Gå til innhold

BeKind har endelig baby i magen <3


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

1 time siden, Weebs skrev:

 

Nå som kjæresten har gjemt graviditetstestene går det faktisk litt greit. Det er litt som en skattejakt pluss at jeg ikke tester 10 DPO i et svakt øyeblikk. Hvor ligger de??? :hoho:

:hoho: Ser det for meg! Du leter febrilsk i alle skap og skuffer i mens du kaster ting rundt om kring :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Hvilket skap kan han ha gjemt det i som jeg ikke åpner på daglig basis, liksom? Når jeg tenker meg om åpner jeg aldri verktøykassen.... Hvis jeg ikke får testene på mandag så må jeg kanskje lete litt blant mannegreiene her i huset. Nå var jeg politisk ukorrekt, gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Weebs skrev:

Ja! Hvilket skap kan han ha gjemt det i som jeg ikke åpner på daglig basis, liksom? Når jeg tenker meg om åpner jeg aldri verktøykassen.... Hvis jeg ikke får testene på mandag så må jeg kanskje lete litt blant mannegreiene her i huset. Nå var jeg politisk ukorrekt, gitt :fnise:

:fnise: Så gøy med skattejakt! Skal be mannen gjemme unna testene mine til neste IKM jeg også! :jepp:

Ganske så politisk ukorrekt hele tiden jeg, og vet ikke engang hvor verktøykassa "vår" ligger :flau::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper tamponger går fint, med tanke på det du skriver selv. Mange er ikke klar over at de faktisk har en kjemisk graviditet. Ikke tenk på "ekle" detaljer, her er alle damer over gjennomsnittet interessert i hva som skjer der nede hos oss selv, så å høre at andre også har det gjør oss (i hvert fall meg) absolutt ingenting! Herda for lengst! :hoho:

Lykke til med testings. Håper ting er tilbake i rute! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2016 den 11.16, Weebs skrev:

Jeg tipper tamponger går fint, med tanke på det du skriver selv. Mange er ikke klar over at de faktisk har en kjemisk graviditet. Ikke tenk på "ekle" detaljer, her er alle damer over gjennomsnittet interessert i hva som skjer der nede hos oss selv, så å høre at andre også har det gjør oss (i hvert fall meg) absolutt ingenting! Herda for lengst! :hoho:

Lykke til med testings. Håper ting er tilbake i rute! 

Virker som om det har

Endret av BeKind
K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Sjela skrev:

Sender masse babystøv til neste runde :danse: Håper det blir en fulltreffer! 

Tar i mot med åpne armer :hoppe::nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, uVI er noe herk altså! Håper det går fort over :) Og at det skjer noe med disse testene etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UVI er driiit. Sist jeg fikk det var på en tur med jobben. Jeg måtte bli igjen på hotellet mens de andre var på noe rebusløp e.l. Ville ikke akkurat si at det var fordi jeg måtte tisse annenhvert minutt. Skyldte på hodepine, hvis jeg husker rett :P 
Det jeg gjorde var å drikke, drikke, drikke, drikke vann. Sprang helt enormt mye på do, men det ble så utvanna at det ikke svei så mye. 

Husker en gang jeg fikk det helt sinnssykt kraftig. Hadde nettopp blitt sammen med en kar :tongue: Uansett. Det var blod, liksom. Når jeg leverte den røde urinprøven sa bare legen "ålreit, penicilin til deg, ja!" :fnise: 

Wow, nå babler jeg. Poenget mitt var i alle fall; drikk vann ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: huff! blod er lite kult å se når man tisser :bond: 

Er ikke så ille hos meg da, men drikker mye :) 

Ellers tror jeg kroppen har hoppet over en EL. Aldri opplevd å ikke få positive el-tester rundt dag 14 etter mensstart :klo: Testen var svakere i mårrest enn i går, og jeg kjenner på kroppen at jeg ikke er i ferd med å få eggløsning. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn har EL-testene hvert i en uke nå. Jeg pleier å få sterkere og sterkere tester før de blir positive og deretter svakere. Rart at den bare holder seg der liksom :klo: Knusktørr og ingen EL-smerter å kjenne heller. Er dette normalt etter en kjemisk? Kan eggløsningen liksom bli over ei uke forsinket :sjokk:  

 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg egentlig har peiling så vil jeg si at EL helt sikkert kan bli forsinka. Skal ikke mye til før syklusene mine blir klusset til hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine EL tester var også merkverdig stabile! Jeg også hadde fått det for meg at de steg fint og jevnt frem til EL, men jeg fikk en liten overaskelse. Det var litt som en lysbryter.

Jeg tok og kartla syklusen min grundig denne PPen, jeg begynte med EL-tester hver ettermiddag, til jeg nærmet meg det appen min trodde var EL, da testet jeg ettermiddag + kveld. Her kommer mine notater:

Dag 6: Veldig svak.
Dag 7: Veldig svak.
Dag 8: Veldig svak.
Dag 9: Veldig svak.
Dag 10: Svak, litt sterkere enn dagen før. 
Dag 11: Uendret, som dag 10
Dag 12: Uendret
Dag 13: Uendret
Dag 14: Uendret + uendret kveld
Dag 15: Uendret + litt sterkere kveld (men mye svakere enn kontrollstrek)
Dag 16: Positiv ettermiddag! Positiv kveld.
Dag 17: Positiv ettermiddag. Negativ (Svakere enn kontrollstrek) kveld.
Dag 18: Negativ ettermiddag (som dag 10-14). Samme kveld.

Slutter å teste etter dette. Tolket det som EL på syklusdag 17 eller 18. Som er greit. Jeg har 29-30 dager lange sykluser. :) De tre positive var skikkelig positive. Testtreken slo ut før kontrollstreken. Kvelden på Dag 15 kom det frem saaakte og jeg måtte sammenligne med ettermiddagens test for å se at den var en liten nyanse sterkere. Men endel av meg tenkte at det var ønsketenking også. Jeg kastet teststrimlene og tenkte ikke på at andre kunne ha nytte av bilder. Dag 6 -9 var de svake, svakere enn på bildet ditt. Bildet ditt ser ut som mine tester dag 10-14. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, A4-livet skrev:

Uten at jeg egentlig har peiling så vil jeg si at EL helt sikkert kan bli forsinka. Skal ikke mye til før syklusene mine blir klusset til hvertfall....

Hm. Kjedelig i alle fall :bond: Når en skal være prøver så lenge så kan hvertfall kroppen holde seg i rute :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...