Gå til innhold

BeKind har endelig baby i magen <3


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Porcelain skrev:

Hallo!  Ny start, og nytt håp -  jeg heier fortsatt på deg:) 

Nå var det på tide med en litt ny start. Takk! Vi tar all "heiing" vi kan få :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på! Trist å lese om teite tester, men håper at det neste PP blir full klaff! Sender deg masse masse babystøv :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg også følge med :) Mistet selv i uke 9 i november, etter at den satt på første forsøk. Er i PP3 nå, og kjenner at jeg er utålmodig siden den satt med en gang forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Weebs skrev:

Jeg henger meg selvfølgelig på og følger spent med videre! :smilbla:

:nigo: Når har du IKM Weebs? :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke: 

Jeg slenger meg også inn her, og vil gjerne følge med! Håper det klaffer for dere snart! Sånne graviditeter som starter i lykkerus og går over til å bli noe av det verste man har opplevd er ikke gøy, så føler med deg der! Jeg har også vært prøver siden august (da var det riktignok en xu som satte en stopper for graviditeten), og er nå i slutten av min 6 eller starten av min 7 prøveperiode, litt avhengig av hvordan de neste dagene utarter seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Marimba skrev:

Hei hei :vinke: 

Jeg slenger meg også inn her, og vil gjerne følge med! Håper det klaffer for dere snart! Sånne graviditeter som starter i lykkerus og går over til å bli noe av det verste man har opplevd er ikke gøy, så føler med deg der! Jeg har også vært prøver siden august (da var det riktignok en xu som satte en stopper for graviditeten), og er nå i slutten av min 6 eller starten av min 7 prøveperiode, litt avhengig av hvordan de neste dagene utarter seg. 

Heihei Marimba :vinke: 

Trist å høre at du opplevde xu :( Hvordan oppdaget du det forresten? Veldig usikker på hva som skjer etter en xu, om man kan prøve på nytt med engang igjen osv?

Har du prøvedagbok du også? Da vil jeg gjerne følge med :) 

Håper det klaffer for dere snart og at alt går som smurt da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BeKind skrev:

Heihei Marimba :vinke: 

Trist å høre at du opplevde xu :( Hvordan oppdaget du det forresten? Veldig usikker på hva som skjer etter en xu, om man kan prøve på nytt med engang igjen osv?

Har du prøvedagbok du også? Da vil jeg gjerne følge med :) 

Håper det klaffer for dere snart og at alt går som smurt da :) 

Jeg har også en prøverdagbok ja :) der har jeg skrevet veldig detaljert om xuen i de første innleggene. Jeg oppdaget det nesten ikke før det var for seint. Fikk en legetime fordi jeg spottet bittelitt (noe som jo egentlig ikke er uvanlig i et svangerskap), og plutselig lå jeg besvimt på gulvet hos legen med blodtrykksfall og lav puls som følge av at egglederen hadde sprukket og jeg hadde indre blødninger. Er veldig glad jeg ble dårlig hos legen, ellers hadde jeg nok ikke overlevd.
 

Men det gikk bra, selv om jeg nå har en eggleder mindre, og jeg startet å prøve etter første mens. Ikke noe videre suksess så langt riktignok, men vi prøver da på videre :tommelsmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BeKind skrev:

:nigo: Når har du IKM Weebs? :duskedame:

15./16. februar. Tiden går så seint at jeg dauer snart! Haha :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, BeKind skrev:

Og vente på IKM er ca det værste i verden! Hater det :sur: Håper det skjer noe sinnsykt morsom rundt deg i dagene framover sånn at tiden går litt raskere :hoho: 

 

4 timer siden, Sjela skrev:

Uff, ja. Den tiden der snegler seg alltid av gårde :( Men, la oss håpe dette blir siste gangen :danse: 

Nå som kjæresten har gjemt graviditetstestene går det faktisk litt greit. Det er litt som en skattejakt pluss at jeg ikke tester 10 DPO i et svakt øyeblikk. Hvor ligger de??? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...