Gå til innhold

Hvilket mobilabonnement har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange GB? Hvor mye koster det? og er dekningen bra? Er du fornøyd? 

Vil gjerne ha masse GB til lavest mulig pris :D Har selv 5 GB for 299,- hos Djuice og er fornøyd, men tenker å ta 3 GB for 199,- som før i tiden :) Så kjære KG'ere, hva har dere? :)

Anonymkode: 6815c...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg har NetCom bedriftsabonnement av noe slag. Vet egentlig ikke helt, da arbeidsgiver betaler mobilen, og jeg ser aldri noe til regningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Chess og 1 GB for 99,- kr i måneden. Jeg trenger ikke mer, klarer aldri å bruke det opp, så det er helt perfekt for meg. Har nesten 4G overalt. Chess bruker nettverket til Netcom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri bruk av alt, da jeg jobber for en teleoperatør.

Men Chess har jo gode priser på data for en liten penger for tiden. Og er du villig til å binde deg opp for 12 måneder, så har de fleste operatører gode rabatter å gi deg. Slik at du kan få mye data for en billig penge. Men sjekk ut Chess, de har økt datapakkene sine og senket prisene så vidt jeg forstår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Mobil-abonnement er kontantkort fra NetCom, og jeg bruker fint lite data med denne....

Anonymkode: bea6f...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6GB for 199. Et gammelt tilbud fra tele2 som netcom har ødelagt ved å sette ned hastigheten og at vi må betale utover 6GB. Ikke at jeg bruker over det ofte (har vel skjedd en gang, før vi gikk over på netcom) men det var deilig å slippe å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5GB 299,- (279,- pga familie tror jeg) hos Chess

 

Veldig fornøyd! Hadde OneCall før dette og det var ... ikke så gøy.

Anonymkode: 21812...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talkmore Fritt5000. 5gb, resten er fritt + fri tale innen norden. 299kr. Telenor sitt nett (selv om jeg synest det er litt dårligere enn Telenor var).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello. 10 GB for 300 kr. Telenordekning. Ingen over, ingen ved siden av disse når det gjelder pris:-)

Anonymkode: 1be0d...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 8.2.2016 at 19.12, Rosalie skrev:

Tror jeg har NetCom bedriftsabonnement av noe slag. Vet egentlig ikke helt, da arbeidsgiver betaler mobilen, og jeg ser aldri noe til regningen. 

Og poenget med å svare i denne tråden var da....? Lite å gjøre?

Anonymkode: 43db5...186

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...