte bevise for ham at du snakker sant når han ikke har noen god grunn for å mistenke deg for å ha vært utro. 

Ja alt jeg gjør og sier er galt uansett. Vet ikke hva han vil høre! Han sier jeg skal holde kjeft osv osv.. Han har ingen grunn og jeg kunne aldri vært utro!! ALDRI. 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere fra? Du må komme deg vekk fra han nå. Kutt all kontakt.

Anonymkode: c8eed...0cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Genevieve skrev:

Spør hvorfor han ikke ringte deg, det skal gå begge veier. Når han beskylder deg for løgn ikke si et ord til han. Hvis han spør hvorfor du ikke vil snakke så kan du si at du ikke finner deg i å høre på tåpelige og usanne beskyldninger om hva du har gjort. Si at du er lei det barnslige fjaset hans og at han nå får se å vokse opp og bli en mann.

Du har ingenting å bevise TS, det er typen din som er en tosk som hiver ut beskyldninger.

Jeg spurte han! Han bare: ikke lek dum... Men du har rett! Jeg har ingenting å bevise han. Jeg har ikke gjort noe gaalt! Men det er derfor det også så sykt vanskelig å la vær.. Fordi jeg hater når noen beskylder meg for ting som ikke stemmer! 

Anonymkode: 14910...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er dere fra? Du må komme deg vekk fra han nå. Kutt all kontakt.

Anonymkode: c8eed...0cd

Vi er fra Brasil.

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Genevieve
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fortalt til noen at det er han som ber om å slette det ene og det andre. Min mor liker han fordi hun ikke vêr hvordan han er. Han ba meg om å ikke ha kontakt med kusinen min fordi hn ikke likte henne, og jeg slutta med det. Jeg har holdt alt til meg selv! Derfor klarte jeg ikke mer og skrev her inne.. Jeg ville bare høre råd! Jeg vet jeg ikke fortjener å bli behandlet sånn.. Ikke i det hele tatt! Han har gjort så mye mer mot meg som ikke er greit heller. Når vi har hatt sex så har hab filmet osv.. Og han pleier å true meg med de osv.. Jeg må bare si at han er utledning og det er jeg også. Derfor er det veeeldig vanskelig! 

Anonymkode: 14910...1b1

HÆ!!?? For en syk jævel, nei dette her går ikke TS! Be han slette alt ellers anmelder du han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Genevieve skrev:

HÆ!!?? For en syk jævel, nei dette her går ikke TS! Be han slette alt ellers anmelder du han.

Jeg har bedt han gjøre det. Men han har ikke gjort det! Han har til og med slått meg, spyttet på meg og sparket meg. Men jeg har ikke fortalt det til noen! Fordi hn mente jeg fortjente det siden jeg hadde skjult noe sånt for han. Jeg er hjernevasket, og jeg vet jeg ikke fortjener det! Men jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg vil ha han! Jeg er redd han skal legge ut alt set private om meg. 

Anonymkode: 14910...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bedt han gjøre det. Men han har ikke gjort det! Han har til og med slått meg, spyttet på meg og sparket meg. Men jeg har ikke fortalt det til noen! Fordi hn mente jeg fortjente det siden jeg hadde skjult noe sånt for han. Jeg er hjernevasket, og jeg vet jeg ikke fortjener det! Men jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg vil ha han! Jeg er redd han skal legge ut alt set private om meg. 

Anonymkode: 14910...1b1

Du er nødt til å bare ta den sjansen og gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er fra Brasil.

Anonymkode: 14910...1b1

Takk for svar. 

Jeg blir skikkelig forbanna når jeg leser om hvordan han behandler deg. :angry: Du kan ikke ha det sånn. Tenk mange år fremover i tid, kanskje med barn. Hvordan tror du det livet blir?

Du må gå videre og legge ham bak deg.

Anonymkode: c8eed...0cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. 

Jeg blir skikkelig forbanna når jeg leser om hvordan han behandler deg. :angry: Du kan ikke ha det sånn. Tenk mange år fremover i tid, kanskje med barn. Hvordan tror du det livet blir?

Du må gå videre og legge ham bak deg.

Anonymkode: c8eed...0cd

Jeg blir utrolig lei meg for måten hn behandler meg på. Men han var ikke slik før han fant ut av at han følte jeg løy eller skjulte ting for han. Noe jeg ikke har gjort! Så ble han helt forandret. Men tusen takk for gode råd! Og selvfølgelig vil jeg ikke at en slik mann skal være far til mine barn. 

Anonymkode: 14910...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 23 år som er sammen med en gutt på 23. Vi har vært sammen i 1 år og har hatt en stor krangel nå. Han føler at jeg har løyet til han og vært utro! Det har jeg ikke. Saken er at sommeren 2015 så møtte jeg noen kompiser uten at han viste det, og dette fant han ut av for ikke så lenge siden og mente da at jeg har vært utro osv. Jeg har ikke vært utro og prøvde å forklare han situasjonen uten hell! 

Han sier at jeg må tenke over situasjonen og at han ikke vil være sammen med meg før jeg har tenkt og gitt han en god grunn til hvorfor jeg møtte disse kompisene mine osv. Jeg har bare fortalt at jeg angrer for ar jeg ikke sa noe til han og jeg forstår han. Han sier at det rr ikke det han vil høre! Han vil høre noe nytt.. Har dere noe forslag? Jeg er så utrolig lei meg og vil virkelig ikke miste han! Han er så god mot meg. Men jeg har ikke gjort noe gale! 

Han sier det er slutt, men når vi møtes så kysser han meg og vi har sex osv.. Når jeg spør hvorfor han gjør sånt så sier han at han fortsatt har følelser for meg og elsker meg. 

Saken er utrolig laaang.. Men trenger bare tips til hva jeg kan si til han så han forstår at jeg angrer og er lei meg osv!! Please svar fort 

Anonymkode: 14910...1b1

Herregud.. Du må bare si at du forteller sannheten, og at hvis han ikke klarer å tro deg så er det ikke noe vits at dere er sammen.

Du må vise at du er sikker, har selvtillit og er sterk. Han kommer til å komme krypende tilbake. Det er han som skylder deg en unnskyldning! Du må ikke beklage til han..

Så lenge du lar han behandle og snakke til deg sånn så kommer han til å gjøre det. Du har ikke gjort noe galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...