Gå til innhold

BeKind har endelig baby i magen <3


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Du bør forvente mens 14 dager etter EL uansett om El er forsinket ;)  Da er du vel 5 DPO med  IKM 13.3 :nigo: Spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BeKind
1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Du bør forvente mens 14 dager etter EL uansett om El er forsinket ;)  Da er du vel 5 DPO med  IKM 13.3 :nigo: Spennende! 

Tok litt tid, men skjønte det sånn plutselig :hoho: Flaut hvor langt inne den satt :fnise: 

Testet positivt dagen etter jeg la ut bildet av smilefjeset også, og negativ dagen derpå igjen. Litt usikker på akkurat når EL var, men regner 4-5 DPO nå ja :) 

Har iiiiingen forventninger denne gangen, men hadde blitt veeeeldig glad :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind
2 timer siden, Weebs skrev:

Håper ikke den hodepinen er pga det vanlige. Tipper det er altfor tidlig! Kanskje det "bare" er influensa :kvalm:

Varte liksom bare i løpet av den kvelden, og det var jo rart :fnise: Godt da :nigo: Men jeg spiste ikke frokost før kl 12 den dagen, og hadde det traaaavelt på jobb. Kan ha trigget hodepina det. Jeg spyr alltid av skikkelig hodepine. Heldigvis ikke influensa heller :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Må oppdatere en gladnyhet nå! :hjertesmil: Usikker på om noen husker at jeg skrev i min gamle dagbok at svigersøsteren min ble gravid etter flere år med prøving og aborter.:strix: Uansett fikk jeg akkurat snap av henne om at de er på vei inn til sykehuset :hoppe: Skikkelig spent på om hun føder i løpet av morgendagen nå :rodmer:

Snart kommer enda et tantegull :babyjente::strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig! Bor dere i nærheten av hverandre sånn at dere får besøkt den lille i helgen/neste uke? Er så koselig med de bittesmå nyfødte :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind
1 time siden, A4-livet skrev:

Åh, så koselig! Bor dere i nærheten av hverandre sånn at dere får besøkt den lille i helgen/neste uke? Er så koselig med de bittesmå nyfødte :rodmer:

Nå bor vi ca 7 minutter unna :strix: Dette er det beste med å flytte tilbake til hjem/fødested :) 

Hun ville gjerne at vi skulle komme å hilse på etter fødselen, så om det går raskt blir det nok et lite besøk allerede i morgenkveld :rodmer:

kjempekoselig med bittesmå :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her var dagboken din ja! Tror ikke jeg har fått med meg at du har en ny jeg :sjenert::klo: 

Så gøy med ny bebis i familien :strix: Dere har kanskje fått besøkt allerede? Og spennende med prøvingen også :hoppe: 6-7 DPO nå? Ikke lenge igjen til du kan teste da :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind
9 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Hvordan gikk det? :)

 

Jeg har blitt tante til nok ett gull :strix: Hun kom i dag formiddag, så vi kom hjem fra besøk nå :rodmer: Det er så deilig å holde en nyfødt bebi! Blir like bergtatt hver gang noen i familien føder :fnise: Veldig stas! 

 

9 timer siden, kaffemor skrev:

Oi, her var dagboken din ja! Tror ikke jeg har fått med meg at du har en ny jeg :sjenert::klo: 

Så gøy med ny bebis i familien :strix: Dere har kanskje fått besøkt allerede? Og spennende med prøvingen også :hoppe: 6-7 DPO nå? Ikke lenge igjen til du kan teste da :nigo: 

Velkommen til min nye dagbok :vinke::nigo: 

Vi har akkurat kommen hjem fra sykehuset nå :strix: Tantehjertet har smeltet :rodmer: Håper eggstokkene mine virkelig oppfattet det da jeg holdt henne i dag, og sender ut et megaklart egg neste gang dersom vi ikke traff sist nå :fnise: 

Men hun var helt nydelig altså :hjerte: Skremmende lik pappan sin da. INGEN tvil der i gården liksom :hoho: 

6 DPO ja :) Er invitert på 30års lag til neste lørdag, så tenker å holde testinga til da :bond: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tantebarnet :strix: Lykke til med testing. Heier på deg og egget :duskedame: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind
5 timer siden, Sjela skrev:

Gratulerer med tantebarnet :strix: Lykke til med testing. Heier på deg og egget :duskedame: 

Takk for det Sjela :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Negativ test i dag, så i kveld blir det 30års dag :vin::sukk:

Hadde egentlig ingen forventninger denne gang ettersom EL kom såppas seint etter den kjemiske, men kjipt er det jo hver gang. 

I forrigårs sendte vi inn skjema til en fertilitetsklinikk. Vi fortsetter å forsøke som vanlig, men får litt utredning samtidig. Klinikken ønsket å ta blodprøve av meg fra mensstart og gjennom en hel syklus, samt ultralyd og flere undersøkelser. Evt sjekke for endomitriose og om egglederne er åpne dersom gynekologen tenkte at det kunne være en grunn. Mannen skal leverer inn sædprøve og så skal vi vell inn på en samtale om veien videre. Har det ikke skjedd noe innen juni ber vi om å gå videre med inseminering eller IVF :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere setter igang en prosess selv ;) Bedre enn å gå og ikke vite for så å prøve lenge uten resultat :) 

Kos deg i kveld, rødvin eeer så godt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind
1 time siden, LilleMy1989 skrev:

Så bra at dere setter igang en prosess selv ;) Bedre enn å gå og ikke vite for så å prøve lenge uten resultat :) 

Kos deg i kveld, rødvin eeer så godt :hjerte:

Ja, vi er såppas utålmodige at vi tenker IVF dersom jeg ikke har et liv inne i meg inntil sommeren er fult i gang :) Jeg slapper egentlig godt av da, men kjenner at jeg har veldig lyst til å få bebis innen 2017 blir over. 

Jeg er faktisk ikke såå glad i rødvin, men drikker det når vi er i middagsselskap ogsånn :fnise: Litt mer øl-type, så ser fram til en kald pils i kveld da. Begynt å fått en del menssmerter og hodepine også nå, 13 DPO i dag, så tenker nok den kommer i morgen. Kan like gjerne bare komme, så blir det raskere en ny eggløsning :nigo: Kanskje jeg skal bestille en gynotime til neste EL og ta en Sjela :jepp: 

kos deg i helga du også :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Og der kom tanta på besøk! 

Hadde positiv EL test 27 feb på morgen og ettermiddag, og positiv 28 feb på morgenen. Litt usikker på om EL kom senere den 28, men jeg har regnet EL fra den 29. Om den egentlig kom på ettermiddag/kveld den 28 er jeg 14 DPO i dag. Fin lutealfase hvertfall, selv om det ikke hjelper :hoho: Da blir det fest i kveld uten bekymring for noe som helst graviditet i alle fall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jækla synd med tanta, men dødsbra lutealfase da! :) Kos deg med pils i kveld! Og utredning blir nok bra. Hører masse myter om folk som setter i gang prosessen og plutselig blir gravid i hytt og pine, men hva vet jeg. Jeg vet bare at dette kommer til å ende godt, uten tvil :biggrin: Ta en Sjela neste måned! Skrap vekk litt overflødige celler så spermen bare svosjer forbi :fart2::fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ohmy: Kom dobbelt opp her, gitt. KG på telefon er ikke alltid min beste venn. 

Endret av Weebs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en "meg" så kommer jeg og dere inn i historiebøkene :fnise: Og tullemens altså. Hva er dette for noe?! Nei, vi slår et slag for neste periode. Da blir det baby :danse: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind
Den 12. mars 2016 at 18.24, Weebs skrev:

Jækla synd med tanta, men dødsbra lutealfase da! :) Kos deg med pils i kveld! Og utredning blir nok bra. Hører masse myter om folk som setter i gang prosessen og plutselig blir gravid i hytt og pine, men hva vet jeg. Jeg vet bare at dette kommer til å ende godt, uten tvil :biggrin: Ta en Sjela neste måned! Skrap vekk litt overflødige celler så spermen bare svosjer forbi :fart2::fnise:

:klem:

Får prøve med en Sjela om ikke lenge ja ;) 

 

3 timer siden, Sjela skrev:

Ta en "meg" så kommer jeg og dere inn i historiebøkene :fnise: Og tullemens altså. Hva er dette for noe?! Nei, vi slår et slag for neste periode. Da blir det baby :danse: 

 

:fnise: Skal forsøke på "vanlig" måte på EL i mars nå, og hvis det ikke lykkes da ringer jeg gyno og bestiller en Sjela før EL i april :nigo: Skal si det. Vil gjerne bestille en Sjela undersøkele! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...